Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Ενισχυτές
Νέοι Marantz AV FY '23
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Maestro" data-source="post: 1058945739" data-attributes="member: 1746"><p>Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η (εκάστοτε) Marantz θα έπρεπε να οφείλει να σε υποστηρίξει ως κατασκευαστής ανεξάρτητα από το που τον αγόρασες. Το που και πως ας το βρει η ίδια, μπορεί να βρει τεχνικό στην πόλη σου, ή να σου στείλει ένα prepaid label για να το στείλεις όπου θέλει. Αν εσύ αποφασίσεις ως καταναλωτής να αγοράσεις από box mover, πάλι προϊόν που βγήκε από το εργοστάσιο της Marantz παίρνεις, άρα οφείλει να σε υποστηρίζει. Το ότι χρειάζεσαι service μετά από 1-2 χρόνια είναι εκ των πραγμάτων δική της ευθύνη (αφού εγγυάται 5).</p><p></p><p>Νομίζω αυτά είναι απλά παραθυράκια που βρήκαν οι κατασκευαστές για να μας δουλεύουν όλους κανονικά.</p><p></p><p>Καλά εννοείται δε μιλάμε για περίπτωση που έριξες τη μπύρα σου μέσα του, αυτό είναι άλλη υπόθεση. Όπου κι εκεί δηλαδή, θα έπρεπε να σου δώσει κάποιες επιλογές επί πληρωμή, είτε για επισκευή είτε για αντικατάσταση. Όπως πχ έκανε η SVS στην περίπτωση μου που το woofer πλημμύρισε, και μου έδωσαν 50% off για καινούριο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maestro, post: 1058945739, member: 1746"] Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Η (εκάστοτε) Marantz θα έπρεπε να οφείλει να σε υποστηρίξει ως κατασκευαστής ανεξάρτητα από το που τον αγόρασες. Το που και πως ας το βρει η ίδια, μπορεί να βρει τεχνικό στην πόλη σου, ή να σου στείλει ένα prepaid label για να το στείλεις όπου θέλει. Αν εσύ αποφασίσεις ως καταναλωτής να αγοράσεις από box mover, πάλι προϊόν που βγήκε από το εργοστάσιο της Marantz παίρνεις, άρα οφείλει να σε υποστηρίζει. Το ότι χρειάζεσαι service μετά από 1-2 χρόνια είναι εκ των πραγμάτων δική της ευθύνη (αφού εγγυάται 5). Νομίζω αυτά είναι απλά παραθυράκια που βρήκαν οι κατασκευαστές για να μας δουλεύουν όλους κανονικά. Καλά εννοείται δε μιλάμε για περίπτωση που έριξες τη μπύρα σου μέσα του, αυτό είναι άλλη υπόθεση. Όπου κι εκεί δηλαδή, θα έπρεπε να σου δώσει κάποιες επιλογές επί πληρωμή, είτε για επισκευή είτε για αντικατάσταση. Όπως πχ έκανε η SVS στην περίπτωση μου που το woofer πλημμύρισε, και μου έδωσαν 50% off για καινούριο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Ενισχυτές
Νέοι Marantz AV FY '23
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…