Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Mitakon Lens Turbo Adapter for NEX
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kbouk" data-source="post: 1056833824" data-attributes="member: 20882"><p><strong>Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Mitakon Lens Turbo Adapter for NEX</strong></p><p></p><p> </p><p></p><p>Όχι εδω το εχω κατανοησει πληρως όλο το σεναριο και επιμενω οτι στο μ4/3 το πλεονεκτημα χρησης ενος FF ευρυγωνιου χειροκινητου φακου δεν υπαρχει, καθαρα και μονο λογω του τελικου συντελεστη 1.41Χ, αντιθετα παραμενει και υπαρχει το πλεονεκτημα χρησης τελέ φακων για τον ιδιο λογω σε συνδιασμό με το 1 στοπ κερδος στην φωτεινότητα.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Εδώ παραδέχομαι οτι οντως δεν εχω καταλάβει τι συμαβαινει και αν τελικά αυξανται η ανάλυση - οξυτητα με την χρηση FLR, περιμενω να δω περισσοτερα δειγματα και πιστευω ότι τα αποτελέσματα θα ειναι διαφορετικα για καθε φακό.</p><p></p><p>Παλια λεγαμε στην θεωρία οτι οταν ένας καλός χειροκίνητος φακός FF έμπαινε σε σώμα μ4/3 λόγω του κροπ φακορ Χ2 θα απεδιδε πολυ καλά αφου κοβοταν τα αδυνατα άκρα του φακού, στην πράξη όμως αυτο δεν γινόταν ειδικα με πολύ ακριβούς και φωτεινούς φακους οπου η παρουσία του καθρεπτη σε συνδιασμό με την περισσεια φωτός που διοχετευοταν στον χωρο γυρω απο τον αισθητηρα δημιουργουσε πολλα προβλήματα διαθλάσεων με αποτελεσμα πτωση της τελικής ποιοτητας. Ετσι σουπερ φωτεινοι φακοι ηταν ουσιαστικα αχρηστοι αφου απεδιδαν σωστα μετα απο 1-2 στοπ κλειστοί.</p><p></p><p>Το ανωτερο φαινομενο μειωθηκε αρκετα στα σωματα mιrrorless λόγω της απουσιας του καθρεπτη αλλά κυριως λογω της μειωσης του παχους του <θαλαμου> γυρω απο αυτον, αφού πλεον η αποσταση του πισω οπτικου στοιχειου του καθε φακού απο τον αισθητηρα δεν αλλαξε αλλά μεγαλωσε συνολικα μεσα στον ανταπτορα, ανάλογα πάντα και με την μοντουρα του φακου, ενω υπηρξε η δυνατότητα χρήσης περισσοτερων χειροκίνητων φακών λογω της μειωσης της αποστασης της μοντουρας απο τον αισθητηρα. </p><p></p><p>Πρόσφατα διαπιστωσα απο πρωτο χερι οτι και φακοί μοντέρνας σχεδίασης οπως ο Panasonic 7-14 παρουσιαζουν σε συγκεκριμένες φωτιστικές συνθήκες προβλήματα παράξενων και εντονων διαθλάσεων του πισω οπτικου στοιχείου στον αισθητηρα μοντερνων σώματων (ΟΜ-D).</p><p>Για αυτο νομίζω (και συμφωνω μαζι σου αν καταλαβα καλα την παραγραφο που αναφερεσαι στα <ματσαρισματα>) ότι η χρήση ένος ανταπτορα FLR θέλει ματσάρισμα και τεστ με τον κάθε φακό ξεχωρα για να αποφανθει κανεις αν τελικα αξιζει οχι στην θεωρία αλλά στην πράξη η χρήση του, ειδικα με τους βαρυτερους χειροκίνητους FF φακούς.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kbouk, post: 1056833824, member: 20882"] [b]Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Mitakon Lens Turbo Adapter for NEX[/b] Όχι εδω το εχω κατανοησει πληρως όλο το σεναριο και επιμενω οτι στο μ4/3 το πλεονεκτημα χρησης ενος FF ευρυγωνιου χειροκινητου φακου δεν υπαρχει, καθαρα και μονο λογω του τελικου συντελεστη 1.41Χ, αντιθετα παραμενει και υπαρχει το πλεονεκτημα χρησης τελέ φακων για τον ιδιο λογω σε συνδιασμό με το 1 στοπ κερδος στην φωτεινότητα. Εδώ παραδέχομαι οτι οντως δεν εχω καταλάβει τι συμαβαινει και αν τελικά αυξανται η ανάλυση - οξυτητα με την χρηση FLR, περιμενω να δω περισσοτερα δειγματα και πιστευω ότι τα αποτελέσματα θα ειναι διαφορετικα για καθε φακό. Παλια λεγαμε στην θεωρία οτι οταν ένας καλός χειροκίνητος φακός FF έμπαινε σε σώμα μ4/3 λόγω του κροπ φακορ Χ2 θα απεδιδε πολυ καλά αφου κοβοταν τα αδυνατα άκρα του φακού, στην πράξη όμως αυτο δεν γινόταν ειδικα με πολύ ακριβούς και φωτεινούς φακους οπου η παρουσία του καθρεπτη σε συνδιασμό με την περισσεια φωτός που διοχετευοταν στον χωρο γυρω απο τον αισθητηρα δημιουργουσε πολλα προβλήματα διαθλάσεων με αποτελεσμα πτωση της τελικής ποιοτητας. Ετσι σουπερ φωτεινοι φακοι ηταν ουσιαστικα αχρηστοι αφου απεδιδαν σωστα μετα απο 1-2 στοπ κλειστοί. Το ανωτερο φαινομενο μειωθηκε αρκετα στα σωματα mιrrorless λόγω της απουσιας του καθρεπτη αλλά κυριως λογω της μειωσης του παχους του <θαλαμου> γυρω απο αυτον, αφού πλεον η αποσταση του πισω οπτικου στοιχειου του καθε φακού απο τον αισθητηρα δεν αλλαξε αλλά μεγαλωσε συνολικα μεσα στον ανταπτορα, ανάλογα πάντα και με την μοντουρα του φακου, ενω υπηρξε η δυνατότητα χρήσης περισσοτερων χειροκίνητων φακών λογω της μειωσης της αποστασης της μοντουρας απο τον αισθητηρα. Πρόσφατα διαπιστωσα απο πρωτο χερι οτι και φακοί μοντέρνας σχεδίασης οπως ο Panasonic 7-14 παρουσιαζουν σε συγκεκριμένες φωτιστικές συνθήκες προβλήματα παράξενων και εντονων διαθλάσεων του πισω οπτικου στοιχείου στον αισθητηρα μοντερνων σώματων (ΟΜ-D). Για αυτο νομίζω (και συμφωνω μαζι σου αν καταλαβα καλα την παραγραφο που αναφερεσαι στα <ματσαρισματα>) ότι η χρήση ένος ανταπτορα FLR θέλει ματσάρισμα και τεστ με τον κάθε φακό ξεχωρα για να αποφανθει κανεις αν τελικα αξιζει οχι στην θεωρία αλλά στην πράξη η χρήση του, ειδικα με τους βαρυτερους χειροκίνητους FF φακούς. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Mitakon Lens Turbo Adapter for NEX
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…