Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ηχεία
Κατασκευή ηχείων 3-δρόμων για σπίτι.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κωνσταντίνος Τυροβολάς" data-source="post: 1108045" data-attributes="member: 627"><p>Όχι μόνο είναι άλλες οι συνθήκες στο αυτοκίνητο, αλλά και τα μεγάφωνα είναι αναίσθητα. Το μιντ που χρησιμοποιεί είναι 98db.</p><p></p><p>Για να πιάσεις τέτοια ευαισθησία στους π.χ. 50 ΗΖ, θέλεις 15άρι, για να μην πω 18άρι και τουλάχιστον 130-150 λίτρα.</p><p></p><p>Δε βγαίνει ο λογαριασμός με τίποτα. Αν κοπεί η ευαισθησία του μιντ, παει χαράμι το καλό μεγάφωνο.</p><p></p><p>Αντίθετα με διενίσχυση βολευεται το πράγμα: 1-2 12άρια peerles με δικό τους ενισχυτή και line cross.</p><p></p><p>Για αποκοπή στους 80, μόνο αν είναι το μιντ σε ρεφλέξ και πάλι αμφιβάλλω (μια γρήγορη εξομοίωση με το winisd θα δείξει).</p><p></p><p>Σύμφωνα με την πεπατημένη, το σημείο κρος για αποκοπή 2ης τάξης πρέπει να είναι μισή οκτάβα πάνω από σημείο -3db του μιντ. </p><p>Δηλαδή αυτό να κατεβαίνει μέχρι τους 55!!</p><p></p><p>Με διενίσχυση και αυτό μαζεύεται: Low self στο mid (κλειστό κουτί) που αναπληρώνει με παραπάνω ισχύ την πτώση της απόκρισης χαμηλά.</p><p></p><p>Όλα αυτά βέβαια θέλουν υπολογισμούς, για να μην φτάνουν π.χ. τα μεγάφωνα στα όρια της διαδρομής τους και αυξάνονται οι παραμορφώσεις (για το 18sound δεν θα υπάρξει θέμα, είναι φτιαγμένο γι αυτή τη δουλειά, τα peerles με τις αναρτήσεις "σαμπρέλα" τα φοβάμαι λίγο)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κωνσταντίνος Τυροβολάς, post: 1108045, member: 627"] Όχι μόνο είναι άλλες οι συνθήκες στο αυτοκίνητο, αλλά και τα μεγάφωνα είναι αναίσθητα. Το μιντ που χρησιμοποιεί είναι 98db. Για να πιάσεις τέτοια ευαισθησία στους π.χ. 50 ΗΖ, θέλεις 15άρι, για να μην πω 18άρι και τουλάχιστον 130-150 λίτρα. Δε βγαίνει ο λογαριασμός με τίποτα. Αν κοπεί η ευαισθησία του μιντ, παει χαράμι το καλό μεγάφωνο. Αντίθετα με διενίσχυση βολευεται το πράγμα: 1-2 12άρια peerles με δικό τους ενισχυτή και line cross. Για αποκοπή στους 80, μόνο αν είναι το μιντ σε ρεφλέξ και πάλι αμφιβάλλω (μια γρήγορη εξομοίωση με το winisd θα δείξει). Σύμφωνα με την πεπατημένη, το σημείο κρος για αποκοπή 2ης τάξης πρέπει να είναι μισή οκτάβα πάνω από σημείο -3db του μιντ. Δηλαδή αυτό να κατεβαίνει μέχρι τους 55!! Με διενίσχυση και αυτό μαζεύεται: Low self στο mid (κλειστό κουτί) που αναπληρώνει με παραπάνω ισχύ την πτώση της απόκρισης χαμηλά. Όλα αυτά βέβαια θέλουν υπολογισμούς, για να μην φτάνουν π.χ. τα μεγάφωνα στα όρια της διαδρομής τους και αυξάνονται οι παραμορφώσεις (για το 18sound δεν θα υπάρξει θέμα, είναι φτιαγμένο γι αυτή τη δουλειά, τα peerles με τις αναρτήσεις "σαμπρέλα" τα φοβάμαι λίγο) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Do It Yourself
Ηχεία
Κατασκευή ηχείων 3-δρόμων για σπίτι.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…