Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Ήρθε η ώρα για λάδι??
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="asvestos1157" data-source="post: 1057015257" data-attributes="member: 30146"><p>Ατσάλινος άξονας σε μπρούτζινο (ορειχάλκινο) κουζινέτο είναι μια χιλιοδοκιμασμένη και χιλιοφορεμένη λύση σε πάρα πολλές μηχανές παντός είδους (όχι μόνο πικάπ) όπου οι πιέσεις δεν είναι μεγάλες ούτε υπάρχουν κραδασμοί, ώστε ο χάλυβας να μη "φάει" τον μαλακότερο μπρούτζο. Η λογική πίσω από αυτή τη λύση είναι α) το απλούστερο άμα δουλεύει είναι το καλύτερο, β) οικονομία, εφόσον i) αποφεύγεις το ρουλεμάν και ii) ένα φθαρμένο κουζινέτο αλλάζεται ευκολότερα και φθηνότερα από έναν φθαρμένο άξονα π.χ. μοτέρ.</p><p>Το πικάπ εμπίπτει σ' αυτή την κατηγορία (όχι πιέσεις / κραδασμοί) και τα περισσότερα εφαρμόζουν αυτή τη λύση, η οποία δουλεύει άριστα με απλό ορυκτέλαιο. Εφόσον δεν υπάρχουν ούτε ψηλές θερμοκρασίες, τα λεπτόρευσατα λάδια των ραπτομηχανών (SAE 5) είναι μια χαρά.</p><p></p><p><u>ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ</u>. Αυτά λεπταίνουν μόνο στις θερμοκρασίες του μοτέρ (70 βαθμούς και βάλε).</p><p>Το πικάπ, σε θερμοκρασία δωματίου, θα τα βλέπει σαν... γράσα.</p><p></p><p></p><p>________________</p><p>edit: Τα παραπάνω ισχύουν όταν δεν εμπλέκονται άλλα υλικά (τφλόν κλπ.), για τα οποία δεν έχω άποψη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="asvestos1157, post: 1057015257, member: 30146"] Ατσάλινος άξονας σε μπρούτζινο (ορειχάλκινο) κουζινέτο είναι μια χιλιοδοκιμασμένη και χιλιοφορεμένη λύση σε πάρα πολλές μηχανές παντός είδους (όχι μόνο πικάπ) όπου οι πιέσεις δεν είναι μεγάλες ούτε υπάρχουν κραδασμοί, ώστε ο χάλυβας να μη "φάει" τον μαλακότερο μπρούτζο. Η λογική πίσω από αυτή τη λύση είναι α) το απλούστερο άμα δουλεύει είναι το καλύτερο, β) οικονομία, εφόσον i) αποφεύγεις το ρουλεμάν και ii) ένα φθαρμένο κουζινέτο αλλάζεται ευκολότερα και φθηνότερα από έναν φθαρμένο άξονα π.χ. μοτέρ. Το πικάπ εμπίπτει σ' αυτή την κατηγορία (όχι πιέσεις / κραδασμοί) και τα περισσότερα εφαρμόζουν αυτή τη λύση, η οποία δουλεύει άριστα με απλό ορυκτέλαιο. Εφόσον δεν υπάρχουν ούτε ψηλές θερμοκρασίες, τα λεπτόρευσατα λάδια των ραπτομηχανών (SAE 5) είναι μια χαρά. [U]ΟΧΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ[/U]. Αυτά λεπταίνουν μόνο στις θερμοκρασίες του μοτέρ (70 βαθμούς και βάλε). Το πικάπ, σε θερμοκρασία δωματίου, θα τα βλέπει σαν... γράσα. ________________ edit: Τα παραπάνω ισχύουν όταν δεν εμπλέκονται άλλα υλικά (τφλόν κλπ.), για τα οποία δεν έχω άποψη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End πηγές
Ήρθε η ώρα για λάδι??
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…