Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
O Eρημίτης καί οι Επισκέπτες
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Σούρλας" data-source="post: 1043498" data-attributes="member: 77"><p>Eπανερχόμενος σε έναν αγαπημένο δίσκο και παρότι υπάρχουν πιό ορθόδοξες ερμηνείες ,καμιά δέν εμφανίζει τήν ισορροπία πιάνου και εγχόρδων οπως αυτή τού Gould.</p><p></p><p>Kατά ´παράβασιν´τών ´κανόνων´το βιολί ή το τσέλλο ,πού στίς άλλες εκτελέσεις έχουν τον πρώτο λόγο,εδώ βρίσκονται σε μια εξαιρετική αρμονία μέ την πιανιστική εκδοχή τού Gould.</p><p></p><p>Aρκεί κανείς να ακούσει την εισαγωγή απο το Adagio τής 1014 όπου ο Gould χτίζει κυριολεκτικά την δομή με τις πρώτες εισαγωγικές νότες τού πιάνου γιά να ισορροπήσει μέ μιά μελωδική ´αυστηρότητα´τόν λυρισμό τού Βιολιού τού Jaime Laredo αναδεικνύοντας ουσιωδώς τον Κάντορα...</p><p></p><p></p><p>Ο J.S.Bach είχε πάντα επάνω μου μιά εξαιρετική επίδραση όταν για κάποιους λόγους εμφανίζονταν δύσβατα μονοπάτια πού επρεπε να διαβώ εγώ ή αγαπημένα μου πρόσωπα.</p><p>Κατόρθωνε ,πρωτίστως μέσω τών ερμηνειών τού Gould,να προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία στά συναισθήματα προσφέροντας μιά σταθερή βάση που τούς εδινε την δυνατότητα να εκφραστούν ελεύθερα και νά μήν γίνουν ´κόμπος´..</p><p>Η Θλίψη ήταν θλίψη και οχι κατάθλιψη με τον Bach,η χαρά -χαρά και οχι Μανία και αυτό πάντα μουδειχνε τι σημαίνει βασικο δομικό στοιχείο αλλά και υγεία στην Μουσική αλλά καί στά συναισθήματα που προκαλούσε.</p><p>Ο Bach δεν σού παίρνει το ´βάρος´τών στιγμών η τών γεγονότων αλλά σού δείχνει οτι και αυτό είναι αναπόσπαστο μέρος τής Ζωής και μπορείς να περπατήσεις με αυτά χωρίς να ´διαλυθείς´.</p><p>Σε αφήνει να κλάψεις ή να χαρείς,αλλά σού δείχνει ταυτόχρονα οτι το μονοπάτι οσο και πολυδαίδαλο και νάναι ,μπορείς να το διαβείς γνωρίζοντας ακόμα και το πιθανό δυσάρεστο αποτέλεσμα.</p><p></p><p>Ο Bach διδάσκει τήν Γαλήνη ως μέτρο και οχι ως αδιαφορία και Νιρβάνα ...</p><p>Και αυτό ειναι πέραν τών άλλων μια μεγάλη του προσφορά.</p><p></p><p>Γνωριζει οτι κουβαλά επάνω του το ´βάρος´τής Υπαρξης αλλά σού διδάσκει την Ηρακλείτεια ´ακινησία´που απο κάτω πάλλεται ζωντανά και αυθεντικά το Ον.</p><p></p><p>Ακουγοντας σημερα ξανα την 1014 μετά απο μιά εβδομάδα στηριξης αγαπημένου προσώπου στον οικογενειακό μου (ευρύτερο) περίγυρο μουρχονται στον νού τά λογια τού Σεφέρη απο τα Τρια Κρυφά Ποιήματα(Πάνω σε μιά Χειμωνιάτικη Αχτίνα ,Δ'):</p><p></p><p>Είπες εδώ και χρόνια:</p><p></p><p>'Kατά Βαθος ειμαι Ζητημα Φωτός´</p><p></p><p>Και τώρα ακόμη σάν ακουμπάς</p><p></p><p>στίς φαρδιές ωμοπλάτες τού ύπνου</p><p></p><p>ακόμη κι όταν σε ποντίζουν</p><p></p><p>στο ναρκωμένο στήθος τού πελάγου</p><p></p><p>ψάχνεις γωνιές οπου το μαύρο</p><p></p><p>έχει τριφτεί και δέν αντέχει</p><p></p><p>αναζητάς ψηλαφητά την λόγχη</p><p></p><p>την ορισμένη να τρυπήσει την καρδιά σου</p><p></p><p>γιά να την ανοίξει στό Φώς.