Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Mάικλ Μαν – Michael Mann
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1050389" data-attributes="member: 13768"><p><strong>Απάντηση: My man Michael Mann</strong></p><p></p><p>5)Τhe Last of the Mohicans (1992)</p><p></p><p> Mετα απο την επιτυχια των Σκληρων του Μαιαμι στην τηλεοραση ο Μαν επιστρεφει με ενα επος εποχης.Η ταινια ειχε γυριστει ξανα στο παρελθον και το βιβλιο ειναι διασημο.</p><p>Ο Μαν σκηνοθετει το επος σ'ολη του τη μεγαλοπρεπεια,δινει χρονο και αερα στην ερωτικη ιστορια να εξελιχθει χωρις βιασυνες,η αναπαρασταση της εποχης ειναι λεπτομερεστατη,</p><p>τα φυσικα τοπια χαρμα οφθαλμων ενω οι σκηνες μαχης ειναι ανατριχιαστικα ρεαλιστικες,ωμες και κοβουν την ανασα ανοιγοντας νεους οριζοντες στην αναπαρασταση τους.</p><p>Μια χορταστικη περιπετεια στα πρωτυπα των μεγαλων επικων ταινιων που γυριζε ο συνονοματος του Αντονυ Μαν(Ελ Σιντ,Η Πτωση Της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας) το '60 και ομως τοσο μοντερνα.</p><p>Το σαουντρακ εδενε απολυτα με την ατμοσφαιρα της ταινιας.Πολυ μεγαλη επιτυχια και τα δυο.Οι ηθοποιοι εξαιρετικοι ολοι τους και ειναι ισως η πιο εμπορικη ταινια που επαιξε ο Ντανιελ Ντει Λιουις.</p><p></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=dn7UHJLcPp4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=dn7UHJLcPp4</a></p><p></p><p>6) Heat (1995)</p><p></p><p>Eδω εχουμε να κανουμε με ισως την πιο εμβληματικη ταινια του.Αν δεν εχετε δει καμμια ταινια του και θελετε να δειτε μονο</p><p>μια μονο τοτε δειτε αυτη.Εδω βρισκονται ολα.Ολα οσα εγραψα για το σινεμα του Μαν παραπανω βρισκονται εδω.Η ιστορια της πολης,της νυχτας και οι αντρες που ζουν σ'αυτη.Η ταινια ειναι ενα επικο crime story αν και στην πραγματικοτητα</p><p>δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα γουεστερν μεταφερμενο στη συγχρονη εποχη.Η παραδοση των γουεστερν του Τζον Φορντ ειναι εδω σε όλη της τη μεγαλοπρεπεια.Η ιστορια και εδω ειναι απλη.Ενας επαγγελματιας ληστης και ενας αστυνομικος σε ενα παιχνιδι γατας και ποντικιου. </p><p>Ειπα και πιο πανω οτι οι ιστοριες του Μαν ειναι κατα βαση απλες.Η μαγεια ειναι στα υπολοιπα.Ο Μαν μας παρουσιαζει 2 ηρωες που αποτελουν 2 οψεις του ιδιου νομισματος.Δυο αντρες σε αποστολη,μοναχικοι,δυο τελειομανεις "επαγγελματιες" ο ενας κλεφτης,ο αλλος αστυνομικος.Ο κλεφτης μοναχικος απο επιλογη αφου πρεπει να ειναι ετοιμος ανα πασα στιγμη να εξαφανιστει αν τον καταλαβουν,ο μπατσος εργασιομανης,σκυλι του πολεμου,αντρας με μια και μοναδικη αποστολη,να βγαινει παγανια για να πιασει τους "κακους".Κραταει μεσα του οτι κακο βλεπει και ετσι δεν μπορει να σταυρωσει σχεση στη ζωη του.Αλλωστε ο ερωτας και τον δυο ειναι η δουλεια τους.Δεν ξερουν οπως λενε και οι ιδιοι να κανουν τιποτε αλλο και ουτε θελουν. </p><p>απο επιλογη ειναι.Κατα τη διαρκεια του κυνηγιου αναπτυσεται μια αμοιβαια συμπαθεια μεταξυ τους αφου ο ενας θεωρει τον αλλο αξιο αντιπαλο.Συναντιουνται μια φορα.Καταλαβαινουν και αυτοι και εμεις οτι προκειται για "αδερφες ψυχες".