Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Otto Klemperer 14 May 1885 - 6 July 1973
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 1056087236" data-attributes="member: 18005"><p>Την Κλεμπερερίτιδα την πέρασα προ 15ετίας. Άλλοι την κουβαλάνε ακόμα. Έχω αρκετά πράγματα που έχει παρουσιάσει.</p><p></p><p>Θα πω για τον οπερατικό του κόσμο.</p><p></p><p>Εκτός από τον Fidelio του Beethoven, ο Klemperer μας άφησε σπουδαίες ερμηνείες του ιπτάμενου Ολλανδού του Βάγκνερ. Πρώτης τάξης ερμηνεία τόσο αυτή του studio και ακόμα καλύτερη η έκδοση της Testament από ζωντανή ηχογράφηση στο Covent Garden. Μόνον o Sinopoli και ο Keilbirth στην χρυσή περίοδο του Bayreuth μπορούν να συγκριθούν και να σταθούν δίπλα του, αν και παραμένει πρώτος στην προτίμηση μου. Αρκεί να ακούσει κανείς τις πρώτες νότες από χάλκινα στην εισαγωγή για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.</p><p></p><p>Λατρεύω επίσης τον "αντισυμβατικό" και "ταλαίπωρο"-τραβηγμένο Μαγικό Αυλό του Mozart με τα εκκεντρικά και πάναργα τέμπι του. H EMI τότε του είχε εξασφαλίσει ότι καλύτερο μπορούσε να υπάρξει σε φωνές και όλοι λειτούργησαν υπό την απόλυτη καθοδήγηση του. Στην ερμηνεία του έχουμε και την βασίλισσα των βασιλισσών της Νύχτας. Την Lucia Popp, όπου η απίστευτη έκταση της κολορατούρα της σε συνδυασμό με τις αργή και δραματική αποτύπωση της ορχηστρικής παρτιτούρας, μας άφησαν κάτι απίστευτο και πραγματικά αξεπέραστο. Αν υπάρχουν όρια και ξεπερνιούνται, καλύτερο παράδειγμα δεν υπάρχει!</p><p></p><p>O συνδυασμός Ghiarov και Klemperer στον Don Giovanni του παρότι αμφιλεγόμενος, νομίζω είναι υψηλής καλλιτεχνικής επίδοσης. Έχω πολλές ενστάσεις για το συνολικό αποτέλεσμα, αλλά το φινάλε είναι από άλλο κόσμο (αδιευκρίνιστο αν προέρχεται από τον παράδεισο ή την κόλαση)</p><p></p><p>Την 1η γνωριμία μου με τον Bruckner την οφείλω σε αυτόν και την 4η του. Στην 2η του Mahler τον προτιμώ με τους Βαυαρούς σμιλευμένους από τον Kubelik μια και δεν πέρασε σε όλες τις περιπτώσεις το "δικό" του και το συγκεκριμένο conflict oφέλησε τα μέγιστα την ερμηνεία (η Βαυαρική ραδιοφωνία του Kubelik ήταν πραγματικά η πιο Μαλερική ορχήστρα της εποχής).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 1056087236, member: 18005"] Την Κλεμπερερίτιδα την πέρασα προ 15ετίας. Άλλοι την κουβαλάνε ακόμα. Έχω αρκετά πράγματα που έχει παρουσιάσει. Θα πω για τον οπερατικό του κόσμο. Εκτός από τον Fidelio του Beethoven, ο Klemperer μας άφησε σπουδαίες ερμηνείες του ιπτάμενου Ολλανδού του Βάγκνερ. Πρώτης τάξης ερμηνεία τόσο αυτή του studio και ακόμα καλύτερη η έκδοση της Testament από ζωντανή ηχογράφηση στο Covent Garden. Μόνον o Sinopoli και ο Keilbirth στην χρυσή περίοδο του Bayreuth μπορούν να συγκριθούν και να σταθούν δίπλα του, αν και παραμένει πρώτος στην προτίμηση μου. Αρκεί να ακούσει κανείς τις πρώτες νότες από χάλκινα στην εισαγωγή για να καταλάβει περί τίνος πρόκειται. Λατρεύω επίσης τον "αντισυμβατικό" και "ταλαίπωρο"-τραβηγμένο Μαγικό Αυλό του Mozart με τα εκκεντρικά και πάναργα τέμπι του. H EMI τότε του είχε εξασφαλίσει ότι καλύτερο μπορούσε να υπάρξει σε φωνές και όλοι λειτούργησαν υπό την απόλυτη καθοδήγηση του. Στην ερμηνεία του έχουμε και την βασίλισσα των βασιλισσών της Νύχτας. Την Lucia Popp, όπου η απίστευτη έκταση της κολορατούρα της σε συνδυασμό με τις αργή και δραματική αποτύπωση της ορχηστρικής παρτιτούρας, μας άφησαν κάτι απίστευτο και πραγματικά αξεπέραστο. Αν υπάρχουν όρια και ξεπερνιούνται, καλύτερο παράδειγμα δεν υπάρχει! O συνδυασμός Ghiarov και Klemperer στον Don Giovanni του παρότι αμφιλεγόμενος, νομίζω είναι υψηλής καλλιτεχνικής επίδοσης. Έχω πολλές ενστάσεις για το συνολικό αποτέλεσμα, αλλά το φινάλε είναι από άλλο κόσμο (αδιευκρίνιστο αν προέρχεται από τον παράδεισο ή την κόλαση) Την 1η γνωριμία μου με τον Bruckner την οφείλω σε αυτόν και την 4η του. Στην 2η του Mahler τον προτιμώ με τους Βαυαρούς σμιλευμένους από τον Kubelik μια και δεν πέρασε σε όλες τις περιπτώσεις το "δικό" του και το συγκεκριμένο conflict oφέλησε τα μέγιστα την ερμηνεία (η Βαυαρική ραδιοφωνία του Kubelik ήταν πραγματικά η πιο Μαλερική ορχήστρα της εποχής). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Otto Klemperer 14 May 1885 - 6 July 1973
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…