Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Ενισχυτές
Νέοι Marantz AV FY '23
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Pleo" data-source="post: 1058945697" data-attributes="member: 8708"><p>Αν δεν είναι πιστοποιημένος reseller (δηλαδή από το επίσημο κανάλι πώλησης) πως θα μπορέσει να σου δώσει εγγύηση και support στον τόπο σου; Το μόνο που θα μπορέσει να σου δώσει είναι μια αντικατάσταση στην καλύτερη που σημαίνει ότι θα εξακολουθείς να έχεις το πρόβλημα που είχες. Θα σου πουνε δηλαδή ότι έτσι είναι, δεν γίνεται κάτι άλλο, ίσως να μπορείς να ζητήσεις πίσω τα χρήματα κλπ, αλλά δεν υπάρχουν τα ίδια περιθώρια υπαναχώρησης εδώ και εκεί.</p><p>Στην Αμερική μάλλον είναι και πιο αυστηρά τα πράματα. No money no honey λογικά εκεί. Αλλά και από την άλλη αφού θα έχεις πληρώσει για το support από τον επίσημο reseller θα λυθεί το - όποιο - θέμα αντιμετωπίσεις.</p><p>Αρκεί βέβαια το θέμα να μην έχει προκύψει από δική σου υπαιτιότητα, θα το βρουν και αυτό στο service να ξέρεις, τα μηχανήματα δίνουν report πλέον.</p><p>Άσε να έχεις τουλάχιστον το κεφάλι σου ήσυχο, να έχεις και επικοινωνία με το επίσημο service που έχει πρόσβαση στα service bulletin, παρά με κάποιον τυχαίο dealer που απλώς είναι box mover.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pleo, post: 1058945697, member: 8708"] Αν δεν είναι πιστοποιημένος reseller (δηλαδή από το επίσημο κανάλι πώλησης) πως θα μπορέσει να σου δώσει εγγύηση και support στον τόπο σου; Το μόνο που θα μπορέσει να σου δώσει είναι μια αντικατάσταση στην καλύτερη που σημαίνει ότι θα εξακολουθείς να έχεις το πρόβλημα που είχες. Θα σου πουνε δηλαδή ότι έτσι είναι, δεν γίνεται κάτι άλλο, ίσως να μπορείς να ζητήσεις πίσω τα χρήματα κλπ, αλλά δεν υπάρχουν τα ίδια περιθώρια υπαναχώρησης εδώ και εκεί. Στην Αμερική μάλλον είναι και πιο αυστηρά τα πράματα. No money no honey λογικά εκεί. Αλλά και από την άλλη αφού θα έχεις πληρώσει για το support από τον επίσημο reseller θα λυθεί το - όποιο - θέμα αντιμετωπίσεις. Αρκεί βέβαια το θέμα να μην έχει προκύψει από δική σου υπαιτιότητα, θα το βρουν και αυτό στο service να ξέρεις, τα μηχανήματα δίνουν report πλέον. Άσε να έχεις τουλάχιστον το κεφάλι σου ήσυχο, να έχεις και επικοινωνία με το επίσημο service που έχει πρόσβαση στα service bulletin, παρά με κάποιον τυχαίο dealer που απλώς είναι box mover. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Ενισχυτές
Νέοι Marantz AV FY '23
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…