Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μουσική και κινηματογράφος
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 1328334" data-attributes="member: 18005"><p>Φωνή φωνάρα, γυναίκα γυναικάρα και τους άντρες για χάντρες από ότι έχω ακούσει για Olga Borodina.</p><p></p><p>Για 5η του Prokofiev ακομπλεξάριστα και με κομμένες τις όποιες αμφισβητήσεις, Karajan. Υπέροχος ήχος στα χάλκινα και στα έγχορδα, αναδεικνύει ποιότητα έργου και της ορχήστρας. Είναι απίστευτο το πόσα κοινά έχει με τον Mravinsky μόνο που ο Karajan έτυχε πολύ καλύτερης ηχητικής καταγραφης.</p><p></p><p>Gergiev στην πρώτη γραμμή και στην 5η στον κύκλο συμφωνιών του Prokofiev με London Symphony Orchestra (έργα που πρωτοερμήνευσε όταν διαδέχθηκε στην θέση του Αρχιμουσικού τον Sir Collin Davis), ο οποίος κατ' εμε είναι must have. Αποθεωτικά τα χάλκινα της ορχήστρας και εξαιρετικός στα σκούρα χρώματα τις συμφωνίας. Στο φινάλε αποθεωτικός. Αυτός ο μαέστρος γεννήθηκε να ερμηνεύει Prokofiev. 4 CD όλες οι συμφωνίες σε Philips-Decca.</p><p></p><p>Ξεχωριστή επίσης θεωρώ και την ηχογράφηση του Jean Martinon. Μεγάλος μαέστρος αλλά και συνθέτης όπου φαίνεται ότι επηρεάστηκε από τον Prokofiev στις συνθέσεις του. Είναι αυτός που φέρνει την αποδοχή και αγάπη που είχε ο Prokofiev και η Ρώσικη μουσική γενικά, στην Γαλλία.</p><p></p><p>Πολύ καλές ερμηνείες επίσης από τους Muti, Dorati, Celibidache (αν αντέχει κανείς τα τέμπι του), Horrenstein, Μητρόπουλος (με αρκετή ανοχή στον ήχο της ηχογράφησης), Jansons, ο Χριστουγεννιάτικος, Barshai, Weller (ο συγκεκριμένος μαέστρος δεν νομίζω να έχει ερμηνεύσει τίποτε άλλο εκτός απο Prokofiev), o υπέροχος Ansermet με την Suisse Romande και η τιμιότατη πρόταση του Kuchar σε Naxos.</p><p></p><p>Οι απογοητευτικοί κατ' εμέ: Rostropovich και Ashkenazy. Έχουν μιαν προσέγγιση, που σου λέει: "Εμείς είμαστε οι Ρώσοι, είμαστε και φίλοι με τον συνθέτη και ξέρουμε καλύτερα", αλλά στο τέλος δεν με έπεισαν. Από τις περιπτώσεις που σκεφτόμουν: "Τι την θέλουν την μπακέτα; Μια χαρά ήταν στο τσέλο ή το πιάνο τους" (Σημ.: δεν ισχύει για ότι κάναν με την μπακέτα αλλά για την συγκεκριμένη συμφωνία)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 1328334, member: 18005"] Φωνή φωνάρα, γυναίκα γυναικάρα και τους άντρες για χάντρες από ότι έχω ακούσει για Olga Borodina. Για 5η του Prokofiev ακομπλεξάριστα και με κομμένες τις όποιες αμφισβητήσεις, Karajan. Υπέροχος ήχος στα χάλκινα και στα έγχορδα, αναδεικνύει ποιότητα έργου και της ορχήστρας. Είναι απίστευτο το πόσα κοινά έχει με τον Mravinsky μόνο που ο Karajan έτυχε πολύ καλύτερης ηχητικής καταγραφης. Gergiev στην πρώτη γραμμή και στην 5η στον κύκλο συμφωνιών του Prokofiev με London Symphony Orchestra (έργα που πρωτοερμήνευσε όταν διαδέχθηκε στην θέση του Αρχιμουσικού τον Sir Collin Davis), ο οποίος κατ' εμε είναι must have. Αποθεωτικά τα χάλκινα της ορχήστρας και εξαιρετικός στα σκούρα χρώματα τις συμφωνίας. Στο φινάλε αποθεωτικός. Αυτός ο μαέστρος γεννήθηκε να ερμηνεύει Prokofiev. 4 CD όλες οι συμφωνίες σε Philips-Decca. Ξεχωριστή επίσης θεωρώ και την ηχογράφηση του Jean Martinon. Μεγάλος μαέστρος αλλά και συνθέτης όπου φαίνεται ότι επηρεάστηκε από τον Prokofiev στις συνθέσεις του. Είναι αυτός που φέρνει την αποδοχή και αγάπη που είχε ο Prokofiev και η Ρώσικη μουσική γενικά, στην Γαλλία. Πολύ καλές ερμηνείες επίσης από τους Muti, Dorati, Celibidache (αν αντέχει κανείς τα τέμπι του), Horrenstein, Μητρόπουλος (με αρκετή ανοχή στον ήχο της ηχογράφησης), Jansons, ο Χριστουγεννιάτικος, Barshai, Weller (ο συγκεκριμένος μαέστρος δεν νομίζω να έχει ερμηνεύσει τίποτε άλλο εκτός απο Prokofiev), o υπέροχος Ansermet με την Suisse Romande και η τιμιότατη πρόταση του Kuchar σε Naxos. Οι απογοητευτικοί κατ' εμέ: Rostropovich και Ashkenazy. Έχουν μιαν προσέγγιση, που σου λέει: "Εμείς είμαστε οι Ρώσοι, είμαστε και φίλοι με τον συνθέτη και ξέρουμε καλύτερα", αλλά στο τέλος δεν με έπεισαν. Από τις περιπτώσεις που σκεφτόμουν: "Τι την θέλουν την μπακέτα; Μια χαρά ήταν στο τσέλο ή το πιάνο τους" (Σημ.: δεν ισχύει για ότι κάναν με την μπακέτα αλλά για την συγκεκριμένη συμφωνία) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μουσική και κινηματογράφος
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…