Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Λάρς Φον Τρίερ – Lars von Trier
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Lepton" data-source="post: 791004" data-attributes="member: 277"><p><strong>Απάντηση: Λαρς φον Τρίερ</strong></p><p></p><p>Εγώ θα διαφωνήσω με το ότι τα σκηνικά του Dogville ήταν θεατρικά. Ναι, είναι αλήθεια ότι τέτοιο βαθμό αφαίρεσης έχουμε δει μόνο στο θέατρο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι λόγοι που το έκανε αυτό ο Trier ήταν αντίστοιχοι. Στο θέατρο πιθανές αιτίες είναι ότι το έργο δεν έχει συγκεκριμένο τόπο και χρόνο, ή ότι ο χώρος μεταβάλλεται συνεχώς. Αντίθετα, οι στόχοι του Τρίερ, κατά τη γνώμη μου προφανώς, ήταν άλλοι:</p><p></p><p>Πρώτον, να δώσει την εντύπωση ότι εκεί που τελειώνει η κιμωλία οριοθετείται και ο μικρόκοσμος του χωριού, με τους δικούς του όρους και με ελάχιστη επαφή με τον έξω κόσμο.</p><p></p><p>Δεύτερον, να καταδείξει ότι μεταξύ των κατοίκων του χωριού υπάρχει διαφάνεια. Τίποτα δεν λαμβάνει χώρα μακριά από τα μάτια των υπολοίπων. Όλοι γνωρίζουν και είναι συνυπεύθυνοι. Είναι ακριβώς χάρη σε αυτό το σκηνικό που χαρακτηρίζω αριστουργηματική τη σκηνή του πρώτου βιασμού.</p><p></p><p>Απόδειξη όλων αυτών, ότι η προσπάθεια του Εθνικού Θεάτρου μας να ανεβάσει το Dogville χαρακτηρίστηκε από πλήθος μηχανικών βοηθημάτων. Εκτός από διάφορα κινούμενα μέρη της "σκηνής", οι ίδιες οι θέσεις των θεατών βρίσκονταν πάνω σε μια περιστρεφόμενη πλατφόρμα. Μ'όλα ταύτα, το τελικό αποτέλεσμα ήταν μάλλον μέτριο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lepton, post: 791004, member: 277"] [b]Απάντηση: Λαρς φον Τρίερ[/b] Εγώ θα διαφωνήσω με το ότι τα σκηνικά του Dogville ήταν θεατρικά. Ναι, είναι αλήθεια ότι τέτοιο βαθμό αφαίρεσης έχουμε δει μόνο στο θέατρο, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως οι λόγοι που το έκανε αυτό ο Trier ήταν αντίστοιχοι. Στο θέατρο πιθανές αιτίες είναι ότι το έργο δεν έχει συγκεκριμένο τόπο και χρόνο, ή ότι ο χώρος μεταβάλλεται συνεχώς. Αντίθετα, οι στόχοι του Τρίερ, κατά τη γνώμη μου προφανώς, ήταν άλλοι: Πρώτον, να δώσει την εντύπωση ότι εκεί που τελειώνει η κιμωλία οριοθετείται και ο μικρόκοσμος του χωριού, με τους δικούς του όρους και με ελάχιστη επαφή με τον έξω κόσμο. Δεύτερον, να καταδείξει ότι μεταξύ των κατοίκων του χωριού υπάρχει διαφάνεια. Τίποτα δεν λαμβάνει χώρα μακριά από τα μάτια των υπολοίπων. Όλοι γνωρίζουν και είναι συνυπεύθυνοι. Είναι ακριβώς χάρη σε αυτό το σκηνικό που χαρακτηρίζω αριστουργηματική τη σκηνή του πρώτου βιασμού. Απόδειξη όλων αυτών, ότι η προσπάθεια του Εθνικού Θεάτρου μας να ανεβάσει το Dogville χαρακτηρίστηκε από πλήθος μηχανικών βοηθημάτων. Εκτός από διάφορα κινούμενα μέρη της "σκηνής", οι ίδιες οι θέσεις των θεατών βρίσκονταν πάνω σε μια περιστρεφόμενη πλατφόρμα. Μ'όλα ταύτα, το τελικό αποτέλεσμα ήταν μάλλον μέτριο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Λάρς Φον Τρίερ – Lars von Trier
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…