Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Ειδήσεις & Φήμες
Μαζική αγωγή στην Apple επειδή εξακολουθεί να παρακολουθεί τους χρήστες παρά τις διαβεβαιώσεις περί ιδιωτικότητας
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="takisot" data-source="post: 1058815830" data-attributes="member: 12"><p>Αυτο πες το στον Χρηστο που απαντησε οτι κανενα track record δεν εχει η apple στο θέμα ασφαλειας και ιδιωτικότητας.</p><p>Επι του class action suit:</p><p>Η apple απο την εκδοση 14.5 και μετα εδωσε την δυνατοτητα στους χρηστες της να μην επιτρεπουν στους διαφημιστες να κανουν track την δραστηριοτητα των apple users παντου στο web, περαν της εφαρμογης που εκεινη την στιγμη χρησιμοποιουν. Αυτο σημαινει, πως πριν την εφαρμογη του App Tracking Transparency, αν ο χρηστης εκανε κλικ σε μια πχ διαφημιση στο Facebook, ο διαφημιστης μπορουσε να τον παρακολουθησει οπου αλλου επισκεπτόταν λογω του unique “advertising identifier” που ειχε φτιαχτει για τον συγκεκριμενο χρηστη.</p><p>Συσχετίζοντας αυτό το advertising identifier με άλλες πληροφορίες, οι developers μπόρεσαν να δημιουργήσουν απίστευτα λεπτομερή user profiles για το πώς χρησιμοποιείται η συσκευή εντος apps αλλα και στο web. Το οτι δεν γινεται πλεον, δημιουργησε <a href="https://www.adweek.com/programmatic/mobile-marketers-pivot-away-from-paid-media-after-apple-upends-industry/" target="_blank">μεγαλα προβληματα</a> σε εταιριες που πουλανε και ζουν απο user data analytics, οπως το Facebook.</p><p>Αυτο το App Tracking Transparency, το εφαρμοσε πρωτη η apple και εξ' οσων γνωρίζω κατι αντιστοιχο ανακοινωσε ενα χρόνο αργότερα (για το μέλλον) η Google, αλλα ακομα δεν εχει εφαρμοστει.</p><p>Τωρα, αυτο για το οποιο εγκαλειται η apple στο class action suit (και μενει να αποδεικτεί αν ειναι αληθεια) ειναι πως η ιδια δεν εφαρμοσε για τον εαυτο της τους περιορισμούς του ATT.</p><p>Προσεξτε ομως μια λεπτομερεια που ισως μας διαφευγει. Το ΑΤΤ μπλοκαρει μονο το tracking ΕΚΤΟΣ των εφαρμογων που ο χρηστης εκεινη τη στιγμη χρησιμοποιει. Αυτο σημαινει πως εαν κανεις click σε μια διαφημιση εντος του Facebook, η Meta μπορει να σε κανει κανονικότατα track σε ολες τις εφαρμογες του ομίλου της (Messenger, Instagram, WhatsApp). To ιδιο φανταζομαι ισχυει και για την Apple.</p><p>Σε καθε περιπτωση, αναμενω με ενδιαφερον την εξελιξη της υποθεσης.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="takisot, post: 1058815830, member: 12"] Αυτο πες το στον Χρηστο που απαντησε οτι κανενα track record δεν εχει η apple στο θέμα ασφαλειας και ιδιωτικότητας. Επι του class action suit: Η apple απο την εκδοση 14.5 και μετα εδωσε την δυνατοτητα στους χρηστες της να μην επιτρεπουν στους διαφημιστες να κανουν track την δραστηριοτητα των apple users παντου στο web, περαν της εφαρμογης που εκεινη την στιγμη χρησιμοποιουν. Αυτο σημαινει, πως πριν την εφαρμογη του App Tracking Transparency, αν ο χρηστης εκανε κλικ σε μια πχ διαφημιση στο Facebook, ο διαφημιστης μπορουσε να τον παρακολουθησει οπου αλλου επισκεπτόταν λογω του unique “advertising identifier” που ειχε φτιαχτει για τον συγκεκριμενο χρηστη. Συσχετίζοντας αυτό το advertising identifier με άλλες πληροφορίες, οι developers μπόρεσαν να δημιουργήσουν απίστευτα λεπτομερή user profiles για το πώς χρησιμοποιείται η συσκευή εντος apps αλλα και στο web. Το οτι δεν γινεται πλεον, δημιουργησε [URL='https://www.adweek.com/programmatic/mobile-marketers-pivot-away-from-paid-media-after-apple-upends-industry/']μεγαλα προβληματα[/URL] σε εταιριες που πουλανε και ζουν απο user data analytics, οπως το Facebook. Αυτο το App Tracking Transparency, το εφαρμοσε πρωτη η apple και εξ' οσων γνωρίζω κατι αντιστοιχο ανακοινωσε ενα χρόνο αργότερα (για το μέλλον) η Google, αλλα ακομα δεν εχει εφαρμοστει. Τωρα, αυτο για το οποιο εγκαλειται η apple στο class action suit (και μενει να αποδεικτεί αν ειναι αληθεια) ειναι πως η ιδια δεν εφαρμοσε για τον εαυτο της τους περιορισμούς του ATT. Προσεξτε ομως μια λεπτομερεια που ισως μας διαφευγει. Το ΑΤΤ μπλοκαρει μονο το tracking ΕΚΤΟΣ των εφαρμογων που ο χρηστης εκεινη τη στιγμη χρησιμοποιει. Αυτο σημαινει πως εαν κανεις click σε μια διαφημιση εντος του Facebook, η Meta μπορει να σε κανει κανονικότατα track σε ολες τις εφαρμογες του ομίλου της (Messenger, Instagram, WhatsApp). To ιδιο φανταζομαι ισχυει και για την Apple. Σε καθε περιπτωση, αναμενω με ενδιαφερον την εξελιξη της υποθεσης. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Apple Corner
Ειδήσεις & Φήμες
Μαζική αγωγή στην Apple επειδή εξακολουθεί να παρακολουθεί τους χρήστες παρά τις διαβεβαιώσεις περί ιδιωτικότητας
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…