Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio" data-source="post: 84000" data-attributes="member: 50"><p><strong>Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Λογική η απορία Σπύρο , μάνα μου !!!!</p><p>.....Το θέμα με τίς εταιρείες ΟΠΩΣ το γνωρίζει ο ερασιτέχνης είναι η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ κατά γράμμα ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ λειτουργίας σε σχέση με το "μ" - "gm" - "rp"</p><p>...το Βασικό όμως θέμα είναι οτι καμμιά ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ καμμιά 100αριά ακόμα παραμέτρους που επηρεάζουν τήν κατανομή αρμονικών το power bandwith κλπ κλπ </p><p>Για τήν ιστορία αναφέρω μερικές βασικές]</p><p>1)Χωτηρικότητες ηλεκτροδίων , μεταξύ τους και πρός τα νήματα </p><p>2) Επίπεδο κενού </p><p>3) Υλικό προσμίξεως getter</p><p>4) Ποσότητα getter</p><p>5) Tρόπος σκανδαλισμού για τήν εκτόνωση αερίων-getter</p><p>6) Υλικό Ανόδου (καθαρότητα-πυκνότητα-πτυχώσεις-λειανση ...)</p><p>7)Υλικό Καθόδου και ποσοστιαίες προσμίξεις ενεργών οξειδίων (αυτά κάνουν ολη τήν δουλειά )</p><p>8) Υλικό grid και οχι μόνο , αλλά οποιουδήποτε ηλεκτροδίου τύπου "εσχάρας" (έτσι λέγεται και συναντάται σε Ελληνικά βιβλία του 50-60 )</p><p>9) Διάφορες ελικοειδείς ή συνεστραμένες κατασκευές ηλεκτροδίων</p><p>10) Υλικό στήριξης - Μίκες - Πένια - Υαλοειδή - Βακελίτες - Μακαρόνια</p><p>11 ) Ποιότητα / Σύνθεση τών εξωτερικών ηλεκτροδίων (ποδαράκια ) που σε ολες τίς λυχνίες είναι απο (κράμα) ΣΙΔΗΡΟΧΑΛΚΟ (για να ακολουθούν τήν μηχανική τών διαστολών συστολών του γυαλιού για να μήν έχουμε είσοδο αέρα </p><p>12) Μηχανολογική κατασκευή ΤΟΣΟ ώς πρός διαστάσεις , ΟΣΟ και ώς πρός μέγεθος κελύφους και στήριξη (αυτά απαντού σε διάφορες προδιαγραφές που είναι για αρκετές χιλιάδες πόδια ύψους και κάποια οριακή επιτάχυνση /επιβράδυνση , άλλες για υγρασία , άλλες για αποτομες μεταβολές πίεσης / θερμοκαρασίας / μικροφωνισμοί / μηχανική ανάδραση -κραδασμοί κλπ </p><p></p><p>Εστι φτάνουμε στο σημείο και ΒΕΒΑΙΩΣ να ακούμε διαφορές που ανάλογα τήν διαφορετικότητα του συστήματός μας , του χώρου μας και τών αυτιών μας , αλλωτε μάς αρεσουν λιγότερο και άλλωτε περισσότερο </p><p></p><p>Αλλά για να είμαστε και ειλικρινείς , παρόμοια φαινόμενα συμβαίνουν ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙΑΓΩΓΟΥΣ , τους ΠΥΚΝΩΤΕΣ , τίς ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ κλπ κλπ</p><p>Ετσι λοιπόν ΔΕΝ φτάνει στο να συγκεντρώσει κανείς τα ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ για να έχει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ , πρέπει να μπορεί να μαγειρεύει ...για να έχει "νόστιμο" (γι αυτόν ) αποτέλεσμα , ε κι οταν βαρεθεί ...αλλάζει "γεύση" .....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio, post: 84000, member: 50"] [b]Re: Απάντηση: Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών![/b] Λογική η απορία Σπύρο , μάνα μου !!!! .....Το θέμα με τίς εταιρείες ΟΠΩΣ το γνωρίζει ο ερασιτέχνης είναι η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ κατά γράμμα ΤΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΜΠΥΛΩΝ λειτουργίας σε σχέση με το "μ" - "gm" - "rp" ...το Βασικό όμως θέμα είναι οτι καμμιά ΔΕΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ καμμιά 100αριά ακόμα παραμέτρους που επηρεάζουν τήν κατανομή αρμονικών το power bandwith κλπ κλπ Για τήν ιστορία αναφέρω μερικές βασικές] 1)Χωτηρικότητες ηλεκτροδίων , μεταξύ τους και πρός τα νήματα 2) Επίπεδο κενού 3) Υλικό προσμίξεως getter 4) Ποσότητα getter 5) Tρόπος σκανδαλισμού για τήν εκτόνωση αερίων-getter 6) Υλικό Ανόδου (καθαρότητα-πυκνότητα-πτυχώσεις-λειανση ...) 7)Υλικό Καθόδου και ποσοστιαίες προσμίξεις ενεργών οξειδίων (αυτά κάνουν ολη τήν δουλειά ) 8) Υλικό grid και οχι μόνο , αλλά οποιουδήποτε ηλεκτροδίου τύπου "εσχάρας" (έτσι λέγεται και συναντάται σε Ελληνικά βιβλία του 50-60 ) 9) Διάφορες ελικοειδείς ή συνεστραμένες κατασκευές ηλεκτροδίων 10) Υλικό στήριξης - Μίκες - Πένια - Υαλοειδή - Βακελίτες - Μακαρόνια 11 ) Ποιότητα / Σύνθεση τών εξωτερικών ηλεκτροδίων (ποδαράκια ) που σε ολες τίς λυχνίες είναι απο (κράμα) ΣΙΔΗΡΟΧΑΛΚΟ (για να ακολουθούν τήν μηχανική τών διαστολών συστολών του γυαλιού για να μήν έχουμε είσοδο αέρα 12) Μηχανολογική κατασκευή ΤΟΣΟ ώς πρός διαστάσεις , ΟΣΟ και ώς πρός μέγεθος κελύφους και στήριξη (αυτά απαντού σε διάφορες προδιαγραφές που είναι για αρκετές χιλιάδες πόδια ύψους και κάποια οριακή επιτάχυνση /επιβράδυνση , άλλες για υγρασία , άλλες για αποτομες μεταβολές πίεσης / θερμοκαρασίας / μικροφωνισμοί / μηχανική ανάδραση -κραδασμοί κλπ Εστι φτάνουμε στο σημείο και ΒΕΒΑΙΩΣ να ακούμε διαφορές που ανάλογα τήν διαφορετικότητα του συστήματός μας , του χώρου μας και τών αυτιών μας , αλλωτε μάς αρεσουν λιγότερο και άλλωτε περισσότερο Αλλά για να είμαστε και ειλικρινείς , παρόμοια φαινόμενα συμβαίνουν ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΜΙΑΓΩΓΟΥΣ , τους ΠΥΚΝΩΤΕΣ , τίς ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΙΣ κλπ κλπ Ετσι λοιπόν ΔΕΝ φτάνει στο να συγκεντρώσει κανείς τα ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΑ ΥΛΙΚΑ για να έχει τον ΚΑΛΥΤΕΡΟΤΕΡΟ ΜΗΧΑΝΗΜΑ , πρέπει να μπορεί να μαγειρεύει ...για να έχει "νόστιμο" (γι αυτόν ) αποτέλεσμα , ε κι οταν βαρεθεί ...αλλάζει "γεύση" ..... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ενισχυτικά
Megalisious εντυπώσεις προενισχύτριων λυχνιών!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…