Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Οξειδωμένος καθρέπτης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="gr_1958" data-source="post: 848763" data-attributes="member: 17350"><p>[FONT=&quot]Μετὰ τοὺς Δαμιανό, Σπύρο καὶ Δημοκηδῆ μὲ καλωσόρισαν κι ἄλλοι ἐδῶ στὸ [/FONT][FONT=&quot]AVClub[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]Ἔτσι, εὐχαριστῶ γιὰ τὸ καλωσόρισμά τους καὶ τὸν Κώστα (Ζαγγογιάνη) ἀλλὰ καὶ τὸν [/FONT][FONT=&quot]Skakinen[/FONT][FONT=&quot]. Νὰ εἶστε καλὰ.[/FONT][FONT=&quot]Χαίρομαι ποὺ σᾶς συναντῶ![/FONT]</p><p> </p><p> [FONT=&quot]Κώστα, ἔγραψες πὼς γνώρισες καὶ ἀγάπησες τὴν 3η Συμφωνία τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Brahms [/FONT][FONT=&quot]μὲ τὸν [/FONT][FONT=&quot]Abendroth[/FONT][FONT=&quot]. Ἀπὸ περιέργεια, θὰ ἦταν τραβηγμένη λεπτομέρεια νὰ ρωτήσω ποιὰ ἀκριβῶς ἑρμηνεία του ἄκουσες;[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]Ὁ [/FONT][FONT=&quot]Abendroth[/FONT][FONT=&quot] ἔχει κάνει τρεῖς φορὲς τὴν 3η τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Brahms[/FONT][FONT=&quot]:[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]1) 15 Ἰουνίου 1951 μὲ τὴν [/FONT][FONT=&quot]RSO [/FONT][FONT=&quot]Prague[/FONT][FONT=&quot] ἠχογραφημένη στὸ [/FONT][FONT=&quot]Rudolfinum[/FONT][FONT=&quot] τῆς Πράγας ἀπὸ τὴ [/FONT][FONT=&quot]Supraphon[/FONT][FONT=&quot]. Αὐτὴ ἡ ἠχοφράφηση βρίσκεται στὸ κουτὶ τριῶν [/FONT][FONT=&quot]CDs[/FONT][FONT=&quot]τῆς [/FONT][FONT=&quot]TAHRA [/FONT][FONT=&quot]μὲ κωδικὸ [/FONT][FONT=&quot]TAH[/FONT][FONT=&quot] 378/380 καὶ ἔχει πολὺ καλὸ μονοφωνικὸ ἦχο (ἐκτὸς τοῦ ὅτι εἶναι ὑπέροχη ἑρμηνεία – ναί, ἱκανὴ νὰ σὲ κάνη νὰ ἀγαπήσης τὸ ἔργο αὐτὸ τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Brahms[/FONT][FONT=&quot]μὲ τὸ πρῶτο ἄκουσμα – [/FONT][FONT=&quot]love [/FONT][FONT=&quot]at[/FONT][FONT=&quot] first[/FONT][FONT=&quot] listening[/FONT][FONT=&quot]...)[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]2) 17 Μαρτίου 1952 μὲ τὴν [/FONT][FONT=&quot]RSO [/FONT][FONT=&quot]Leipzig[/FONT][FONT=&quot]. Τούτη εἶναι ἡ ἐπίσημη ἠχογράφηση γιὰ τὴν (ἀνατολικογερμανική) [/FONT][FONT=&quot]ETERNA[/FONT][FONT=&quot]. Βρίσκεται στὸ [/FONT][FONT=&quot]CD[/FONT][FONT=&quot]τῆς [/FONT][FONT=&quot]Berlin [/FONT][FONT=&quot]Classics[/FONT][FONT=&quot] μὲ κωδικὸ BC94332 μαζὶ μὲ τὴν 4η τοῦ ἴδιου συνθέτη. Ἔχει ἐκδοθεῖ καὶ ἀπὸ κάμποσες ἄλλες ἑταιρείες.