Κι ομως καποιος πρεπει να πεθανει.Θα πεθανει αυτος θα παραβει τους κανονες του πρωτος.</p><p>Η ταινια εμεινε στην ιστορια σαν η μεγαλη συναντηση 2 ηθοποιων τοτεμ του συγχρονου σινεμα.Δυο ηθοποιων που ειχαν βιους παραλληλους στη διαρκεια της καριερας τους αλλα ποτε δεν ειχαν παιξει μαζι.</p><p>Και αυτο κανει και ο Μαν στην ταινια.Ο Αλ Πατσινο και ο Ρομπερτ ντε Νιρο δρουν παραλληλα στην ταινια και δεν συναντιουνται παρα μονο οταν ερθει η ωρα.Μια φορα στη μεση για να γνωρισει ο ενας τον αλλο και μια στο τελος για να σκοτωσει ο ενας τον αλλο.Ιδανικοτερο καστινγκ δεν θα μπορουσε να γινει.Πραγματικα νομιζεις οτι το σεναριο γραφτηκε σκεφτομενος (ο Μαν) τους συγκεκριμενους ηθοποιους και την παραλληλη καριερα τους.Ο Μαν θα μπορουσε να εκμεταλευτει αυτη την τοσο αναμενομενη απο τους σινεφιλ συνευρεση και να μας φλομωσει με την παρουσια τους.Δεν το εκανε και καλα εκανε.Γι'αυτο και η σκηνη που πινουν καφε εμεινε στην ιστορια ακριβως για τη μοναδικοτητα της(η περσινη συνευρεση τους για μενα δεν υπηρξε ποτε).</p><p>Ο τριτος μεγαλος πρωταγωνιστης στην ταινια ειναι η πολη του Λος Αντζελες.Απο τις ταρατσες της,το λιμανι της,του ουρανοξυστες της τη νυχτα,της βιομηχανικες περιοχες της τα πλανα μαγευουν και πρωταγωνιστουν ειτε ειναι ξημερωμα,ειτε σπουρουπο,ειτε νταλα μεσημερι,ειτε νυχτα.Ενα ζωντανο ντεκορ που μονο η ομιλια του λειπει.</p><p>Η τελευταια σκηνη στο αεροδρομιο ειναι ενας φορος τιμης στο Μπουλιτ του Πιτερ Γειτς με τον Στιβ Μακουιν(μια αλλη μεγαλη ταινια).Η απεικονηση της μεθοδου δουλειας της συμμοριας ειναι ρεαλιστικη οσο δεν παει οπως επισης και ο τροπος δουλειας των αστυνομικων.Πραγματικο κεντημα.Ολα ειναι δουλεμενα μεχρι και στην πιο μικρη λεπτομερεια.Για το δε πιστολιδι στους δρομους του Λ.Α. ειναι απλα ανθολογια.Ολοι οι ηθοποιοι ειναι εξαιρετικοι.Και αν και προκειται για αντρικη ταινια (οπως ολες οι ταινιες του) εχει και μερικους σπουδαιους γυναικειους ρολους.</p><p>Μια πραγματικα μεγαλη σε ολα της ταινια που οχι μονο θελεις να δεις αλλα,αν μπορουσες,και να ζησεις μεσα της.Εγω τουλαχιστον θα'θελα πολυ.</p><p></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=0xbBLJ1WGwQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=0xbBLJ1WGwQ</a></p><p></p><p>7) Τhe Insider (1999) </p><p> </p><p> Αυτη η ταινια ειναι ενα μαθημα για το πως μπορεις αν εχεις τα αυγα να μετατρεψεις μια αληθινη ιστορια σε ενα καθηλωτικο θριλερ.Το σεναριο βασιζεται σε ενα αρθρο ενος περιοδικου για την ιστορια ενος επιστημονα ο οποιος δουλευε για μια μεγαλη καπνοβιομηχανια.</p><p>Διαφωνοντας με τα μεσα που χρησιμοποιει η εταιρια προκειμενου να κανει πιο εθιστικα τα προιοντα της θα απολυθει,θα ταπεινωθει και θα αποφασισει να βγαλει τα απλυτα της εταιριας στη φορα.Στο δρομο του θα βρεθει ενας δημοσιογραφος και παραγωγος τις πιο διασημης και ανεξαρτητης εκπομπης στην αμερικανικη τηλεοραση.Ο πρωτος θα δωσει συνεντευξη στην εκπομπη του δευτερου και απο εκει και περα θα ξεκινησει ενας αγωνας προκειμενου να προβληθει η συνενευξη στο καναλι.