Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Oscar 2021
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Kosh" data-source="post: 1058639478" data-attributes="member: 1288"><p><strong><a href="https://newpost.gr/cinema/604fb1e3be0a78a7582311d0/oskar-2021-dyo-ellines-stis-ypopsifiotites-gia-to-hryso-agalmatidio-vinteo" target="_blank">Στις 25 Απριλίου αναμένεται να διεξαχθεί φέτος, λόγω της πανδημίας, η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ. Μάλιστα, στις φετινές υποψηφιότητες συγκαταλέγονται και δύο Έλληνες με λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό.</a></strong></p><p></p><p>Ο διευθυντής φωτογραφίας Φαίδων Παπαμιχαήλ με την ταινία «η Δίκη των 7 του Σικάγο» και ο μοντέρ Γιώργος Λαμπρινός για την ταινία «The Father», ο οποίος μόλις μία ημέρα πριν κέρδισε το βραβείο Σεζάρ.</p><p></p><p>Φαίδων Παπαμιχαήλ</p><p></p><p>Γιος του σκηνογράφου και καλλιτεχνικού διευθυντή Φαίδωνα Παπαμιχαήλ, ξαδέλφου, φίλου και συνεργάτη του Τζον Κασσαβέτη, ο Φαίδων Junior γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε στη Γερμανία, σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Μονάχου κι εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη για να δουλέψει ως φωτορεπόρτερ.</p><p></p><p>Το «κάλεσμα» του σινεμά και του Λος Αντζελες ήρθε με τη μορφή της συνεργασίας με τον Ρότζερ Κόρμαν, για τον οποίο δούλεψε ως διευθυντής φωτογραφίας σε επτά ταινίες μέσα σε δυο χρόνια!</p><p></p><p></p><p></p><p>Έχει δουλέψει σε πάνω από 40 ταινίες, με εύρος από το «The Million Dollar Hotel» του Βιμ Βέντερς, μέχρι το «This Is 40» του Τζαντ Απατοου, διατηρώντας μόνιμες συνεργασίες με σκηνοθέτες σαν τον Τζέιμς Μάνγκολντ («Identity», «Walk the Line», «3:10 to Yuma», «Knight and Day»), τον Γκορ Βερμπίνσκι («Mousehunt», «The Weatherman»), τον Τζορτζ Κλούνεϊ («The Ides of March», «The Monuments Men») και, φυσικά, τον Αλεξάντερ Πέιν, με τον οποίο γνωρίστηκε στο UCLA το 1986 και συνεργάστηκε στο «Πλαγίως», τους «Απογόνους» στο «Nebraska» (όπου ήταν και υποψήφιος για Οσκαρ) και το «Downsizing».</p><p></p><p>Έχοντας χάσει μια υποψηφιότητα πέρσι με το «Ford vs. Ferrari» του Τζέιμς Μάνγκολντ, ο Φαίδων Παπαμιχαήλ μετράει φέτος τη δεύτερη υποψηφιότητα του για Όσκαρ για την εξαιρετική δουλειά του στη «Δίκη των 7 του Σικάγου» του Ααρον Σόρκιν.</p><p></p><p>«Εχω δουλέψει με τον Γκορ Βερμπίνσκι και τον Ντέιβιντ Φίντσερ, οι οποίοι όπως και ο Τζέιμς Μάνγκολντ, διατηρούν μια συγκεκριμένη οπτική ταυτότητα στις ταινίες τους ανεξάρτητα από τον Διευθυντή Φωτογραφίας με τον οποιό συνεργάζονται».</p><p></p><p>«Ο Τζέιμς Μάνγκολντ είναι συνεχώς μαζί μου και ανήσυχος για το κοντράστ και τον κορεσμό των χρωμάτων. Ο Ααρον Σόρκιν δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για το τεχνικό κομμάτι. Μάλλον το αντίθετο. Κοιτούσε μόνο το τελικό αποτέλεσμα και έλεγε: «Μοιάζει τέλειο». Η δουλειά μου είναι να μεγεθύνω το όραμα και νομίζω ότι σε αυτήν την ταινία οι προθέσεις μου μεταφράστηκαν με επιτυχία», δήλωσε ο Παπαμιχαήλ για τη συνεργασία του με τον Άαρον Σόρκιν.</p><p></p><p>Γιώργος Λαμπρινός</p><p></p><p>Ο Έλληνας μοντέρ Γιώργος Λαμπρινός που κέρδισε το Σεζάρ Καλύτερου Μοντάζ για την ταινία «Μετά το Χωρισμό» του Ξαβιέ Λεγκράν, στη λαμπερή τελετή απονομής των «γαλλικών Όσκαρ» που έγιναν χθες στο Παρίσι, έφερε έναν μεγάλο τίτλο τόσο στον δικό του επαγγελματικό χώρο, όσο και στη χώρα μας.</p><p></p><p>Τώρα, ανάμεσα στις υποψηφιότητες για την ταινία «The Father», βρίσκεται ξανά ο ίδιος, με κάθε φιλοδοξία να έχει μια ακόμη επιτυχία στην καριέρα του. Φυσικά και το ταλέντο του Γιώργου Λαμπρινού, αποτελεί συνέχεια του επίσης επιτυχημένου σκηνοθέτη Φώτου Λαμπρινού, που είναι ο πατέρας του.