Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ο Μάγος Έρωτας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημοκηδής" data-source="post: 409510" data-attributes="member: 522"><p>Η ισπανική μουσική παρά την πλούσια λαϊκή παράδοση αιώνων, τον πλουραλισμό των αναφορών και επιμειξιών (αραβικές, τσιγγάνικες, κλπ) δεν κατάφερε να δώσει μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα κάτι σημαντικό σε επίπεδο συνθετών ή και μεμονωμένων έργων στην κλασσική ευρωπαϊκή μουσική. </p><p></p><p>Η κατάσταση άρχισε να αλλάζει όταν οι Άλμπενιθ και Γκρανάδος παρουσίασαν τα αριστουργήματα τους ‛Iberia’ και ‛Goyescas’ αντιστοίχως. </p><p></p><p>Ήταν όμως ο Μανουέλ Ντε Φάλλα που έμελε να καθιερώσει την μεγάλη (και πολιτιστικά) αυτή χώρα, στον χώρο της κλασσικής μουσικής, παρουσιάζοντας έργα που παρότι βασίζονταν στις λαϊκές της παραδόσεις, ενσωμάτωναν το ιμπρεσσιονιστικό άρωμα που είχε κατακλύσει την γείτονα Γαλλία αλλά και πρωτότυπες /πρωτόγνωρες φόρμες εκλεπτυσμένων zarzuelas (μικρών θεατρικών έργων βασισμένων σε τραγούδια).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημοκηδής, post: 409510, member: 522"] Η ισπανική μουσική παρά την πλούσια λαϊκή παράδοση αιώνων, τον πλουραλισμό των αναφορών και επιμειξιών (αραβικές, τσιγγάνικες, κλπ) δεν κατάφερε να δώσει μέχρι τις αρχές του 20ου αιώνα κάτι σημαντικό σε επίπεδο συνθετών ή και μεμονωμένων έργων στην κλασσική ευρωπαϊκή μουσική. Η κατάσταση άρχισε να αλλάζει όταν οι Άλμπενιθ και Γκρανάδος παρουσίασαν τα αριστουργήματα τους ‛Iberia’ και ‛Goyescas’ αντιστοίχως. Ήταν όμως ο Μανουέλ Ντε Φάλλα που έμελε να καθιερώσει την μεγάλη (και πολιτιστικά) αυτή χώρα, στον χώρο της κλασσικής μουσικής, παρουσιάζοντας έργα που παρότι βασίζονταν στις λαϊκές της παραδόσεις, ενσωμάτωναν το ιμπρεσσιονιστικό άρωμα που είχε κατακλύσει την γείτονα Γαλλία αλλά και πρωτότυπες /πρωτόγνωρες φόρμες εκλεπτυσμένων zarzuelas (μικρών θεατρικών έργων βασισμένων σε τραγούδια). [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ο Μάγος Έρωτας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…