Η εταιρια θα κινησει γη και ουρανο προκειμενου να μην φτασει στο κοινο η συνεντευξη και οι 2 ηρωες θα πολεμησουν μεχρι να δικαιωθουν.Γι'αυτους ειναι θεμα και επιβιωσης.Ο insider θα μενει μονος του αφου η οικογενεια του θα τον παρατησει μην αντεχοντας τις δυσκολιες,ο δημοσιογραφος θα μεινει μονος του αφου ολοι οι συνεργατες θα συνταχθουν με τη διευθυνση του καναλιου,που αποφασισε να βαλει παγο στην προβολη της συνεντευξης,προκειμενου να σωσουν το τομαρι τους.Στο τελος θα κερδισουν οχι ομως χωρις τιμημα.Η βια στην ταινια ειναι καθαρα ψυχολογικη.Και ειναι ακριβως αυτη η βια που ασκει ο ισχυρος στον αδυναμο.Ο Μαν κανει την πιο "κομμουνιστικη" ταινια του.Ενα σχολιο στην λειτουργια των εταιριων "τερατων" και στα αθεμητα μεσα που χρησιμοποιουν.Ο Ρασσελ Κροου δινει ρεσιταλ στο ρολο ενος συνηθισμενου ανθρωπου που βρισκεται να ζει σε ασυνηθιστες γι'αυτον συνθηκες.Ο Αλ Πατσινο εξαιρετικος,στβαρος στο ρολο του δημοσιογραφου του συστηματος,που δενεχει πουλησει ποτε μια πηγη,ξερει τα τρωτα του και τον τροπο να το πολεμησει για να επιβιωσει και αυτος και η πηγη του.Η Νεα Υορκη ειναι η νεα πρωταγωνιστρια πολη,απειλητικη,γκριζα,γεματη ουρανοξυστες εταιριων που καταβροχθιζουν ανθρωπους σαν τους πρωταγωνιστες.Το μονο που ζητανε ειναι να κρατησουν την αξιοπρεπεια τους.</p><p>Και για το Ρασσελ Κροου και την οικογενεια του.Δεν το λεει με λογια ο σκηνοθετης.Το λεει με εικονα οπως στο ονειρο του Κροου μεσα στο δωματιο του ξενοδοχειου υπο τους ηχους της Lisa Gerrard.</p><p>Ενα κορυφαιο πολιτικο θριλερ που η ακαδημια το αγνοησε στα οσκαρ αφου το θεμα εκαιγε.Καλυτερα....</p><p></p><p><a href="http://www.youtube.com/watch?v=5rkvxi5hdbA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=5rkvxi5hdbA</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1050389, member: 13768"] [b]Απάντηση: My man Michael Mann[/b] 5)Τhe Last of the Mohicans (1992) Mετα απο την επιτυχια των Σκληρων του Μαιαμι στην τηλεοραση ο Μαν επιστρεφει με ενα επος εποχης.Η ταινια ειχε γυριστει ξανα στο παρελθον και το βιβλιο ειναι διασημο. Ο Μαν σκηνοθετει το επος σ'ολη του τη μεγαλοπρεπεια,δινει χρονο και αερα στην ερωτικη ιστορια να εξελιχθει χωρις βιασυνες,η αναπαρασταση της εποχης ειναι λεπτομερεστατη, τα φυσικα τοπια χαρμα οφθαλμων ενω οι σκηνες μαχης ειναι ανατριχιαστικα ρεαλιστικες,ωμες και κοβουν την ανασα ανοιγοντας νεους οριζοντες στην αναπαρασταση τους. Μια χορταστικη περιπετεια στα πρωτυπα των μεγαλων επικων ταινιων που γυριζε ο συνονοματος του Αντονυ Μαν(Ελ Σιντ,Η Πτωση Της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας) το '60 και ομως τοσο μοντερνα. Το σαουντρακ εδενε απολυτα με την ατμοσφαιρα της ταινιας.Πολυ μεγαλη επιτυχια και τα δυο.Οι ηθοποιοι εξαιρετικοι ολοι τους και ειναι ισως η πιο εμπορικη ταινια που επαιξε ο Ντανιελ Ντει Λιουις. [url]http://www.youtube.com/watch?v=dn7UHJLcPp4[/url] 6) Heat (1995) Eδω εχουμε να κανουμε με ισως την πιο εμβληματικη ταινια του.Αν δεν εχετε δει καμμια ταινια του και θελετε να δειτε μονο μια μονο τοτε δειτε αυτη.Εδω βρισκονται ολα.