Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
L.V.Beethoven:Triple Concerto op.56
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Brucknerian" data-source="post: 1177310" data-attributes="member: 18005"><p>Τον Lebrecht ούτε εγώ μπορώ να το διαβάσω και τον θεωρώ καιροσκοπικό κριτικό του οποίου η κριτική στηριζόταν στο να γράψει κάτι διαφορετικό μόνο για να είναι διαφορετικό και να κερδίσει εντυπώσεις. Και μέσα από αυτή την διαδικασία, έγινε γνωστός. Ακόμα και στις θετικές κριτικές που έχει γράψει είναι εντελώς επιφανειακός και φαιδρός. Τελευταία αυτό που έγραψε για τον Carlos Kleiber, όταν πέθανε, ήταν καθαρός οπορτουνισμός. Στον ίδιος ύφος κινείται και ένας άλλος κριτικός ο David Hurwitz. Ακόμα και όταν συμφωνώ μαζί τους, τους βρίσκω τόσο αηδιαστικούς στην προσέγγισή τους.</p><p></p><p>Από κριτικούς σήμερα απολαμβάνω τον κριτικό-μουσικό-πιανίστα Robert Levin. Έχει ωραίο λόγο, προσωπική άποψη και μ' αρέσει να τον διαβάζω ακόμα και όταν διαφωνώ μαζί του. O Richard Osborne επίσης και οι πολύ παλιοί του Gramophone με τον Abrahamovich να ξεχωρίζει.</p><p></p><p>Νομίζω ότι εκείνο που πρέπει να είναι στο προσκήνιο είναι η μουσική και αυτό που ακούμε και όχι τι ειπώθηκε ή τι έγινε. Αυτό παρατήρησα ότι μειώνει την απόλαυση που μπορεί να προσφέρει η ακρόαση της μουσικής, σε οποιαδήποτε μορφή της (ηχογράφηση, συναυλία κ.λπ) Εγώ δεν ήξερα τίποτα από αυτά όταν άκουσα την ερμηνεία του Karajan και η σύγκριση με κάποια άλλη που είχα ακούσει ήταν μέρα με την νύχτα. Την προτιμώ από όλες το λέω και δεν το κρύβω. Αν έμενα στην φιλολογία και την παραφιλολογία πιθανόν να εξοστράκιζα πολλές ευκαιρίες ακρόασης. Όπως επίσης προτιμώ το Richter να τον ακούω στο πιάνο, παρά να διαβάζω αυτά που είπε και την γνώμη του. </p><p></p><p>Επίσης να μην κρύψω την απογοήτευση μου όταν άκουσα το τριπλό κονσέρτο με τον Harnoncourt, το οποίο μου φάνηκε πολύ "ξερό".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Brucknerian, post: 1177310, member: 18005"] Τον Lebrecht ούτε εγώ μπορώ να το διαβάσω και τον θεωρώ καιροσκοπικό κριτικό του οποίου η κριτική στηριζόταν στο να γράψει κάτι διαφορετικό μόνο για να είναι διαφορετικό και να κερδίσει εντυπώσεις. Και μέσα από αυτή την διαδικασία, έγινε γνωστός. Ακόμα και στις θετικές κριτικές που έχει γράψει είναι εντελώς επιφανειακός και φαιδρός. Τελευταία αυτό που έγραψε για τον Carlos Kleiber, όταν πέθανε, ήταν καθαρός οπορτουνισμός. Στον ίδιος ύφος κινείται και ένας άλλος κριτικός ο David Hurwitz. Ακόμα και όταν συμφωνώ μαζί τους, τους βρίσκω τόσο αηδιαστικούς στην προσέγγισή τους. Από κριτικούς σήμερα απολαμβάνω τον κριτικό-μουσικό-πιανίστα Robert Levin. Έχει ωραίο λόγο, προσωπική άποψη και μ' αρέσει να τον διαβάζω ακόμα και όταν διαφωνώ μαζί του. O Richard Osborne επίσης και οι πολύ παλιοί του Gramophone με τον Abrahamovich να ξεχωρίζει. Νομίζω ότι εκείνο που πρέπει να είναι στο προσκήνιο είναι η μουσική και αυτό που ακούμε και όχι τι ειπώθηκε ή τι έγινε. Αυτό παρατήρησα ότι μειώνει την απόλαυση που μπορεί να προσφέρει η ακρόαση της μουσικής, σε οποιαδήποτε μορφή της (ηχογράφηση, συναυλία κ.λπ) Εγώ δεν ήξερα τίποτα από αυτά όταν άκουσα την ερμηνεία του Karajan και η σύγκριση με κάποια άλλη που είχα ακούσει ήταν μέρα με την νύχτα. Την προτιμώ από όλες το λέω και δεν το κρύβω. Αν έμενα στην φιλολογία και την παραφιλολογία πιθανόν να εξοστράκιζα πολλές ευκαιρίες ακρόασης. Όπως επίσης προτιμώ το Richter να τον ακούω στο πιάνο, παρά να διαβάζω αυτά που είπε και την γνώμη του. Επίσης να μην κρύψω την απογοήτευση μου όταν άκουσα το τριπλό κονσέρτο με τον Harnoncourt, το οποίο μου φάνηκε πολύ "ξερό". [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
L.V.Beethoven:Triple Concerto op.56
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…