Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
Lenco L75S
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="AUDIOLYTIC" data-source="post: 1058869052" data-attributes="member: 25217"><p>Επιτρεπεται να διαφωνεις ....... χαχαχα</p><p>Γιατι σε συγχισε το 27-28 ; Ενα νουμερο θα ειναι τελικα.Αυτο που εννοω ειναι οτι με ας πουμε 27 γρ ενεργη μαζα που προκυπτει απο το armtube, headshell/κεφαλη/βιδες , το αντιβαρο που εχει (ενα ειναι) μονο σε μια θεση μπορει να δωσει π.χ , 2 γρ βαρος αναγνωσης. Οσο προσθετει βαρος μπροστα με βαριδιο, τοσο πιο πισω θα πηγαινει το αντιβαρο για να δωσει τα 2 γρ.</p><p>Τιποτα αλλο δεν μπορει να κανει , εκτος εαν μετα απο υπολογισμους αλλαξει headshell, προσθεσει ή αφαιρεσει βαριδια, αλλαξει αντιβαρα κλπ.</p><p>Ολα αυτα δεν ειναι στην παρουσα φαση αν καταλαβα σωστα το τι θελει ο Γιωργος να κανει τωρα.</p><p>Μη ξεχνας οτι η αποσταση του κεντρου του αντιβαρου σε σχεση με το pivot, ειναι μερος της εξισωσης. Οποτε, υπαρχουν περιπτωσεις που ενω προσθετεις βαριδια μπροστα και μεγαλυτερου βαρους αντιβαρο πισω για να τα βολεψεις ολα πλησιαζοντας το pivot, μπορει να καταληξεις σε ψηλοτερη συχνοτητα συντονισμου , αρα τζαμπα θα τρωνε το συνολικο βαρος τα ρουλεμαν, κατι που μονο καλο δεν ειναι.</p><p>Το αν το αντιβαρο ειναι λιγο μπροστα η πισω , αυτο ειναι κατι που εχει να διαχειριστει η ικανοτητα damping της αναρτησης και οχι η ενδοτικοτητα. Υπαρχουν dampers με ιδια ενδοτικοτητα, αλλα διαφορετικο damping. ( συχνοτητες , χρονοι αποσβεσης κλπ )</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AUDIOLYTIC, post: 1058869052, member: 25217"] Επιτρεπεται να διαφωνεις ....... χαχαχα Γιατι σε συγχισε το 27-28 ; Ενα νουμερο θα ειναι τελικα.Αυτο που εννοω ειναι οτι με ας πουμε 27 γρ ενεργη μαζα που προκυπτει απο το armtube, headshell/κεφαλη/βιδες , το αντιβαρο που εχει (ενα ειναι) μονο σε μια θεση μπορει να δωσει π.χ , 2 γρ βαρος αναγνωσης. Οσο προσθετει βαρος μπροστα με βαριδιο, τοσο πιο πισω θα πηγαινει το αντιβαρο για να δωσει τα 2 γρ. Τιποτα αλλο δεν μπορει να κανει , εκτος εαν μετα απο υπολογισμους αλλαξει headshell, προσθεσει ή αφαιρεσει βαριδια, αλλαξει αντιβαρα κλπ. Ολα αυτα δεν ειναι στην παρουσα φαση αν καταλαβα σωστα το τι θελει ο Γιωργος να κανει τωρα. Μη ξεχνας οτι η αποσταση του κεντρου του αντιβαρου σε σχεση με το pivot, ειναι μερος της εξισωσης. Οποτε, υπαρχουν περιπτωσεις που ενω προσθετεις βαριδια μπροστα και μεγαλυτερου βαρους αντιβαρο πισω για να τα βολεψεις ολα πλησιαζοντας το pivot, μπορει να καταληξεις σε ψηλοτερη συχνοτητα συντονισμου , αρα τζαμπα θα τρωνε το συνολικο βαρος τα ρουλεμαν, κατι που μονο καλο δεν ειναι. Το αν το αντιβαρο ειναι λιγο μπροστα η πισω , αυτο ειναι κατι που εχει να διαχειριστει η ικανοτητα damping της αναρτησης και οχι η ενδοτικοτητα. Υπαρχουν dampers με ιδια ενδοτικοτητα, αλλα διαφορετικο damping. ( συχνοτητες , χρονοι αποσβεσης κλπ ) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
Lenco L75S
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…