Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μείνε κοντά μου, αγαπημένη [Jim Hall]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Black Jack" data-source="post: 1056857494" data-attributes="member: 29200"><p><strong>Re: Jim Hall - Concierto (1975, CTI 6060 S1)</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Έχω την αίσθηση ότι υπεύθυνος για τον υπερφορτωμένο ήχο που ακούγεται σε κάποιες από τις ηχογραφήσεις της CTI δεν είναι τόσο το “μεγάλο” αφεντικό, όσο ο Sebesky. Όπου φαίνεται να συμμετέχει και αυτός, στην ενορχήστρωση κατά κύριο λόγο, του δίνει και καταλαβαίνει αν και το “Concierto” είναι η φωτεινή εξαίρεση και πιθανόν γι’ αυτό να δημιουργήθηκε μια εντύπωση παραδοξότητας σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα . </p><p>Οι παρεμβάσεις του ήταν ευεργετικές για παράδειγμα στους δίσκους του Desmond, αφού ο ήχος του ίδιου του σαξοφωνίστα ήταν έτσι κι αλλιώς προσανατολισμένος στη μελωδία και τη λογική του μέηνστριμ, οπότε πήρε επιπλέον ώθηση. Από την άλλη δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι συνέβη το ίδιο στο “White Rabbitt” ή το “God Bless the Child”…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black Jack, post: 1056857494, member: 29200"] [b]Re: Jim Hall - Concierto (1975, CTI 6060 S1)[/b] Έχω την αίσθηση ότι υπεύθυνος για τον υπερφορτωμένο ήχο που ακούγεται σε κάποιες από τις ηχογραφήσεις της CTI δεν είναι τόσο το “μεγάλο” αφεντικό, όσο ο Sebesky. Όπου φαίνεται να συμμετέχει και αυτός, στην ενορχήστρωση κατά κύριο λόγο, του δίνει και καταλαβαίνει αν και το “Concierto” είναι η φωτεινή εξαίρεση και πιθανόν γι’ αυτό να δημιουργήθηκε μια εντύπωση παραδοξότητας σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα . Οι παρεμβάσεις του ήταν ευεργετικές για παράδειγμα στους δίσκους του Desmond, αφού ο ήχος του ίδιου του σαξοφωνίστα ήταν έτσι κι αλλιώς προσανατολισμένος στη μελωδία και τη λογική του μέηνστριμ, οπότε πήρε επιπλέον ώθηση. Από την άλλη δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι συνέβη το ίδιο στο “White Rabbitt” ή το “God Bless the Child”… [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Μείνε κοντά μου, αγαπημένη [Jim Hall]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…