[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]3) 15 Ἀπριλίου 1956 μὲ τὴν [/FONT][FONT=&quot]RSO[/FONT][FONT=&quot] Berlin[/FONT][FONT=&quot]. Βρίσκεται σὲ [/FONT][FONT=&quot]CD[/FONT][FONT=&quot] τῆς [/FONT][FONT=&quot]TAHRA[/FONT][FONT=&quot] μὲ κωδικὸ [/FONT][FONT=&quot]TAH[/FONT][FONT=&quot] 145.[/FONT]</p><p> </p><p> [FONT=&quot]Ἀπὸ τίς παραπάνω ἔχω μόνον τὴν πρώτη ἑρμηνεία (1951) καὶ εἶναι ἐξαιρετική. Τὶς ἄλλες δύο δὲν τὶς ἔχω ἀκούσει. Ἐπὶ πλέον ἔχω μιὰ 3η τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Brahms[/FONT][FONT=&quot] σὲ ἕνα [/FONT][FONT=&quot]CD[/FONT][FONT=&quot] τῆς [/FONT][FONT=&quot]Arlecchino[/FONT][FONT=&quot] (κωδικὸς [/FONT][FONT=&quot]ARL[/FONT][FONT=&quot] 108) μαζὶ μὲ τὴ 2η τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Sibelius[/FONT][FONT=&quot]. Εἶναι μὲ τὴ [/FONT][FONT=&quot]Radio[/FONT][FONT=&quot] Symphony[/FONT][FONT=&quot] Orchestra[/FONT][FONT=&quot] Leipzig[/FONT][FONT=&quot] ἠχογραφημένη τὸ 1949. Εἶναι μιὰ ἐπίσης καλὴ ἑρμηνεία μὲ καλὸ σχετικὰ ἦχο – προτιμῶ, ὅμως, τὴν ἑρμηνεία τῆς Πράγας (1951). Ἐπὶ πλέον τούτη τὴν τελευταία ἑρμηνεία τοῦ 1949 δὲν τὴ βρίσκω ἀναφερόμενη στὴ δισκογραφία τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Abendroth[/FONT][FONT=&quot] καὶ διατηρῶ κάποια ἐπιφύλαξη: εἴτε ἔχει κάνει λάθος στὴν ἡμερομηνία ἡ [/FONT][FONT=&quot]Arlecchino[/FONT][FONT=&quot] (πού, ἄν συμβαίνη, δὲν θὰ εἶναι ἡ πρώτη φορά...) εἴτε εἶναι μιὰ παράλειψη στὴ δισκογραφία τοῦ [/FONT][FONT=&quot]Abendroth[/FONT][FONT=&quot] ποὺ συμβουλεύομαι. Θεωρῶ τὸ πρῶτο πιθανότερο (δηλ. λάθος τῆς [/FONT][FONT=&quot]Arlecchino).[/FONT]</p><p> </p><p> [FONT=&quot]Skakinen, [/FONT][FONT=&quot]μετὰ [/FONT][FONT=&quot]ἀπὸ[/FONT][FONT=&quot] προτροπὴ [/FONT][FONT=&quot]τοῦ[/FONT][FONT=&quot] Σπύρου[/FONT][FONT=&quot] πῆγα [/FONT][FONT=&quot]καὶ[/FONT][FONT=&quot] ἔριξα[/FONT][FONT=&quot] μιὰ [/FONT][FONT=&quot]πολὺ[/FONT][FONT=&quot] γρήγορη [/FONT][FONT=&quot]ματιὰ[/FONT][FONT=&quot] σὲ[/FONT][FONT=&quot] κάποιες [/FONT][FONT=&quot]ἀπὸ[/FONT][FONT=&quot] τὶς [/FONT][FONT=&quot]σελίδες[/FONT][FONT=&quot] τῆς [/FONT][FONT=&quot]κλασικῆς[/FONT][FONT=&quot] ποὺ[/FONT][FONT=&quot] ἔχεις[/FONT][FONT=&quot] ἐπιμεληθεῖ[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Δὲν [/FONT][FONT=&quot]ἔχω[/FONT][FONT=&quot] τίποτα[/FONT][FONT=&quot] ἄλλο[/FONT][FONT=&quot] νὰ [/FONT][FONT=&quot]προσθέσω [/FONT][FONT=&quot]παρὰ [/FONT][FONT=&quot]μόνον[/FONT][FONT=&quot] νὰ [/FONT][FONT=&quot]συμφωνήσω[/FONT][FONT=&quot] μὲ[/FONT][FONT=&quot] τὰ [/FONT][FONT=&quot]ἔνθερμα [/FONT][FONT=&quot]σχόλια [/FONT][FONT=&quot]ὅλων[/FONT][FONT=&quot] τῶν[/FONT][FONT=&quot] μελῶν[/FONT][FONT=&quot] ποὺ[/FONT][FONT=&quot] τὶς[/FONT][FONT=&quot] ἔχουν[/FONT][FONT=&quot] ἐπισκεφθεῖ[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Δὲν[/FONT][FONT=&quot]ἔχω[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]φυσικὰ[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]ὁλοκληρωμένη[/FONT][FONT=&quot] γνώμη[/FONT][FONT=&quot] ὅπως[/FONT][FONT=&quot] οἱ[/FONT][FONT=&quot] ἄλλοι[/FONT][FONT=&quot] ποὺ[/FONT][FONT=&quot] εἶχαν [/FONT][FONT=&quot]τὸ [/FONT][FONT=&quot]χρόνο [/FONT][FONT=&quot]νὰ[/FONT][FONT=&quot] τὶς[/FONT][FONT=&quot] ἐκτιμήσουν[/FONT][FONT=&quot] καὶ[/FONT][FONT=&quot] νὰ [/FONT][FONT=&quot]τίς[/FONT][FONT=&quot] ἀπολαύσουν[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Τοῦτο[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]εἶμαι[/FONT][FONT=&quot] σίγουρος[/FONT][FONT=&quot], [/FONT][FONT=&quot]θὰ [/FONT][FONT=&quot]γίνη[/FONT][FONT=&quot] σιγά[/FONT][FONT=&quot]-[/FONT][FONT=&quot]σιγά[/FONT][FONT=&quot] καὶ[/FONT][FONT=&quot] ἀπὸ[/FONT][FONT=&quot] ἐμένα[/FONT][FONT=&quot]. [/FONT][FONT=&quot]Προκαταβολικά, λοιπόν, προσθέτω καὶ τὰ δικά μου συγχαρητήρια καὶ εὐχαριστήρια γιὰ ἕνα τόσο χρήσιμο καὶ δύσκολο (χρονικὰ καὶ ὄχι μόνο) ἔργο γιὰ τὰ μέλη τοῦ [/FONT][FONT=&quot]AVClub[/FONT][FONT=&quot].[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]Μιὰ ἐρώτηση: Προσθῆκες στὸν κατάλογό σου μπορεῖς νὰ κάνεις μόνον ἐσύ; Ἤ εἶναι δυνατὸν καὶ ἀπὸ ἄλλα μέλη τοῦ [/FONT][FONT=&quot]AVClub[/FONT][FONT=&quot] νὰ προσθέσουν ἔργα; Τοῦτο τὸ ρωτῶ διότι δὲν ἔχω ἐμπειρία ἀπὸ [/FONT][FONT=&quot]fora[/FONT][FONT=&quot] καὶ δὲν ξέρω τὶς λεπτομέρειες μὲ τὶ ὁποῖες λειτουργοῦν. Τί κάνω, λοιπόν, ἄν θέλω νὰ προσθέσω ἕνα ἔργο; Μπορεῖ νὰ γίνη τοῦτο στὸ δικό σου κατάλογο ἤ πρέπει νὰ δημιουργήσω ἄλλο κατάλογο (στὸ ὄνομά μου); Ἄν πρέπει νὰ γίνει τὸ δεύτερο, αὐτοὶ οἱ κατάλογοι (ποὺ θὰ μποροῦν νὰ δημιουργήσουν καὶ ἄλλα μέλη, ὑποθέτω, ἄν τὸ ἐπιθυμοῦν) δὲν θὰ πρέπη νὰ βρίσκονται κάπου συγκεντρωμένοι σὲ μιὰν ἑνότητα γιὰ εὐκολία πρόσβασης;[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]Δὲν εἶμαι σίγουρος πώς, σὲ τούτη τοὐλάχιστον τὴ φάση, θὰ ἤθελα νὰ μπῶ σὲ ἀναλυτικὲς λεπτομέρειες σχολιασμοῦ κάποιου ἔργου. Θὰ ἤθελα, ὅμως, νὰ προτείνω κάποιες πολὺ ἀγαπημένες μου <em>ἑρμηνείες</em> ἔργων. Ἔχει προβλεφθεῖ χῶρος στὸ [/FONT][FONT=&quot]AVClub [/FONT][FONT=&quot]γιὰ κάτι τέτοιο; Δηλαδή, γιὰ προτεινόμενες ἠχογραφήσεις;[/FONT]</p><p> </p><p> [FONT=&quot]Αὐτὰ πρὸς τὸ παρόν. Χμ... ἐλπίζω νὰ μὴν σᾶς ἔχω ἤδη κουράσει μὲ τὶς μακροσκελεῖς καταχωρήσεις μου. Ἄν προτιμᾶτε νὰ εἶμαι περισσότερο λακωνικὸς (καὶ λιγότερο λεπτομερής, πχ. στὰ στοιχεῖα τῶν ἠχογραφήσεων), παρακαλῶ νὰ μοῦ τὸ πῆτε.[/FONT]</p><p> [FONT=&quot]Σᾶς εὐχαριστῶ καὶ πάλι.[/FONT]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gr_1958, post: 848763, member: 17350"] [FONT="]Μετὰ τοὺς Δαμιανό, Σπύρο καὶ Δημοκηδῆ μὲ καλωσόρισαν κι ἄλλοι ἐδῶ στὸ [/FONT][FONT="]AVClub[/FONT][FONT="].[/FONT] [FONT="]Ἔτσι, εὐχαριστῶ γιὰ τὸ καλωσόρισμά τους καὶ τὸν Κώστα (Ζαγγογιάνη) ἀλλὰ καὶ τὸν [/FONT][FONT="]Skakinen[/FONT][FONT="]. Νὰ εἶστε καλὰ.[/FONT][FONT="]Χαίρομαι ποὺ σᾶς συναντῶ![/FONT] [FONT="]Κώστα, ἔγραψες πὼς γνώρισες καὶ ἀγάπησες τὴν 3η Συμφωνία τοῦ [/FONT][FONT="]Brahms [/FONT][FONT="]μὲ τὸν [/FONT][FONT="]Abendroth[/FONT][FONT="]. Ἀπὸ περιέργεια, θὰ ἦταν τραβηγμένη λεπτομέρεια νὰ ρωτήσω ποιὰ ἀκριβῶς ἑρμηνεία του ἄκουσες;[/FONT] [FONT="]Ὁ [/FONT][FONT="]Abendroth[/FONT][FONT="] ἔχει κάνει τρεῖς φορὲς τὴν 3η τοῦ [/FONT][FONT="]Brahms[/FONT][FONT="]:[/FONT] [FONT="]1) 15 Ἰουνίου 1951 μὲ τὴν [/FONT][FONT="]RSO [/FONT][FONT="]Prague[/FONT][FONT="] ἠχογραφημένη στὸ [/FONT][FONT="]Rudolfinum[/FONT][FONT="] τῆς Πράγας ἀπὸ τὴ [/FONT][FONT="]Supraphon[/FONT][FONT="]. Αὐτὴ ἡ ἠχοφράφηση βρίσκεται στὸ κουτὶ τριῶν [/FONT][FONT="]CDs[/FONT][FONT="]τῆς [/FONT][FONT="]TAHRA [/FONT][FONT="]μὲ κωδικὸ [/FONT][FONT="]TAH[/FONT][FONT="] 378/380 καὶ ἔχει πολὺ καλὸ μονοφωνικὸ ἦχο (ἐκτὸς τοῦ ὅτι εἶναι ὑπέροχη ἑρμηνεία – ναί, ἱκανὴ νὰ σὲ κάνη νὰ ἀγαπήσης τὸ ἔργο αὐτὸ τοῦ [/FONT][FONT="]Brahms[/FONT][FONT="]μὲ τὸ πρῶτο ἄκουσμα – [/FONT][FONT="]love [/FONT][FONT="]at[/FONT][FONT="] first[/FONT][FONT="] listening[/FONT][FONT="]...)[/FONT] [FONT="]2) 17 Μαρτίου 1952 μὲ τὴν [/FONT][FONT="]RSO [/FONT][FONT="]Leipzig[/FONT][FONT="]. Τούτη εἶναι ἡ ἐπίσημη ἠχογράφηση γιὰ τὴν (ἀνατολικογερμανική) [/FONT][FONT="]ETERNA[/FONT][FONT="]. Βρίσκεται στὸ [/FONT][FONT="]CD[/FONT][FONT="]τῆς [/FONT][FONT="]Berlin [/FONT][FONT="]Classics[/FONT][FONT="] μὲ κωδικὸ BC94332 μαζὶ μὲ τὴν 4η τοῦ ἴδιου συνθέτη. Ἔχει ἐκδοθεῖ καὶ ἀπὸ κάμποσες ἄλλες ἑταιρείες.