Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Κλιματική αλλαγή
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Γιώργος Κυριακαράκος" data-source="post: 1058884966" data-attributes="member: 18"><p>Όσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το μόνο που θα μπορούσε να τα ανακόψει, είναι τα συνθετικά ανανεώσιμα drop-in καύσιμα. Όμως το κόστος τους είναι περίπου όσο το κόστος των συμβατικών καυσίμων μαζί με τους φόρους. Τέτοια καύσιμα πχ θα χρησιμοποιεί και η F1 σύντομα και για αυτό έχουμε αναφορές από κάποιους μήπως πρέπει να γυρίσουμε σε ατμοσφαιρικούς V10 κινητήρες με πολλά λίτρα μιας και δεν θα υπάρχει επίπτωση στο περιβάλλον. </p><p>Όμως ήδη έχει γίνει φανερό ότι:</p><p>- Το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων μειώνεται.</p><p>- Το σέρβις των ηλεκτρικών είναι αστείο σε σχέση με αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ακόμη και μια αλλαγή μπαταρίας prius 10ετίας τώρα κοστίζει κάτω από 2000 ευρώ - τολμώ να προβλέψω ότι το συνολικό κόστος της αλλαγής μιας μπαταρίας θα φτάσει το κόστος αντικατάστασης ιμάντα εκκεντροφόρου σε λίγα χρόνια.</p><p>- Καύσιμα ανανεώσιμα για κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ακριβότερα.</p><p>- Τα ηλεκτρικά έχουν εξωπραγματικές επιδόσεις. Άντε να πετύχεις το 0-100 που έχει ένα tesla σε ludicrous mode με ένα συμβατικό ίδιας αξίας. Μόνο με κανένα caterham. </p><p>Τελικά η χρήση κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παραμείνει ως κάτι εξωτικό που ο μέσος άνθρωπος δεν θα το θέλει και θα είναι και πολύ ακριβό. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Και αυτό το λέω γενικά όχι για την Ελλάδα που απλά ακολουθεί και όλα τα κάνουμε μισά.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Γιώργος Κυριακαράκος, post: 1058884966, member: 18"] Όσο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα το μόνο που θα μπορούσε να τα ανακόψει, είναι τα συνθετικά ανανεώσιμα drop-in καύσιμα. Όμως το κόστος τους είναι περίπου όσο το κόστος των συμβατικών καυσίμων μαζί με τους φόρους. Τέτοια καύσιμα πχ θα χρησιμοποιεί και η F1 σύντομα και για αυτό έχουμε αναφορές από κάποιους μήπως πρέπει να γυρίσουμε σε ατμοσφαιρικούς V10 κινητήρες με πολλά λίτρα μιας και δεν θα υπάρχει επίπτωση στο περιβάλλον. Όμως ήδη έχει γίνει φανερό ότι: - Το κόστος αγοράς των ηλεκτρικών οχημάτων μειώνεται. - Το σέρβις των ηλεκτρικών είναι αστείο σε σχέση με αυτά με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ακόμη και μια αλλαγή μπαταρίας prius 10ετίας τώρα κοστίζει κάτω από 2000 ευρώ - τολμώ να προβλέψω ότι το συνολικό κόστος της αλλαγής μιας μπαταρίας θα φτάσει το κόστος αντικατάστασης ιμάντα εκκεντροφόρου σε λίγα χρόνια. - Καύσιμα ανανεώσιμα για κινητήρες εσωτερικής καύσης είναι ακριβότερα. - Τα ηλεκτρικά έχουν εξωπραγματικές επιδόσεις. Άντε να πετύχεις το 0-100 που έχει ένα tesla σε ludicrous mode με ένα συμβατικό ίδιας αξίας. Μόνο με κανένα caterham. Τελικά η χρήση κινητήρα εσωτερικής καύσης θα παραμείνει ως κάτι εξωτικό που ο μέσος άνθρωπος δεν θα το θέλει και θα είναι και πολύ ακριβό. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη. Και αυτό το λέω γενικά όχι για την Ελλάδα που απλά ακολουθεί και όλα τα κάνουμε μισά. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Επί παντός
Κλιματική αλλαγή
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…