Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Οι έξοχες αλλά ολιγάριθμες συμφωνίες του Σκριάμπιν
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 371587" data-attributes="member: 79"><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'">Παρ’ όλο που , ο πάντοτε καίριος στις παρουσιάσεις του και απολύτως εύστοχος στις παρατηρήσεις του , φίλτατος Λύμπε , έχει ήδη ασχοληθεί με τον Αλεξάντερ Σκριάμπιν , εν τούτοις , λόγω του ότι η ζυγαριά του ενδιαφέροντος του Κώστα γέρνει προς τα πιάνιστικά έργα , θα ήταν νομίζω ενδιαφέρον να έχουμε υπ’όψιν μας και το συμφωνικό έργο του ιδιόρρυθμου αυτού Ρώσου πιανίστα – «παιδιού θαύματος» .</span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'">Το δισκογραφικό πόνημα που έχω υπ’ όψιν μου , το εξώφυλλο του οποίου θα ανέβαζα σε φωτογραφία ένα μπορούσα , περιέχει τις 3 συμφωνίες του <strong>Алекса́ндр Никола́евич Скря́бин </strong>και το <strong>Le poeme de l’ extase </strong>, <strong>op. 54 </strong>έργο ενιαίο , δίχως δηλαδή τα ξεχωριστά μέρη της μορφής της συμφωνίας .. Και τα τέσσερα έργα γράφτηκαν μέσα σε μια περίοδο επτά οκτώ ετών , από το 1899-1900 που αναφέρεται ότι συνετέθη η 1η του συμφωνία , μέχρι το «ποίημα της έκστασης» που ολοκληρώθηκε το 1907 . </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'">Το ιδιόρρυθμον της προσωπικότητας του , αντανακλάται ήδη στην 1η Συμφωνία , η οποία έχει έξη μέρη , αντί των συμβατικών τεσσάρων . Η 2η αποτελείται από πέντε μέρη , εκ των οποίων τα πρώτο - δεύτερο και τέταρτο – πέμπτο παίζονται χωρίς διακοπή , ενώ με παρόμοιο τρόπο – χωρίς διακοπή – εκτελείται και η 3η του Συμφωνία , γνωστή και ως <strong>The Divine Poem</strong>. </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'">Αυτό που εμένα τουλάχιστον μου έκανε μεγάλη εντύπωση , ως ακροατή και με έθελξε κοντά του , είναι πως ο Σκριάμπιν στα αυτιά μου ακούγεται απίστευτα σύγχρονος . Η μουσική του , ιδιαίτερα στα «αργά» μέρη κινείται στα όρια του ατονικού και μου φέρνει στον νου τις τεράστιες ηχητικές μάζες της ορχήστρας στους σύγχρονους συνθέτες , όπου στο ηχόχρωμα και στην υφή απονέμεται πρωτεύων ρόλος . Πολύ κοντά σε έναν overboosted <em>Debussy </em>( αν μου επιτρέπετε την έκφραση ) , με την ίδια δηλαδή λεπτότητα , χάρη και φαινομενική ακινησία που χαρακτηρίζει τον τελευταίο , αλλά εκμαιεύοντας τον μεγαλύτερο δυνατό ήχο που μπορεί να παράξει μια ορχήστρα . Μουσική γεμάτη λεπτομερείς πινελιές ζωγραφισμένες πάνω σε μια ιδιαίτερα πολύπλοκη βάση , μεγαλειώδης , συναισθηματική , έμπλεη μυστικισμού , στις παρυφές της διαφωνίας , αρμονικά και ρυθμικά ρέουσα όμως με απίστευτη κομψότητα παρά τον προφανή όγκο της . Πραγματικά πρόδρομος της σύγχρονης πρωτοπορίας . </span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'"></span></span></p><p><span style="font-size: 12px"><span style="font-family: 'Times New Roman'">Την <strong>Deutsches Symphonie Orchester Berlin </strong>διευθύνει ο <strong>Vladimir Ashkenazy</strong> , ο ήχος είναι εξαιρετικός και οι ηχογραφήσεις είναι του 1991 και 1995</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 371587, member: 79"] [SIZE="3"][FONT="Times New Roman"]Παρ’ όλο που , ο πάντοτε καίριος στις παρουσιάσεις του και απολύτως εύστοχος στις παρατηρήσεις του , φίλτατος Λύμπε , έχει ήδη ασχοληθεί με τον Αλεξάντερ Σκριάμπιν , εν τούτοις , λόγω του ότι η ζυγαριά του ενδιαφέροντος του Κώστα γέρνει προς τα πιάνιστικά έργα , θα ήταν νομίζω ενδιαφέρον να έχουμε υπ’όψιν μας και το συμφωνικό έργο του ιδιόρρυθμου αυτού Ρώσου πιανίστα – «παιδιού θαύματος» . Το δισκογραφικό πόνημα που έχω υπ’ όψιν μου , το εξώφυλλο του οποίου θα ανέβαζα σε φωτογραφία ένα μπορούσα , περιέχει τις 3 συμφωνίες του [B]Алекса́ндр Никола́евич Скря́бин [/B]και το [B]Le poeme de l’ extase [/B], [B]op. 54 [/B]έργο ενιαίο , δίχως δηλαδή τα ξεχωριστά μέρη της μορφής της συμφωνίας .. Και τα τέσσερα έργα γράφτηκαν μέσα σε μια περίοδο επτά οκτώ ετών , από το 1899-1900 που αναφέρεται ότι συνετέθη η 1η του συμφωνία , μέχρι το «ποίημα της έκστασης» που ολοκληρώθηκε το 1907 . Το ιδιόρρυθμον της προσωπικότητας του , αντανακλάται ήδη στην 1η Συμφωνία , η οποία έχει έξη μέρη , αντί των συμβατικών τεσσάρων . Η 2η αποτελείται από πέντε μέρη , εκ των οποίων τα πρώτο - δεύτερο και τέταρτο – πέμπτο παίζονται χωρίς διακοπή , ενώ με παρόμοιο τρόπο – χωρίς διακοπή – εκτελείται και η 3η του Συμφωνία , γνωστή και ως [B]The Divine Poem[/B]. Αυτό που εμένα τουλάχιστον μου έκανε μεγάλη εντύπωση , ως ακροατή και με έθελξε κοντά του , είναι πως ο Σκριάμπιν στα αυτιά μου ακούγεται απίστευτα σύγχρονος . Η μουσική του , ιδιαίτερα στα «αργά» μέρη κινείται στα όρια του ατονικού και μου φέρνει στον νου τις τεράστιες ηχητικές μάζες της ορχήστρας στους σύγχρονους συνθέτες , όπου στο ηχόχρωμα και στην υφή απονέμεται πρωτεύων ρόλος . Πολύ κοντά σε έναν overboosted [I]Debussy [/I]( αν μου επιτρέπετε την έκφραση ) , με την ίδια δηλαδή λεπτότητα , χάρη και φαινομενική ακινησία που χαρακτηρίζει τον τελευταίο , αλλά εκμαιεύοντας τον μεγαλύτερο δυνατό ήχο που μπορεί να παράξει μια ορχήστρα . Μουσική γεμάτη λεπτομερείς πινελιές ζωγραφισμένες πάνω σε μια ιδιαίτερα πολύπλοκη βάση , μεγαλειώδης , συναισθηματική , έμπλεη μυστικισμού , στις παρυφές της διαφωνίας , αρμονικά και ρυθμικά ρέουσα όμως με απίστευτη κομψότητα παρά τον προφανή όγκο της . Πραγματικά πρόδρομος της σύγχρονης πρωτοπορίας . Την [B]Deutsches Symphonie Orchester Berlin [/B]διευθύνει ο [B]Vladimir Ashkenazy[/B] , ο ήχος είναι εξαιρετικός και οι ηχογραφήσεις είναι του 1991 και 1995[/FONT][/SIZE] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Οι έξοχες αλλά ολιγάριθμες συμφωνίες του Σκριάμπιν
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…