Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Καμένα pixel σε Sony A8 με 5ετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="blind guardian" data-source="post: 1058918012" data-attributes="member: 5460"><p>Καλημέρα σε όλους. Λοιπόν προχθές Τετάρτη ήρθε το πρωί τεχνικός της service online όπου ειδοποιήθηκαν μέσω της Sony Ελλάς που έκανα την αίτηση περί επίσκεψης για πρόβλημα μου , Βάλαμε πράσινη κίτρινη και γαλάζια εικόνα και μέτρησε περί τα 20 – 21 είτε μικρά είτε μεγάλα καμμένα πίξελ και ένα πάνω δεξιά που είναι σχεδόν σαν κολλημένο. Δεν ήτανε αυτό απόλυτα εμφανές και πιο πολύ βασιζόμαστε στα 20 νεκρά Που υπάρχουν περιμετρικά γύρω-γύρω στο πάνελ. Να σας είμαι ειλικρινής όταν κάθεσαι σε έναν καναπέ δύο δυόμισι μέτρα απέναντι δεν φαίνονται παιδιά, εκτός από 1-2 που είναι πολύ μεγάλα. Μου είπε επί λέξει όπως είχε δίκιο συμφορουμίτης πολύ σωστά , Μέχρι και 18 px θεωρείται λογικό κατά τη Sony. Εμένα όμως που είναι 2-3 επιπλέον αυτουνού του ορίου , Θα προσπαθήσει να μου την αλλάξει. Να πω την αλήθεια πάντα θέλω να περιμένω το χειρότερο για να χαρώ με το καλύτερο. Δεν έχω κάνει κάποια κίνηση να ξαναπάρω τηλέφωνο. Ίσως χρειάζεται κάποιος χρόνος αντίδρασης από την εταιρία. Να είμαι ειλικρινής επικοινώνησα και με τον άνθρωπο των πωλήσεων της Sony center που έχω καλές επαφές, τον ενημέρωσα για την κατάσταση και μου είπε ότι θα κάνει κι αυτός τις σχετικές ερωτήσεις εκεί που πρέπει. Ίδωμεν.</p><p>Στην χειρότερη μένω όπως είμαι και ξανά επανέρχομαι ξανά με το θέμα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα γιατί έχω εγγύηση μέχρι τον Δεκέμβριο του 2025.</p><p>Αυτό απλά που σκέφτομαι, είναι ότι σε περίπτωση αντικατάστασης, τι θα μου δώσουν, πιστεύω ότι θα μου δοθεί καινούργια σφραγισμένη αντίστοιχων προδιαγραφών. Επίσης μία άλλη ερώτηση που με απασχολεί είναι ότι αν δοθεί τώρα μία καινούργια όπως προείπα τι εγγύηση θα έχει. Θα σας ενημερώσω Για την όποια εξέλιξη. Καλή συνέχεια σε όλους</p><p></p><p></p><p>Sent from my iPhone using Tapatalk</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blind guardian, post: 1058918012, member: 5460"] Καλημέρα σε όλους. Λοιπόν προχθές Τετάρτη ήρθε το πρωί τεχνικός της service online όπου ειδοποιήθηκαν μέσω της Sony Ελλάς που έκανα την αίτηση περί επίσκεψης για πρόβλημα μου , Βάλαμε πράσινη κίτρινη και γαλάζια εικόνα και μέτρησε περί τα 20 – 21 είτε μικρά είτε μεγάλα καμμένα πίξελ και ένα πάνω δεξιά που είναι σχεδόν σαν κολλημένο. Δεν ήτανε αυτό απόλυτα εμφανές και πιο πολύ βασιζόμαστε στα 20 νεκρά Που υπάρχουν περιμετρικά γύρω-γύρω στο πάνελ. Να σας είμαι ειλικρινής όταν κάθεσαι σε έναν καναπέ δύο δυόμισι μέτρα απέναντι δεν φαίνονται παιδιά, εκτός από 1-2 που είναι πολύ μεγάλα. Μου είπε επί λέξει όπως είχε δίκιο συμφορουμίτης πολύ σωστά , Μέχρι και 18 px θεωρείται λογικό κατά τη Sony. Εμένα όμως που είναι 2-3 επιπλέον αυτουνού του ορίου , Θα προσπαθήσει να μου την αλλάξει. Να πω την αλήθεια πάντα θέλω να περιμένω το χειρότερο για να χαρώ με το καλύτερο. Δεν έχω κάνει κάποια κίνηση να ξαναπάρω τηλέφωνο. Ίσως χρειάζεται κάποιος χρόνος αντίδρασης από την εταιρία. Να είμαι ειλικρινής επικοινώνησα και με τον άνθρωπο των πωλήσεων της Sony center που έχω καλές επαφές, τον ενημέρωσα για την κατάσταση και μου είπε ότι θα κάνει κι αυτός τις σχετικές ερωτήσεις εκεί που πρέπει. Ίδωμεν. Στην χειρότερη μένω όπως είμαι και ξανά επανέρχομαι ξανά με το θέμα μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα γιατί έχω εγγύηση μέχρι τον Δεκέμβριο του 2025. Αυτό απλά που σκέφτομαι, είναι ότι σε περίπτωση αντικατάστασης, τι θα μου δώσουν, πιστεύω ότι θα μου δοθεί καινούργια σφραγισμένη αντίστοιχων προδιαγραφών. Επίσης μία άλλη ερώτηση που με απασχολεί είναι ότι αν δοθεί τώρα μία καινούργια όπως προείπα τι εγγύηση θα έχει. Θα σας ενημερώσω Για την όποια εξέλιξη. Καλή συνέχεια σε όλους Sent from my iPhone using Tapatalk [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Καμένα pixel σε Sony A8 με 5ετή εγγύηση της Sony, γνωρίζει κάποιος αν το καλύπτει;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…