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kosh, post: 1058639478, member: 1288"] [B][URL="https://newpost.gr/cinema/604fb1e3be0a78a7582311d0/oskar-2021-dyo-ellines-stis-ypopsifiotites-gia-to-hryso-agalmatidio-vinteo"]Στις 25 Απριλίου αναμένεται να διεξαχθεί φέτος, λόγω της πανδημίας, η τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ. Μάλιστα, στις φετινές υποψηφιότητες συγκαταλέγονται και δύο Έλληνες με λαμπρή καριέρα στο εξωτερικό.[/URL][/B] Ο διευθυντής φωτογραφίας Φαίδων Παπαμιχαήλ με την ταινία «η Δίκη των 7 του Σικάγο» και ο μοντέρ Γιώργος Λαμπρινός για την ταινία «The Father», ο οποίος μόλις μία ημέρα πριν κέρδισε το βραβείο Σεζάρ. Φαίδων Παπαμιχαήλ Γιος του σκηνογράφου και καλλιτεχνικού διευθυντή Φαίδωνα Παπαμιχαήλ, ξαδέλφου, φίλου και συνεργάτη του Τζον Κασσαβέτη, ο Φαίδων Junior γεννήθηκε στην Αθήνα, μεγάλωσε στη Γερμανία, σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών του Μονάχου κι εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη για να δουλέψει ως φωτορεπόρτερ. Το «κάλεσμα» του σινεμά και του Λος Αντζελες ήρθε με τη μορφή της συνεργασίας με τον Ρότζερ Κόρμαν, για τον οποίο δούλεψε ως διευθυντής φωτογραφίας σε επτά ταινίες μέσα σε δυο χρόνια! Έχει δουλέψει σε πάνω από 40 ταινίες, με εύρος από το «The Million Dollar Hotel» του Βιμ Βέντερς, μέχρι το «This Is 40» του Τζαντ Απατοου, διατηρώντας μόνιμες συνεργασίες με σκηνοθέτες σαν τον Τζέιμς Μάνγκολντ («Identity», «Walk the Line», «3:10 to Yuma», «Knight and Day»), τον Γκορ Βερμπίνσκι («Mousehunt», «The Weatherman»), τον Τζορτζ Κλούνεϊ («The Ides of March», «The Monuments Men») και, φυσικά, τον Αλεξάντερ Πέιν, με τον οποίο γνωρίστηκε στο UCLA το 1986 και συνεργάστηκε στο «Πλαγίως», τους «Απογόνους» στο «Nebraska» (όπου ήταν και υποψήφιος για Οσκαρ) και το «Downsizing». Έχοντας χάσει μια υποψηφιότητα πέρσι με το «Ford vs. Ferrari» του Τζέιμς Μάνγκολντ, ο Φαίδων Παπαμιχαήλ μετράει φέτος τη δεύτερη υποψηφιότητα του για Όσκαρ για την εξαιρετική δουλειά του στη «Δίκη των 7 του Σικάγου» του Ααρον Σόρκιν. «Εχω δουλέψει με τον Γκορ Βερμπίνσκι και τον Ντέιβιντ Φίντσερ, οι οποίοι όπως και ο Τζέιμς Μάνγκολντ, διατηρούν μια συγκεκριμένη οπτική ταυτότητα στις ταινίες τους ανεξάρτητα από τον Διευθυντή Φωτογραφίας με τον οποιό συνεργάζονται». «Ο Τζέιμς Μάνγκολντ είναι συνεχώς μαζί μου και ανήσυχος για το κοντράστ και τον κορεσμό των χρωμάτων. Ο Ααρον Σόρκιν δεν ενδιαφέρεται τόσο πολύ για το τεχνικό κομμάτι. Μάλλον το αντίθετο. Κοιτούσε μόνο το τελικό αποτέλεσμα και έλεγε: «Μοιάζει τέλειο». Η δουλειά μου είναι να μεγεθύνω το όραμα και νομίζω ότι σε αυτήν την ταινία οι προθέσεις μου μεταφράστηκαν με επιτυχία», δήλωσε ο Παπαμιχαήλ για τη συνεργασία του με τον Άαρον Σόρκιν. Γιώργος Λαμπρινός Ο Έλληνας μοντέρ Γιώργος Λαμπρινός που κέρδισε το Σεζάρ Καλύτερου Μοντάζ για την ταινία «Μετά το Χωρισμό» του Ξαβιέ Λεγκράν, στη λαμπερή τελετή απονομής των «γαλλικών Όσκαρ» που έγιναν χθες στο Παρίσι, έφερε έναν μεγάλο τίτλο τόσο στον δικό του επαγγελματικό χώρο, όσο και στη χώρα μας. Τώρα, ανάμεσα στις υποψηφιότητες για την ταινία «The Father», βρίσκεται ξανά ο ίδιος, με κάθε φιλοδοξία να έχει μια ακόμη επιτυχία στην καριέρα του. Φυσικά και το ταλέντο του Γιώργου Λαμπρινού, αποτελεί συνέχεια του επίσης επιτυχημένου σκηνοθέτη Φώτου Λαμπρινού, που είναι ο πατέρας του. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Nέα - Συζητήσεις - Διαγωνισμοί
Oscar 2021
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…