Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Ο Αμερικάνος — The American
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Photis" data-source="post: 1495292" data-attributes="member: 744"><p><strong>Re: Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ — The American</strong></p><p></p><p>Υπάρχουν ταινίες που πρέπει να τις δεις στο σινεμά. Χάνουν οπουδήποτε αλλού. Ο Αμερικάνος είναι μια απο αυτές. </p><p></p><p>Να ξεκινήσω από τη φωτογραφία. Εξαιρετική κινηματογράφιση της μεσαιωνικής Λάκουιλα και των περιοχών έξω από τη Ρώμη, τόσο την ημέρα, όσο και τη νύχτα. Πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που το φως αναδυκνείοταν σε πρωταγωνιστή σε πολλά από τα πλάνα της ταινίας, δημιουργώντας μια ονειρική ατμόσφαιρα.</p><p></p><p>Σκηνοθετικά είχε κάποια θέματα με το ρυθμό, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν γινόταν αλλιώς να αποδόσεις το τέλμα στο οποίο βρέθηκε ο Κλούνει. Πολύ ωραία η ερωτική σκηνή, καθώς και οι σκηνές στο ποτάμι. Απλές και με ελλείματα ρεαλισμού οι σκηνές βίας στα σοκάκια της κωμόπολης (σκοτώνονται ενας αθώος και τρεις δολοφόνοι και δεν έχουμε την παραμικρή έρευνα γι αυτούς ενώ η αστυνομία εμφανίζεται πρώτη φορά στο τέλος της ταινίας). </p><p></p><p>Για το τέλος άφησα την πλοκή. Γενικά πάσχει σε αρκετά σημεία. Από την αρχή ακόμα δεν εξηγεί με σαφήνεια γιατί πάει στραβά η δουλειά στη Σουηδία, ενώ και το εύρημα του να κρυφτεί σε μια κωμόπολη 1000 κατοίκων στη μέση του πουθενά αντί να πάει σε μια μεγαλούπολη δεν πείθει. Ειδικά μάλιστα όταν αρχίζει να εννοείται ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της εξόντωσής του από τους ίδιους του τους συνεργάτες. Το ρομάντζο με την πόρνη έχει ένα ενδιαφέρον όσο σου δίνει την εντύπωση ότι και η δική της παρουσία εξυπηρετεί το σασπένς όσον αφορά το κυνηγητό του πρωταγωνιστή. Όταν αρχίζει να το παρατραβάει συναισθηματικά, γίνεται αδικαιολόγητα μελό. Ενδιαφέρον παρουσίαζε η ιστορία της δολοφόνου, μόνο που ακόμα και αυτή έπασχε στο γεγονός ότι δεν αποσαφηνίζεται αν ο Κλούνει αποτελούσε τον αρχικό στόχο ή ήταν ευκαιριακή απασχόληση γι αυτήν. Τέλος ήταν τουλάχιστον περίεργη η απουσία των "κακών" στην υπόθεση. Αλλά αυτό ίσως και να προσέδιδε τελικά περισσότερο ενδιαφέρον.</p><p></p><p>Κοντολογίς, είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα ταινία, η οποία στηρίζει τη δύναμή της στην εικόνα και την ατμόσφαιρα που δημιουργεί το ντεκόρ και η φωτογραφία. Οι ερμηνειες ήταν σε ικανοποιητικό επίπεδο, χωρίς όμως να είναι κάτι το εξαιρετικό (ο "κουρασμένος" Κλούνει μπορεί να είναι απο ενδιαφέρον έως και βαρετός). Το στόρυ είναι που έχει τα περισσότερα προβλήματα. Αλλά σε κάθε περίπτωση μια θέαση την αξίζει, σε μεγάλη οθόνη όμως.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Photis, post: 1495292, member: 744"] [b]Re: Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ — The American[/b] Υπάρχουν ταινίες που πρέπει να τις δεις στο σινεμά. Χάνουν οπουδήποτε αλλού. Ο Αμερικάνος είναι μια απο αυτές. Να ξεκινήσω από τη φωτογραφία. Εξαιρετική κινηματογράφιση της μεσαιωνικής Λάκουιλα και των περιοχών έξω από τη Ρώμη, τόσο την ημέρα, όσο και τη νύχτα. Πολύ ενδιαφέρον ο τρόπος που το φως αναδυκνείοταν σε πρωταγωνιστή σε πολλά από τα πλάνα της ταινίας, δημιουργώντας μια ονειρική ατμόσφαιρα. Σκηνοθετικά είχε κάποια θέματα με το ρυθμό, αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν γινόταν αλλιώς να αποδόσεις το τέλμα στο οποίο βρέθηκε ο Κλούνει. Πολύ ωραία η ερωτική σκηνή, καθώς και οι σκηνές στο ποτάμι. Απλές και με ελλείματα ρεαλισμού οι σκηνές βίας στα σοκάκια της κωμόπολης (σκοτώνονται ενας αθώος και τρεις δολοφόνοι και δεν έχουμε την παραμικρή έρευνα γι αυτούς ενώ η αστυνομία εμφανίζεται πρώτη φορά στο τέλος της ταινίας). Για το τέλος άφησα την πλοκή. Γενικά πάσχει σε αρκετά σημεία. Από την αρχή ακόμα δεν εξηγεί με σαφήνεια γιατί πάει στραβά η δουλειά στη Σουηδία, ενώ και το εύρημα του να κρυφτεί σε μια κωμόπολη 1000 κατοίκων στη μέση του πουθενά αντί να πάει σε μια μεγαλούπολη δεν πείθει. Ειδικά μάλιστα όταν αρχίζει να εννοείται ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μέρος της εξόντωσής του από τους ίδιους του τους συνεργάτες. Το ρομάντζο με την πόρνη έχει ένα ενδιαφέρον όσο σου δίνει την εντύπωση ότι και η δική της παρουσία εξυπηρετεί το σασπένς όσον αφορά το κυνηγητό του πρωταγωνιστή. Όταν αρχίζει να το παρατραβάει συναισθηματικά, γίνεται αδικαιολόγητα μελό. Ενδιαφέρον παρουσίαζε η ιστορία της δολοφόνου, μόνο που ακόμα και αυτή έπασχε στο γεγονός ότι δεν αποσαφηνίζεται αν ο Κλούνει αποτελούσε τον αρχικό στόχο ή ήταν ευκαιριακή απασχόληση γι αυτήν. Τέλος ήταν τουλάχιστον περίεργη η απουσία των "κακών" στην υπόθεση. Αλλά αυτό ίσως και να προσέδιδε τελικά περισσότερο ενδιαφέρον. Κοντολογίς, είναι σίγουρα ενδιαφέρουσα ταινία, η οποία στηρίζει τη δύναμή της στην εικόνα και την ατμόσφαιρα που δημιουργεί το ντεκόρ και η φωτογραφία. Οι ερμηνειες ήταν σε ικανοποιητικό επίπεδο, χωρίς όμως να είναι κάτι το εξαιρετικό (ο "κουρασμένος" Κλούνει μπορεί να είναι απο ενδιαφέρον έως και βαρετός). Το στόρυ είναι που έχει τα περισσότερα προβλήματα. Αλλά σε κάθε περίπτωση μια θέαση την αξίζει, σε μεγάλη οθόνη όμως. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Ο Αμερικάνος — The American
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…