Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Νομοθεσία υπέρ Καταναλωτή
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="zonimov" data-source="post: 848477" data-attributes="member: 3559"><p>Γεια σας,Φετος στις αρχες Μαιου πηγα στη διευθυνση εμποριου για καταγγελια στο καταστημα αγορας που ειχα αγορασει μια 32'τηλεοραση σονυ αξιας 1500 ευρω απο τον αυγουτσο 2007.Καηκε το πανελ της μετα απο 18 μηνες λειτουργιας της απο τη αγορα και η σονυ σερβις μου ειπε αλλαγη πανελ και εργασια κανουν 685 ευρω (πηρα αποδειξη ελεγχου απο τη σονυ σερβις).Η διευθυνση Εμποριου μου ρωτησε αν εχω χαρτι εγγυησης απο τη σονυ που αναφερεται 1 η 2 χρονια,βρηκα στο βιβλιο οδηγεως της τηλεορασης που αναφερεται 1 χρονο εγγυησης αλλα εχω δικαιωμα ως καταναλωτης που εχω 2 χρονια εγγυησης απο τη αγορα που το καταστημα αγορας υποχρεωτικα να τη επισκευασει η τη αλλαζει?Η διευθυνση Εμποριου εστειλε μια γραπτη επιστολη (ημερομηνια 5 Μαιου) στον διευθυντη του καταστηματος αγορας αλλα ακομα μεχρι τωρα δεν τους απαντησε.Μου ειπαν αν δεν τους απαντησει αυτος σε αυτες τις μερες,θα τον κινηθουν με καταγγελια!Μηπως πρεπει να τους απαντησει αυτος με προφορικα η γραπτα μετα απο 10 μερες απο τη επιστολη που εστειλανε?Περασαν 25 μερες απο τη επιστολη ακομα δεν τους απαντησε!Μηπως πρεπει να αφησω να κανει τη δουλεια της τη διευθυνση Εμποριου?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zonimov, post: 848477, member: 3559"] Γεια σας,Φετος στις αρχες Μαιου πηγα στη διευθυνση εμποριου για καταγγελια στο καταστημα αγορας που ειχα αγορασει μια 32'τηλεοραση σονυ αξιας 1500 ευρω απο τον αυγουτσο 2007.Καηκε το πανελ της μετα απο 18 μηνες λειτουργιας της απο τη αγορα και η σονυ σερβις μου ειπε αλλαγη πανελ και εργασια κανουν 685 ευρω (πηρα αποδειξη ελεγχου απο τη σονυ σερβις).Η διευθυνση Εμποριου μου ρωτησε αν εχω χαρτι εγγυησης απο τη σονυ που αναφερεται 1 η 2 χρονια,βρηκα στο βιβλιο οδηγεως της τηλεορασης που αναφερεται 1 χρονο εγγυησης αλλα εχω δικαιωμα ως καταναλωτης που εχω 2 χρονια εγγυησης απο τη αγορα που το καταστημα αγορας υποχρεωτικα να τη επισκευασει η τη αλλαζει?Η διευθυνση Εμποριου εστειλε μια γραπτη επιστολη (ημερομηνια 5 Μαιου) στον διευθυντη του καταστηματος αγορας αλλα ακομα μεχρι τωρα δεν τους απαντησε.Μου ειπαν αν δεν τους απαντησει αυτος σε αυτες τις μερες,θα τον κινηθουν με καταγγελια!Μηπως πρεπει να τους απαντησει αυτος με προφορικα η γραπτα μετα απο 10 μερες απο τη επιστολη που εστειλανε?Περασαν 25 μερες απο τη επιστολη ακομα δεν τους απαντησε!Μηπως πρεπει να αφησω να κανει τη δουλεια της τη διευθυνση Εμποριου? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Νομοθεσία υπέρ Καταναλωτή
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…