Ολα οσα εγραψα για το σινεμα του Μαν παραπανω βρισκονται εδω.Η ιστορια της πολης,της νυχτας και οι αντρες που ζουν σ'αυτη.Η ταινια ειναι ενα επικο crime story αν και στην πραγματικοτητα δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα γουεστερν μεταφερμενο στη συγχρονη εποχη.Η παραδοση των γουεστερν του Τζον Φορντ ειναι εδω σε όλη της τη μεγαλοπρεπεια.Η ιστορια και εδω ειναι απλη.Ενας επαγγελματιας ληστης και ενας αστυνομικος σε ενα παιχνιδι γατας και ποντικιου. Ειπα και πιο πανω οτι οι ιστοριες του Μαν ειναι κατα βαση απλες.Η μαγεια ειναι στα υπολοιπα.Ο Μαν μας παρουσιαζει 2 ηρωες που αποτελουν 2 οψεις του ιδιου νομισματος.Δυο αντρες σε αποστολη,μοναχικοι,δυο τελειομανεις "επαγγελματιες" ο ενας κλεφτης,ο αλλος αστυνομικος.Ο κλεφτης μοναχικος απο επιλογη αφου πρεπει να ειναι ετοιμος ανα πασα στιγμη να εξαφανιστει αν τον καταλαβουν,ο μπατσος εργασιομανης,σκυλι του πολεμου,αντρας με μια και μοναδικη αποστολη,να βγαινει παγανια για να πιασει τους "κακους".Κραταει μεσα του οτι κακο βλεπει και ετσι δεν μπορει να σταυρωσει σχεση στη ζωη του.Αλλωστε ο ερωτας και τον δυο ειναι η δουλεια τους.Δεν ξερουν οπως λενε και οι ιδιοι να κανουν τιποτε αλλο και ουτε θελουν. απο επιλογη ειναι.Κατα τη διαρκεια του κυνηγιου αναπτυσεται μια αμοιβαια συμπαθεια μεταξυ τους αφου ο ενας θεωρει τον αλλο αξιο αντιπαλο.Συναντιουνται μια φορα.Καταλαβαινουν και αυτοι και εμεις οτι προκειται για "αδερφες ψυχες".Κι ομως καποιος πρεπει να πεθανει.Θα πεθανει αυτος θα παραβει τους κανονες του πρωτος. Η ταινια εμεινε στην ιστορια σαν η μεγαλη συναντηση 2 ηθοποιων τοτεμ του συγχρονου σινεμα.Δυο ηθοποιων που ειχαν βιους παραλληλους στη διαρκεια της καριερας τους αλλα ποτε δεν ειχαν παιξει μαζι. Και αυτο κανει και ο Μαν στην ταινια.Ο Αλ Πατσινο και ο Ρομπερτ ντε Νιρο δρουν παραλληλα στην ταινια και δεν συναντιουνται παρα μονο οταν ερθει η ωρα.Μια φορα στη μεση για να γνωρισει ο ενας τον αλλο και μια στο τελος για να σκοτωσει ο ενας τον αλλο.Ιδανικοτερο καστινγκ δεν θα μπορουσε να γινει.Πραγματικα νομιζεις οτι το σεναριο γραφτηκε σκεφτομενος (ο Μαν) τους συγκεκριμενους ηθοποιους και την παραλληλη καριερα τους.Ο Μαν θα μπορουσε να εκμεταλευτει αυτη την τοσο αναμενομενη απο τους σινεφιλ συνευρεση και να μας φλομωσει με την παρουσια τους.Δεν το εκανε και καλα εκανε.Γι'αυτο και η σκηνη που πινουν καφε εμεινε στην ιστορια ακριβως για τη μοναδικοτητα της(η περσινη συνευρεση τους για μενα δεν υπηρξε ποτε). Ο τριτος μεγαλος πρωταγωνιστης στην ταινια ειναι η πολη του Λος Αντζελες.Απο τις ταρατσες της,το λιμανι της,του ουρανοξυστες της τη νυχτα,της βιομηχανικες περιοχες της τα πλανα μαγευουν και πρωταγωνιστουν ειτε ειναι ξημερωμα,ειτε σπουρουπο,ειτε νταλα μεσημερι,ειτε νυχτα.Ενα ζωντανο ντεκορ που μονο η ομιλια του λειπει. Η τελευταια σκηνη στο αεροδρομιο ειναι ενας φορος τιμης στο Μπουλιτ του Πιτερ Γειτς με τον Στιβ Μακουιν(μια αλλη μεγαλη ταινια).Η απεικονηση της μεθοδου δουλειας της συμμοριας ειναι ρεαλιστικη οσο δεν παει οπως επισης και ο τροπος δουλειας των αστυνομικων.