Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Νομοθεσία υπέρ Καταναλωτή
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tuluba" data-source="post: 907216" data-attributes="member: 15555"><p>Εχω και εγω το ιδιο προβλημα παιδια </p><p>Πριν απο 15 μηνες αγορασα μια φωτογραφικη μηχανη SONY DSC-T50 touch screen και πριν απο λιγες μερες στα καλα καθουμενα εβγαλε κοντα στο κεντρο και αριστερα ενα κενο πιξελ για το οποιο δεν εδωσα σημασια λεω ενταξει ενα ειναι δεν τρεχει τιποτα αφου δουλευει κανονικα </p><p>περασαν ομως μερικες μερες και αυτο το πιξελ εχει γινει μια γραμμη που πιανει απο την μια ακρη μεχρι την αλλη και λιγα ακομα προς τα κατω</p><p>Ε λεω ενταξει εχει προβλημα βρηκα την αποδειξη και ξερωντας οτι πλεον ολες οι συσκευες εχουν 2 χρονια εγγυηση την πηγα σημερα σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο </p><p>Η πρωτη κουβεντα του υπαλληλου ουτε καν τεχνικου ηταν οτι η φωτογραφικη εχει χτυπηθει πραγμα που δεν εχει γινει </p><p>ομως αυτος επεμενε οτι το συγκεκριμενο προβλημα ειναι απο χτυπημα και εγω συνεχισα λεγωντας του οτι δεν εχει χτυπηθει και οτι ειναι συνεχεια σε θηκη οπως επισης του εδειξα οτι δεν εχει κανενα σημαδι χτυπηματος πανω στην οθονη που σημειοτεον ειναι αφης και η δουλεια της ειναι να την πιεζουν </p><p>Αυτος επεμεινε στην αποψη του οτι εχει πιεστει η οθονη λεγωντας επισης οτι ακομα και μεσα στην θηκη που την ειχα μπορει να σημβει</p><p>Απο εκει και περα μου ειπε οτι για να την ελενξουν και να βγαλουν πορισμα για το κοστος της επισκευης πρεπει να καταβαλω 25ευρω προκαταβολικα τα οποια θα σημψηφιστουν με το κοστος της επισκευης αν συμφωνησω να γινει καθως και οτι δεν ισχυει η εγγυηση μου λογω δικης μου κακης χρησης .Επισης μου ειπε οτι η εγγυηση ισχυει για ενα χρονο για τις συσκευες Sony</p><p></p><p>Επειτα και γεματος νευρα επικοινωνησα με τα κεντρικα της Sony στο μαρουσι για να διευκρινησω τα της εγγυησης οπου και εκει με ενημερωσαν οτι ειναι ετησια λεγωντας επισης (υστερα απο ερωτηση μου για την 2ετης που λεγεται στην νομοθεσια )οτι δεν ειναι σαφες και οτι "νομιζεται οτι ολοκληρη πολυεθνικη εταιρεια θα παρανομουσε"!!!</p><p>Και ρωταω εγω τωρα πως γινεται να αποδειξω εγω για την οθονη οτι δεν ευθυνεται δικη μου κακη χρηση ? Mηπως πρεπει sony και καλα να δεχτω οτι μου πουνε αυτοι και αν στην τελικη δεχτουν ισχυει τελικα η 2ετης εγγυηση η εξαιρουνται μερικες εταιρειες?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tuluba, post: 907216, member: 15555"] Εχω και εγω το ιδιο προβλημα παιδια Πριν απο 15 μηνες αγορασα μια φωτογραφικη μηχανη SONY DSC-T50 touch screen και πριν απο λιγες μερες στα καλα καθουμενα εβγαλε κοντα στο κεντρο και αριστερα ενα κενο πιξελ για το οποιο δεν εδωσα σημασια λεω ενταξει ενα ειναι δεν τρεχει τιποτα αφου δουλευει κανονικα περασαν ομως μερικες μερες και αυτο το πιξελ εχει γινει μια γραμμη που πιανει απο την μια ακρη μεχρι την αλλη και λιγα ακομα προς τα κατω Ε λεω ενταξει εχει προβλημα βρηκα την αποδειξη και ξερωντας οτι πλεον ολες οι συσκευες εχουν 2 χρονια εγγυηση την πηγα σημερα σε ενα εξουσιοδοτημενο συνεργειο Η πρωτη κουβεντα του υπαλληλου ουτε καν τεχνικου ηταν οτι η φωτογραφικη εχει χτυπηθει πραγμα που δεν εχει γινει ομως αυτος επεμενε οτι το συγκεκριμενο προβλημα ειναι απο χτυπημα και εγω συνεχισα λεγωντας του οτι δεν εχει χτυπηθει και οτι ειναι συνεχεια σε θηκη οπως επισης του εδειξα οτι δεν εχει κανενα σημαδι χτυπηματος πανω στην οθονη που σημειοτεον ειναι αφης και η δουλεια της ειναι να την πιεζουν Αυτος επεμεινε στην αποψη του οτι εχει πιεστει η οθονη λεγωντας επισης οτι ακομα και μεσα στην θηκη που την ειχα μπορει να σημβει Απο εκει και περα μου ειπε οτι για να την ελενξουν και να βγαλουν πορισμα για το κοστος της επισκευης πρεπει να καταβαλω 25ευρω προκαταβολικα τα οποια θα σημψηφιστουν με το κοστος της επισκευης αν συμφωνησω να γινει καθως και οτι δεν ισχυει η εγγυηση μου λογω δικης μου κακης χρησης .Επισης μου ειπε οτι η εγγυηση ισχυει για ενα χρονο για τις συσκευες Sony Επειτα και γεματος νευρα επικοινωνησα με τα κεντρικα της Sony στο μαρουσι για να διευκρινησω τα της εγγυησης οπου και εκει με ενημερωσαν οτι ειναι ετησια λεγωντας επισης (υστερα απο ερωτηση μου για την 2ετης που λεγεται στην νομοθεσια )οτι δεν ειναι σαφες και οτι "νομιζεται οτι ολοκληρη πολυεθνικη εταιρεια θα παρανομουσε"!!! Και ρωταω εγω τωρα πως γινεται να αποδειξω εγω για την οθονη οτι δεν ευθυνεται δικη μου κακη χρηση ? Mηπως πρεπει sony και καλα να δεχτω οτι μου πουνε αυτοι και αν στην τελικη δεχτουν ισχυει τελικα η 2ετης εγγυηση η εξαιρουνται μερικες εταιρειες? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Νομοθεσία υπέρ Καταναλωτή
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…