Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Optoma HD81 – Ένας προσιτός DLP1080...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ" data-source="post: 58398" data-attributes="member: 80"><p>Χρήστο, έγινε μπέρδεμα. Δεν εννοούσα φυσικά ότι υπάρχει νόρμα περί contrast, αυτό εξαρτάται κάθε φορά από το προβολικό μέσο, απλά όπως όλοι ξέρουμε, όσο περισσότερο contrast έχουμε, τόσο το καλύτερο.</p><p></p><p>Από ότι διαβάζω κι εγώ δεξιά και αριστερά, τυπικά σωστό (και επαρκές) νούμερο φωτεινότητας για το 100% λευκό είναι τα 12fL. Από ότι γράφει ο Βαγγέλης Λάμπρου στα «Ανάποδα βήματα της βιντεοπροβολής», περίπου πάνω από αυτό το νούμερο φωτεινότητας και όσο αυτή προοδευτικά ανεβαίνει, μειώνεται αντίστοιχα και το μέγιστο όριο του contrast που μπορούν να δεχτούν τα μάτια μας πριν να «κλιπάρουν» οι κόρες των ματιών μας, δηλ. να προλαβαίνουν να ανοιγοκλείνουν!</p><p></p><p>Για τη θερμοκρασία του λευκού, δεν πρέπει να παραξενεύεσαι. Κόντεψα να παίξω ξύλο :slapface: με τον κολλητό μου που είναι επαγγελματίας φωτογράφος, όταν επέμενα ότι το λευκό αναφοράς είναι στους 6.500 Κέλβιν, ενώ αυτός ήταν ανένδοτος ότι είναι στους 5.500 Κέλβιν! Απλά η αναφορά είναι στους 6500 για τη βιντεοπροβολή, ενώ είναι στους 5500 για τη φωτογραφία. :violent-smiley-030: </p><p></p><p>Θα παρακαλούσα επίσης τον Τάκη να μην επέμβει για άλλη μια φορά και να μεταφέρει τα μηνύματά μας σε καινούριο θέμα, δεν έγινε και τίποτα αν αναφερθήκαμε για μερικά μηνύματα σε κάτι διαφορετικό από τον HD81...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΟΓΙΑΤΖΑΚΗΣ, post: 58398, member: 80"] Χρήστο, έγινε μπέρδεμα. Δεν εννοούσα φυσικά ότι υπάρχει νόρμα περί contrast, αυτό εξαρτάται κάθε φορά από το προβολικό μέσο, απλά όπως όλοι ξέρουμε, όσο περισσότερο contrast έχουμε, τόσο το καλύτερο. Από ότι διαβάζω κι εγώ δεξιά και αριστερά, τυπικά σωστό (και επαρκές) νούμερο φωτεινότητας για το 100% λευκό είναι τα 12fL. Από ότι γράφει ο Βαγγέλης Λάμπρου στα «Ανάποδα βήματα της βιντεοπροβολής», περίπου πάνω από αυτό το νούμερο φωτεινότητας και όσο αυτή προοδευτικά ανεβαίνει, μειώνεται αντίστοιχα και το μέγιστο όριο του contrast που μπορούν να δεχτούν τα μάτια μας πριν να «κλιπάρουν» οι κόρες των ματιών μας, δηλ. να προλαβαίνουν να ανοιγοκλείνουν! Για τη θερμοκρασία του λευκού, δεν πρέπει να παραξενεύεσαι. Κόντεψα να παίξω ξύλο :slapface: με τον κολλητό μου που είναι επαγγελματίας φωτογράφος, όταν επέμενα ότι το λευκό αναφοράς είναι στους 6.500 Κέλβιν, ενώ αυτός ήταν ανένδοτος ότι είναι στους 5.500 Κέλβιν! Απλά η αναφορά είναι στους 6500 για τη βιντεοπροβολή, ενώ είναι στους 5500 για τη φωτογραφία. :violent-smiley-030: Θα παρακαλούσα επίσης τον Τάκη να μην επέμβει για άλλη μια φορά και να μεταφέρει τα μηνύματά μας σε καινούριο θέμα, δεν έγινε και τίποτα αν αναφερθήκαμε για μερικά μηνύματα σε κάτι διαφορετικό από τον HD81... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Προβολείς
Προβολικά Μέσα & Ρυθμίσεις Εικόνας
Optoma HD81 – Ένας προσιτός DLP1080...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…