Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
loudness war...η συνέχεια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1058876605" data-attributes="member: 17874"><p>Δε θα ξεχάσω ποτέ ένα πείραμα που είχα κάνει πριν χρόνια.</p><p></p><p>Είχα ηχογραφήσει δύο μουσικούς, μπουζούκι, κιθάρα, δύο φωνές, για μία σειρά δοκιμαστικά. Η ηχογράφηση έγινε υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Με κορυφαία μικρόφωνα και τεχνικές [(2 × Schoeps + 2 × DPA + 2 × SE 3 Electronics), (Stereo 90⁰ + close mic)] που συνδύαζαν τα καλύτερα στοιχεία των ηχογραφήσεων κλασσικής μουσικής/τζαζ με εκείνα των μικρών συνόλων (close miking). Κατόπιν κατά τη μίξη και επεξεργασία έφτιαξα δύο versions.</p><p></p><p>Η πρώτη πολύ υψηλής πιστότητας με όλους τους κανόνες, by the book, ΧΩΡΙΣ καθόλου compression, πλησιάζοντας όσο ήταν δυνατόν το πραγματικό ηχητικό γεγονός. (Το οποίο άλλωστε αφού ήμουν παρών γνώριζα πολύ καλά).</p><p></p><p>Και μία δεύτερη version με τους compressors στο τέρμα, loudness war στο φουλ.</p><p></p><p>Και κατόπιν φώναξα τους ενδιαφερόμενους μουσικούς να διαλέξουν. Μαντέψτε!</p><p>Οι μουσικοί προτίμησαν την καρακομπρεσσαρισμένη έκδοση.</p><p>Και όχι την υψηλή πιστότητας!</p><p>Κατά τη γνώμη μου αυθόρμητα επιλέγουμε πάντα την έκδοση που παίζει πιο δυνατά. Η επιλογή της υψηλής πιστότητας από μέρους του ακροατή απαιτεί εμπειρία και εξάσκηση. Και δεν αρκεί να είσαι μουσικός γι' αυτό. Ο μουσικός επικεντρώνεται στη φωνή του και στο όργανο του. Ενώ ο εξασκημένος ακροατής στο σύνολο και στην εμπειρία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1058876605, member: 17874"] Δε θα ξεχάσω ποτέ ένα πείραμα που είχα κάνει πριν χρόνια. Είχα ηχογραφήσει δύο μουσικούς, μπουζούκι, κιθάρα, δύο φωνές, για μία σειρά δοκιμαστικά. Η ηχογράφηση έγινε υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Με κορυφαία μικρόφωνα και τεχνικές [(2 × Schoeps + 2 × DPA + 2 × SE 3 Electronics), (Stereo 90⁰ + close mic)] που συνδύαζαν τα καλύτερα στοιχεία των ηχογραφήσεων κλασσικής μουσικής/τζαζ με εκείνα των μικρών συνόλων (close miking). Κατόπιν κατά τη μίξη και επεξεργασία έφτιαξα δύο versions. Η πρώτη πολύ υψηλής πιστότητας με όλους τους κανόνες, by the book, ΧΩΡΙΣ καθόλου compression, πλησιάζοντας όσο ήταν δυνατόν το πραγματικό ηχητικό γεγονός. (Το οποίο άλλωστε αφού ήμουν παρών γνώριζα πολύ καλά). Και μία δεύτερη version με τους compressors στο τέρμα, loudness war στο φουλ. Και κατόπιν φώναξα τους ενδιαφερόμενους μουσικούς να διαλέξουν. Μαντέψτε! Οι μουσικοί προτίμησαν την καρακομπρεσσαρισμένη έκδοση. Και όχι την υψηλή πιστότητας! Κατά τη γνώμη μου αυθόρμητα επιλέγουμε πάντα την έκδοση που παίζει πιο δυνατά. Η επιλογή της υψηλής πιστότητας από μέρους του ακροατή απαιτεί εμπειρία και εξάσκηση. Και δεν αρκεί να είσαι μουσικός γι' αυτό. Ο μουσικός επικεντρώνεται στη φωνή του και στο όργανο του. Ενώ ο εξασκημένος ακροατής στο σύνολο και στην εμπειρία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
loudness war...η συνέχεια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…