Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Οξειδωμένος καθρέπτης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1058366957" data-attributes="member: 16244"><p>Αυτό είναι η μια πλευρά, υπάρχει όμως και η αντίθετη πλευρά.</p><p></p><p>Aλλαγές έχουν κάνει και άλλοι. Ο Szell, ο Klemperer, o Μητρόπουλος.</p><p>O Szell μάλιστα θεωρούσε τις αλλαγές του Mahler ατυχείς. Έτσι στην 2η συμφωνία έκανε τα δικά του ρετουσ. </p><p>Αδυνάτησε την ενορχήστρωση για να ξεχωρίσουν κάποια μουσικά θέματα και τροποποίησε την δυναμική για να προβάλλει αυτό που θεωρούσε σημαντικό. </p><p>Τι κιαν το σκέρτσο του ακούγεται σαν Mendelssohn, τι κιαν το σκέρτσο του Karajan είναι ποιό αργό και ποιο σωστό? </p><p>Πρόσθεσε την πληθωρική διεύθυνση, την ζωντάνια και φρακάδα του τελευταίου μέρους βάλε και την εξαιρετική εγγραφή του βινυλίου και γίνεται <u>για μένα</u> ανεκτίμητη εκτέλεση.</p><p></p><p>Μήπως τα άλλα αντι άλλων δεν είναι τυχαία αλλά επιθυμητά?</p><p></p><p>@sonorus πολύ ευχάριστη η συζήτηση μαζί σου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1058366957, member: 16244"] Αυτό είναι η μια πλευρά, υπάρχει όμως και η αντίθετη πλευρά. Aλλαγές έχουν κάνει και άλλοι. Ο Szell, ο Klemperer, o Μητρόπουλος. O Szell μάλιστα θεωρούσε τις αλλαγές του Mahler ατυχείς. Έτσι στην 2η συμφωνία έκανε τα δικά του ρετουσ. Αδυνάτησε την ενορχήστρωση για να ξεχωρίσουν κάποια μουσικά θέματα και τροποποίησε την δυναμική για να προβάλλει αυτό που θεωρούσε σημαντικό. Τι κιαν το σκέρτσο του ακούγεται σαν Mendelssohn, τι κιαν το σκέρτσο του Karajan είναι ποιό αργό και ποιο σωστό? Πρόσθεσε την πληθωρική διεύθυνση, την ζωντάνια και φρακάδα του τελευταίου μέρους βάλε και την εξαιρετική εγγραφή του βινυλίου και γίνεται [U]για μένα[/U] ανεκτίμητη εκτέλεση. Μήπως τα άλλα αντι άλλων δεν είναι τυχαία αλλά επιθυμητά? @sonorus πολύ ευχάριστη η συζήτηση μαζί σου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Οξειδωμένος καθρέπτης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…