</p><p></p><p>Υ.Γ.</p><p>Τουλάχιστον Κύριε πρόσφερέ της τήν Γαλήνη.................................</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Σούρλας, post: 1043498, member: 77"] Eπανερχόμενος σε έναν αγαπημένο δίσκο και παρότι υπάρχουν πιό ορθόδοξες ερμηνείες ,καμιά δέν εμφανίζει τήν ισορροπία πιάνου και εγχόρδων οπως αυτή τού Gould. Kατά ´παράβασιν´τών ´κανόνων´το βιολί ή το τσέλλο ,πού στίς άλλες εκτελέσεις έχουν τον πρώτο λόγο,εδώ βρίσκονται σε μια εξαιρετική αρμονία μέ την πιανιστική εκδοχή τού Gould. Aρκεί κανείς να ακούσει την εισαγωγή απο το Adagio τής 1014 όπου ο Gould χτίζει κυριολεκτικά την δομή με τις πρώτες εισαγωγικές νότες τού πιάνου γιά να ισορροπήσει μέ μιά μελωδική ´αυστηρότητα´τόν λυρισμό τού Βιολιού τού Jaime Laredo αναδεικνύοντας ουσιωδώς τον Κάντορα... Ο J.S.Bach είχε πάντα επάνω μου μιά εξαιρετική επίδραση όταν για κάποιους λόγους εμφανίζονταν δύσβατα μονοπάτια πού επρεπε να διαβώ εγώ ή αγαπημένα μου πρόσωπα. Κατόρθωνε ,πρωτίστως μέσω τών ερμηνειών τού Gould,να προσφέρει μια εξαιρετική ισορροπία στά συναισθήματα προσφέροντας μιά σταθερή βάση που τούς εδινε την δυνατότητα να εκφραστούν ελεύθερα και νά μήν γίνουν ´κόμπος´.. Η Θλίψη ήταν θλίψη και οχι κατάθλιψη με τον Bach,η χαρά -χαρά και οχι Μανία και αυτό πάντα μουδειχνε τι σημαίνει βασικο δομικό στοιχείο αλλά και υγεία στην Μουσική αλλά καί στά συναισθήματα που προκαλούσε. Ο Bach δεν σού παίρνει το ´βάρος´τών στιγμών η τών γεγονότων αλλά σού δείχνει οτι και αυτό είναι αναπόσπαστο μέρος τής Ζωής και μπορείς να περπατήσεις με αυτά χωρίς να ´διαλυθείς´. Σε αφήνει να κλάψεις ή να χαρείς,αλλά σού δείχνει ταυτόχρονα οτι το μονοπάτι οσο και πολυδαίδαλο και νάναι ,μπορείς να το διαβείς γνωρίζοντας ακόμα και το πιθανό δυσάρεστο αποτέλεσμα. Ο Bach διδάσκει τήν Γαλήνη ως μέτρο και οχι ως αδιαφορία και Νιρβάνα ... Και αυτό ειναι πέραν τών άλλων μια μεγάλη του προσφορά. Γνωριζει οτι κουβαλά επάνω του το ´βάρος´τής Υπαρξης αλλά σού διδάσκει την Ηρακλείτεια ´ακινησία´που απο κάτω πάλλεται ζωντανά και αυθεντικά το Ον. Ακουγοντας σημερα ξανα την 1014 μετά απο μιά εβδομάδα στηριξης αγαπημένου προσώπου στον οικογενειακό μου (ευρύτερο) περίγυρο μουρχονται στον νού τά λογια τού Σεφέρη απο τα Τρια Κρυφά Ποιήματα(Πάνω σε μιά Χειμωνιάτικη Αχτίνα ,Δ'): Είπες εδώ και χρόνια: 'Kατά Βαθος ειμαι Ζητημα Φωτός´ Και τώρα ακόμη σάν ακουμπάς στίς φαρδιές ωμοπλάτες τού ύπνου ακόμη κι όταν σε ποντίζουν στο ναρκωμένο στήθος τού πελάγου ψάχνεις γωνιές οπου το μαύρο έχει τριφτεί και δέν αντέχει αναζητάς ψηλαφητά την λόγχη την ορισμένη να τρυπήσει την καρδιά σου γιά να την ανοίξει στό Φώς. Υ.Γ. Τουλάχιστον Κύριε πρόσφερέ της τήν Γαλήνη................................. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
O Eρημίτης καί οι Επισκέπτες
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…