Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Mozart - Τα Βασικά
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Σούρλας" data-source="post: 112769" data-attributes="member: 77"><p>Μιά και το ´ξεχασμένο´αυτό θέμα τού Κώστα περιέχει πολύ ουσιαστικά πράγματα για τον Mozart,σκέφτηκα ότι καλό θάταν να αποτελέσει την βάση για τον συνθέτη και στην εξέλιξή του να προστίθενται απο κάθε ενδιαφερόμενο,αναλύσεις για τα έργα του ,προτάσεις για σημαντικές εκτελέσεις κ.ο.κ,ούτως ώστε να δημιουργηθεί με τον καιρό, και απο τούς επόμενους ακόμα,ένα μικρό διαδικτυακό ´βιβλίο´για τον Amadeus.</p><p>Aπο την λιγότερο γνωστή θρησκευτική μουσική του θα ήθελα να προτείνω τον δίσκο απο την εταιρεία Teldec,υπο την μουσική διεύθυνση του Nikolaus Harnoncourt,που περιέχει τρία γλυκύτατα έργα τού συνθέτη.</p><p>Ο Mozart στην θρησκευτική του μουσική χρησιμοποιούσε ένα οπερατικο στοιχείο και στην μουσική του σταδιοδρομία ο οπερατικός συνθέτης ´επικινωνούσε´με τον θρησκευτικό και αντιστρόφως.</p><p>Tα τρία έργα που υπάρχουν στον δίσκο είναι:</p><p>1)Missa Solemnis K.337</p><p>2)Litaniae de venerabili altaris sacramento K.125</p><p>3)Regina coeli K.276</p><p>O Harnoncourt χρησιμοποιεί την μικρή ορχήστρα Concentus musicus Wien ,την χορωδία Arnold Schoenberg Chor,και ως solist την soprano,Barbara Bonney,τήν alto Εlisabeth von Magnus,τον τενόρο Uwe Heilmann,και τον μπάσσο Gilles Cachemaille.</p><p>H missa 337 είναι ένα πολύ τρυφερό έργο με μεγάλη εναλλαγή συναισθημάτων που γράφτηκε το 1780 στο Σαλτσμπουργκ.Ενώ ξεκινά με ένα πολύ όμορφο και τρυφερό Kyrie Eleison,και μια εορταστική Gloria,μεταπίπτει σε ένα πολύ θλιμμένο και πένθιμο Credo.Στο φινάλε τού Agnus Dei ,υπάρχει μιά προφητική μελωδική γραμμή που παραπέμπει σε μιά cavatina απο τούς Γάμους τού Φίγκαρο.</p><p>Η Λιτανεία,συνετέθη το 1772 και το κείμενο μιλά για την ´ιαματική ´ισχύ τών Ευχαριστιών.Ο χαρακτήρας τού έργου έχει διαφορετικές στυλιστικές προσεγγίσεις.Ο Mozart ,θέτει την μουσική στην υπηρεσία τού κειμένου.Υπάρχουν στιγμές που οι σολίστ τραγουδούν εν είδει ναπολιτάνικης άριας,και στην ουσία ο Mozart εισάγει την όπερα στην Εκκλησιαστική μουσική.</p><p>Ηταν μόλις 16 ετών.</p><p>Η Regina Coeli ειναι ένα μικρό θρησκευτικό κομμάτι σε μία μονον κίνηση .Ανοίγει με μία τριαδική μελωδία και εν συνεχεία οι σολίστ εναλλάσσονται με την χορωδία μέχρις το τέλος τού κομματιού.</p><p>Συνολικά ο δίσκος είναι απολαυστικός,και αποτελεί και μιά,κατά την γνώμη μου,πολύ καλή εισαγωγή στην θρησκευτική μουσική, για όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το είδος.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Σούρλας, post: 112769, member: 77"] Μιά και το ´ξεχασμένο´αυτό θέμα τού Κώστα περιέχει πολύ ουσιαστικά πράγματα για τον Mozart,σκέφτηκα ότι καλό θάταν να αποτελέσει την βάση για τον συνθέτη και στην εξέλιξή του να προστίθενται απο κάθε ενδιαφερόμενο,αναλύσεις για τα έργα του ,προτάσεις για σημαντικές εκτελέσεις κ.ο.κ,ούτως ώστε να δημιουργηθεί με τον καιρό, και απο τούς επόμενους ακόμα,ένα μικρό διαδικτυακό ´βιβλίο´για τον Amadeus. Aπο την λιγότερο γνωστή θρησκευτική μουσική του θα ήθελα να προτείνω τον δίσκο απο την εταιρεία Teldec,υπο την μουσική διεύθυνση του Nikolaus Harnoncourt,που περιέχει τρία γλυκύτατα έργα τού συνθέτη. Ο Mozart στην θρησκευτική του μουσική χρησιμοποιούσε ένα οπερατικο στοιχείο και στην μουσική του σταδιοδρομία ο οπερατικός συνθέτης ´επικινωνούσε´με τον θρησκευτικό και αντιστρόφως. Tα τρία έργα που υπάρχουν στον δίσκο είναι: 1)Missa Solemnis K.337 2)Litaniae de venerabili altaris sacramento K.125 3)Regina coeli K.276 O Harnoncourt χρησιμοποιεί την μικρή ορχήστρα Concentus musicus Wien ,την χορωδία Arnold Schoenberg Chor,και ως solist την soprano,Barbara Bonney,τήν alto Εlisabeth von Magnus,τον τενόρο Uwe Heilmann,και τον μπάσσο Gilles Cachemaille. H missa 337 είναι ένα πολύ τρυφερό έργο με μεγάλη εναλλαγή συναισθημάτων που γράφτηκε το 1780 στο Σαλτσμπουργκ.Ενώ ξεκινά με ένα πολύ όμορφο και τρυφερό Kyrie Eleison,και μια εορταστική Gloria,μεταπίπτει σε ένα πολύ θλιμμένο και πένθιμο Credo.Στο φινάλε τού Agnus Dei ,υπάρχει μιά προφητική μελωδική γραμμή που παραπέμπει σε μιά cavatina απο τούς Γάμους τού Φίγκαρο. Η Λιτανεία,συνετέθη το 1772 και το κείμενο μιλά για την ´ιαματική ´ισχύ τών Ευχαριστιών.Ο χαρακτήρας τού έργου έχει διαφορετικές στυλιστικές προσεγγίσεις.Ο Mozart ,θέτει την μουσική στην υπηρεσία τού κειμένου.Υπάρχουν στιγμές που οι σολίστ τραγουδούν εν είδει ναπολιτάνικης άριας,και στην ουσία ο Mozart εισάγει την όπερα στην Εκκλησιαστική μουσική. Ηταν μόλις 16 ετών. Η Regina Coeli ειναι ένα μικρό θρησκευτικό κομμάτι σε μία μονον κίνηση .Ανοίγει με μία τριαδική μελωδία και εν συνεχεία οι σολίστ εναλλάσσονται με την χορωδία μέχρις το τέλος τού κομματιού. Συνολικά ο δίσκος είναι απολαυστικός,και αποτελεί και μιά,κατά την γνώμη μου,πολύ καλή εισαγωγή στην θρησκευτική μουσική, για όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το είδος. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Mozart - Τα Βασικά
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…