Πραγματικο κεντημα.Ολα ειναι δουλεμενα μεχρι και στην πιο μικρη λεπτομερεια.Για το δε πιστολιδι στους δρομους του Λ.Α. ειναι απλα ανθολογια.Ολοι οι ηθοποιοι ειναι εξαιρετικοι.Και αν και προκειται για αντρικη ταινια (οπως ολες οι ταινιες του) εχει και μερικους σπουδαιους γυναικειους ρολους. Μια πραγματικα μεγαλη σε ολα της ταινια που οχι μονο θελεις να δεις αλλα,αν μπορουσες,και να ζησεις μεσα της.Εγω τουλαχιστον θα'θελα πολυ. [url]http://www.youtube.com/watch?v=0xbBLJ1WGwQ[/url] 7) Τhe Insider (1999) Αυτη η ταινια ειναι ενα μαθημα για το πως μπορεις αν εχεις τα αυγα να μετατρεψεις μια αληθινη ιστορια σε ενα καθηλωτικο θριλερ.Το σεναριο βασιζεται σε ενα αρθρο ενος περιοδικου για την ιστορια ενος επιστημονα ο οποιος δουλευε για μια μεγαλη καπνοβιομηχανια. Διαφωνοντας με τα μεσα που χρησιμοποιει η εταιρια προκειμενου να κανει πιο εθιστικα τα προιοντα της θα απολυθει,θα ταπεινωθει και θα αποφασισει να βγαλει τα απλυτα της εταιριας στη φορα.Στο δρομο του θα βρεθει ενας δημοσιογραφος και παραγωγος τις πιο διασημης και ανεξαρτητης εκπομπης στην αμερικανικη τηλεοραση.Ο πρωτος θα δωσει συνεντευξη στην εκπομπη του δευτερου και απο εκει και περα θα ξεκινησει ενας αγωνας προκειμενου να προβληθει η συνενευξη στο καναλι.Η εταιρια θα κινησει γη και ουρανο προκειμενου να μην φτασει στο κοινο η συνεντευξη και οι 2 ηρωες θα πολεμησουν μεχρι να δικαιωθουν.Γι'αυτους ειναι θεμα και επιβιωσης.Ο insider θα μενει μονος του αφου η οικογενεια του θα τον παρατησει μην αντεχοντας τις δυσκολιες,ο δημοσιογραφος θα μεινει μονος του αφου ολοι οι συνεργατες θα συνταχθουν με τη διευθυνση του καναλιου,που αποφασισε να βαλει παγο στην προβολη της συνεντευξης,προκειμενου να σωσουν το τομαρι τους.Στο τελος θα κερδισουν οχι ομως χωρις τιμημα.Η βια στην ταινια ειναι καθαρα ψυχολογικη.Και ειναι ακριβως αυτη η βια που ασκει ο ισχυρος στον αδυναμο.Ο Μαν κανει την πιο "κομμουνιστικη" ταινια του.Ενα σχολιο στην λειτουργια των εταιριων "τερατων" και στα αθεμητα μεσα που χρησιμοποιουν.Ο Ρασσελ Κροου δινει ρεσιταλ στο ρολο ενος συνηθισμενου ανθρωπου που βρισκεται να ζει σε ασυνηθιστες γι'αυτον συνθηκες.Ο Αλ Πατσινο εξαιρετικος,στβαρος στο ρολο του δημοσιογραφου του συστηματος,που δενεχει πουλησει ποτε μια πηγη,ξερει τα τρωτα του και τον τροπο να το πολεμησει για να επιβιωσει και αυτος και η πηγη του.Η Νεα Υορκη ειναι η νεα πρωταγωνιστρια πολη,απειλητικη,γκριζα,γεματη ουρανοξυστες εταιριων που καταβροχθιζουν ανθρωπους σαν τους πρωταγωνιστες.Το μονο που ζητανε ειναι να κρατησουν την αξιοπρεπεια τους. Και για το Ρασσελ Κροου και την οικογενεια του.Δεν το λεει με λογια ο σκηνοθετης.Το λεει με εικονα οπως στο ονειρο του Κροου μεσα στο δωματιο του ξενοδοχειου υπο τους ηχους της Lisa Gerrard. Ενα κορυφαιο πολιτικο θριλερ που η ακαδημια το αγνοησε στα οσκαρ αφου το θεμα εκαιγε.Καλυτερα.... [url]http://www.youtube.com/watch?v=5rkvxi5hdbA[/url] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Mάικλ Μαν – Michael Mann
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…