Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Marantz SR5015
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="spcav" data-source="post: 1058762920" data-attributes="member: 1120"><p>Από τη «ψυχρή κόλληση», πήγαμε στο ανταλλακτικό που δεν θα ερχόταν ποτε και τώρα στην επισκευή χωρίς ανταλλακτικό (ψυχρή κολληση πάλι δλδ; ).</p><p></p><p> Υποψιάζομαι οτι μέχρι και σήμερα δεν έχουν βρει τη βλάβη.</p><p></p><p>Αν δε δεν ειναι μεμονωμένο γεγονός και έχουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα, μάλλον η Marantz (της οποίας τον ηχο αγαπώ) πρέπει να σοβαρευτει (σιγουρα πρέπει να σοβαρευτεί στο θέμα υποστήριξης).</p><p></p><p>Μακαρι να βγάλεις άκρη αλλά προσωπικά δεν θα κοιμόμουν ησυχος (ειδικά δεδομένης της φύσης του προβλήματος και του φόβου να πάρεις κάνα ηχείο στο χέρι) αν δεν μαθαινα με σιγουριά την ακριβή βλάβη (ωστε να μπορώ να κρίνω και την δηλωθεισα επισκευή).</p><p></p><p>Σε καθε περίπτωση πάντως εχε υπόψιν ότι βάσει νομοθεσιας υπάρχει νομιζω χρονικό περιθωριο στο οποιο πρέπει να έχει λήξει το θέμα (δεν μπορεί πχ να σε τραβάει ένα σερβις 2 3 μήνες / για οιονδηποτε λόγο). Ψαξε το και εσυ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spcav, post: 1058762920, member: 1120"] Από τη «ψυχρή κόλληση», πήγαμε στο ανταλλακτικό που δεν θα ερχόταν ποτε και τώρα στην επισκευή χωρίς ανταλλακτικό (ψυχρή κολληση πάλι δλδ; ). Υποψιάζομαι οτι μέχρι και σήμερα δεν έχουν βρει τη βλάβη. Αν δε δεν ειναι μεμονωμένο γεγονός και έχουν και άλλοι το ίδιο πρόβλημα, μάλλον η Marantz (της οποίας τον ηχο αγαπώ) πρέπει να σοβαρευτει (σιγουρα πρέπει να σοβαρευτεί στο θέμα υποστήριξης). Μακαρι να βγάλεις άκρη αλλά προσωπικά δεν θα κοιμόμουν ησυχος (ειδικά δεδομένης της φύσης του προβλήματος και του φόβου να πάρεις κάνα ηχείο στο χέρι) αν δεν μαθαινα με σιγουριά την ακριβή βλάβη (ωστε να μπορώ να κρίνω και την δηλωθεισα επισκευή). Σε καθε περίπτωση πάντως εχε υπόψιν ότι βάσει νομοθεσιας υπάρχει νομιζω χρονικό περιθωριο στο οποιο πρέπει να έχει λήξει το θέμα (δεν μπορεί πχ να σε τραβάει ένα σερβις 2 3 μήνες / για οιονδηποτε λόγο). Ψαξε το και εσυ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
Marantz SR5015
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…