Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Παγωμένo Διαμάντι
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="McZab" data-source="post: 395055" data-attributes="member: 731"><p>Λοιπόν χθες το βράδυ που είχα αρκετό χρόνο και διάθεση ξανά-άκουσα το έργο ακριβώς στην εκτέλεση που παρουσίασε ο Σπύρος, δεν έχω άλλη άλλως τε.</p><p>Το άκουσα αρχικά διότι μου αρέσει πάρα πάρα πολύ και κατόπιν προσπαθώντας να ανιχνεύσω ίχνη "ψυχρότητας" όπως αναφέρθηκαν. Βέβαια δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος διότι πολλοί με έχουν χαρακτηρίσει ψυχρό εξαρχής οπότε ίσως με τους Βόρειους να νιώθω πιο άνετα...Τέλος πάντων αυτό ήταν παρένθεση. </p><p>Αφού λοιπόν απόλαυσα το έργο και στις δυο εκδοχές του, σκέφτηκα μήπως υπάρχει η τάση να χαρακτηρίζουμε "ψυχρό" ένα έργο εξαιτίας της δομής του και όχι του συναισθηματικού κενού που μας προκαλεί. Δηλαδή μια εντύπωση "αυστηρότητας", "ορθότητας", "ανελαστικότητας" στο μουσικό ύφος, μας παρασύρει στο χαρακτηρισμό "ψυχρό" ο οποίος όμως κατ' εμέ είναι άδικος γιατί δηλώνει την απουσία συναισθήματος. Σίγουρα όπως ελέχθη, η δική μας ψυχολογική-συναισθηματική κατάσταση ορίζει τον τρόπο που ακούμε αλλά γενικά υπάρχει μια τάση να ταυτίζονται τα συναισθήματα με πιο "φιλελεύθερες" μουσικές γραφές ή ήχους. Το ρίχνω σαν σκέψη...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="McZab, post: 395055, member: 731"] Λοιπόν χθες το βράδυ που είχα αρκετό χρόνο και διάθεση ξανά-άκουσα το έργο ακριβώς στην εκτέλεση που παρουσίασε ο Σπύρος, δεν έχω άλλη άλλως τε. Το άκουσα αρχικά διότι μου αρέσει πάρα πάρα πολύ και κατόπιν προσπαθώντας να ανιχνεύσω ίχνη "ψυχρότητας" όπως αναφέρθηκαν. Βέβαια δεν είμαι ο κατάλληλος άνθρωπος διότι πολλοί με έχουν χαρακτηρίσει ψυχρό εξαρχής οπότε ίσως με τους Βόρειους να νιώθω πιο άνετα...Τέλος πάντων αυτό ήταν παρένθεση. Αφού λοιπόν απόλαυσα το έργο και στις δυο εκδοχές του, σκέφτηκα μήπως υπάρχει η τάση να χαρακτηρίζουμε "ψυχρό" ένα έργο εξαιτίας της δομής του και όχι του συναισθηματικού κενού που μας προκαλεί. Δηλαδή μια εντύπωση "αυστηρότητας", "ορθότητας", "ανελαστικότητας" στο μουσικό ύφος, μας παρασύρει στο χαρακτηρισμό "ψυχρό" ο οποίος όμως κατ' εμέ είναι άδικος γιατί δηλώνει την απουσία συναισθήματος. Σίγουρα όπως ελέχθη, η δική μας ψυχολογική-συναισθηματική κατάσταση ορίζει τον τρόπο που ακούμε αλλά γενικά υπάρχει μια τάση να ταυτίζονται τα συναισθήματα με πιο "φιλελεύθερες" μουσικές γραφές ή ήχους. Το ρίχνω σαν σκέψη... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Παγωμένo Διαμάντι
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…