[/FONT] [FONT="]3) 15 Ἀπριλίου 1956 μὲ τὴν [/FONT][FONT="]RSO[/FONT][FONT="] Berlin[/FONT][FONT="]. Βρίσκεται σὲ [/FONT][FONT="]CD[/FONT][FONT="] τῆς [/FONT][FONT="]TAHRA[/FONT][FONT="] μὲ κωδικὸ [/FONT][FONT="]TAH[/FONT][FONT="] 145.[/FONT] [FONT="]Ἀπὸ τίς παραπάνω ἔχω μόνον τὴν πρώτη ἑρμηνεία (1951) καὶ εἶναι ἐξαιρετική. Τὶς ἄλλες δύο δὲν τὶς ἔχω ἀκούσει. Ἐπὶ πλέον ἔχω μιὰ 3η τοῦ [/FONT][FONT="]Brahms[/FONT][FONT="] σὲ ἕνα [/FONT][FONT="]CD[/FONT][FONT="] τῆς [/FONT][FONT="]Arlecchino[/FONT][FONT="] (κωδικὸς [/FONT][FONT="]ARL[/FONT][FONT="] 108) μαζὶ μὲ τὴ 2η τοῦ [/FONT][FONT="]Sibelius[/FONT][FONT="]. Εἶναι μὲ τὴ [/FONT][FONT="]Radio[/FONT][FONT="] Symphony[/FONT][FONT="] Orchestra[/FONT][FONT="] Leipzig[/FONT][FONT="] ἠχογραφημένη τὸ 1949. Εἶναι μιὰ ἐπίσης καλὴ ἑρμηνεία μὲ καλὸ σχετικὰ ἦχο – προτιμῶ, ὅμως, τὴν ἑρμηνεία τῆς Πράγας (1951). Ἐπὶ πλέον τούτη τὴν τελευταία ἑρμηνεία τοῦ 1949 δὲν τὴ βρίσκω ἀναφερόμενη στὴ δισκογραφία τοῦ [/FONT][FONT="]Abendroth[/FONT][FONT="] καὶ διατηρῶ κάποια ἐπιφύλαξη: εἴτε ἔχει κάνει λάθος στὴν ἡμερομηνία ἡ [/FONT][FONT="]Arlecchino[/FONT][FONT="] (πού, ἄν συμβαίνη, δὲν θὰ εἶναι ἡ πρώτη φορά...) εἴτε εἶναι μιὰ παράλειψη στὴ δισκογραφία τοῦ [/FONT][FONT="]Abendroth[/FONT][FONT="] ποὺ συμβουλεύομαι. Θεωρῶ τὸ πρῶτο πιθανότερο (δηλ. λάθος τῆς [/FONT][FONT="]Arlecchino).[/FONT] [FONT="]Skakinen, [/FONT][FONT="]μετὰ [/FONT][FONT="]ἀπὸ[/FONT][FONT="] προτροπὴ [/FONT][FONT="]τοῦ[/FONT][FONT="] Σπύρου[/FONT][FONT="] πῆγα [/FONT][FONT="]καὶ[/FONT][FONT="] ἔριξα[/FONT][FONT="] μιὰ [/FONT][FONT="]πολὺ[/FONT][FONT="] γρήγορη [/FONT][FONT="]ματιὰ[/FONT][FONT="] σὲ[/FONT][FONT="] κάποιες [/FONT][FONT="]ἀπὸ[/FONT][FONT="] τὶς [/FONT][FONT="]σελίδες[/FONT][FONT="] τῆς [/FONT][FONT="]κλασικῆς[/FONT][FONT="] ποὺ[/FONT][FONT="] ἔχεις[/FONT][FONT="] ἐπιμεληθεῖ[/FONT][FONT="]. [/FONT][FONT="]Δὲν [/FONT][FONT="]ἔχω[/FONT][FONT="] τίποτα[/FONT][FONT="] ἄλλο[/FONT][FONT="] νὰ [/FONT][FONT="]προσθέσω [/FONT][FONT="]παρὰ [/FONT][FONT="]μόνον[/FONT][FONT="] νὰ [/FONT][FONT="]συμφωνήσω[/FONT][FONT="] μὲ[/FONT][FONT="] τὰ [/FONT][FONT="]ἔνθερμα [/FONT][FONT="]σχόλια [/FONT][FONT="]ὅλων[/FONT][FONT="] τῶν[/FONT][FONT="] μελῶν[/FONT][FONT="] ποὺ[/FONT][FONT="] τὶς[/FONT][FONT="] ἔχουν[/FONT][FONT="] ἐπισκεφθεῖ[/FONT][FONT="]. [/FONT][FONT="]Δὲν[/FONT][FONT="]ἔχω[/FONT][FONT="], [/FONT][FONT="]φυσικὰ[/FONT][FONT="], [/FONT][FONT="]ὁλοκληρωμένη[/FONT][FONT="] γνώμη[/FONT][FONT="] ὅπως[/FONT][FONT="] οἱ[/FONT][FONT="] ἄλλοι[/FONT][FONT="] ποὺ[/FONT][FONT="] εἶχαν [/FONT][FONT="]τὸ [/FONT][FONT="]χρόνο [/FONT][FONT="]νὰ[/FONT][FONT="] τὶς[/FONT][FONT="] ἐκτιμήσουν[/FONT][FONT="] καὶ[/FONT][FONT="] νὰ [/FONT][FONT="]τίς[/FONT][FONT="] ἀπολαύσουν[/FONT][FONT="]. [/FONT][FONT="]Τοῦτο[/FONT][FONT="], [/FONT][FONT="]εἶμαι[/FONT][FONT="] σίγουρος[/FONT][FONT="], [/FONT][FONT="]θὰ [/FONT][FONT="]γίνη[/FONT][FONT="] σιγά[/FONT][FONT="]-[/FONT][FONT="]σιγά[/FONT][FONT="] καὶ[/FONT][FONT="] ἀπὸ[/FONT][FONT="] ἐμένα[/FONT][FONT="]. [/FONT][FONT="]Προκαταβολικά, λοιπόν, προσθέτω καὶ τὰ δικά μου συγχαρητήρια καὶ εὐχαριστήρια γιὰ ἕνα τόσο χρήσιμο καὶ δύσκολο (χρονικὰ καὶ ὄχι μόνο) ἔργο γιὰ τὰ μέλη τοῦ [/FONT][FONT="]AVClub[/FONT][FONT="].[/FONT] [FONT="]Μιὰ ἐρώτηση: Προσθῆκες στὸν κατάλογό σου μπορεῖς νὰ κάνεις μόνον ἐσύ; Ἤ εἶναι δυνατὸν καὶ ἀπὸ ἄλλα μέλη τοῦ [/FONT][FONT="]AVClub[/FONT][FONT="] νὰ προσθέσουν ἔργα; Τοῦτο τὸ ρωτῶ διότι δὲν ἔχω ἐμπειρία ἀπὸ [/FONT][FONT="]fora[/FONT][FONT="] καὶ δὲν ξέρω τὶς λεπτομέρειες μὲ τὶ ὁποῖες λειτουργοῦν. Τί κάνω, λοιπόν, ἄν θέλω νὰ προσθέσω ἕνα ἔργο; Μπορεῖ νὰ γίνη τοῦτο στὸ δικό σου κατάλογο ἤ πρέπει νὰ δημιουργήσω ἄλλο κατάλογο (στὸ ὄνομά μου); Ἄν πρέπει νὰ γίνει τὸ δεύτερο, αὐτοὶ οἱ κατάλογοι (ποὺ θὰ μποροῦν νὰ δημιουργήσουν καὶ ἄλλα μέλη, ὑποθέτω, ἄν τὸ ἐπιθυμοῦν) δὲν θὰ πρέπη νὰ βρίσκονται κάπου συγκεντρωμένοι σὲ μιὰν ἑνότητα γιὰ εὐκολία πρόσβασης;[/FONT] [FONT="]Δὲν εἶμαι σίγουρος πώς, σὲ τούτη τοὐλάχιστον τὴ φάση, θὰ ἤθελα νὰ μπῶ σὲ ἀναλυτικὲς λεπτομέρειες σχολιασμοῦ κάποιου ἔργου. Θὰ ἤθελα, ὅμως, νὰ προτείνω κάποιες πολὺ ἀγαπημένες μου [I]ἑρμηνείες[/I] ἔργων. Ἔχει προβλεφθεῖ χῶρος στὸ [/FONT][FONT="]AVClub [/FONT][FONT="]γιὰ κάτι τέτοιο; Δηλαδή, γιὰ προτεινόμενες ἠχογραφήσεις;[/FONT] [FONT="]Αὐτὰ πρὸς τὸ παρόν. Χμ... ἐλπίζω νὰ μὴν σᾶς ἔχω ἤδη κουράσει μὲ τὶς μακροσκελεῖς καταχωρήσεις μου. Ἄν προτιμᾶτε νὰ εἶμαι περισσότερο λακωνικὸς (καὶ λιγότερο λεπτομερής, πχ. στὰ στοιχεῖα τῶν ἠχογραφήσεων), παρακαλῶ νὰ μοῦ τὸ πῆτε.[/FONT] [FONT="]Σᾶς εὐχαριστῶ καὶ πάλι.[/FONT] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Οξειδωμένος καθρέπτης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…