Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Υψηλή καλλιτεχνία
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Skakinen" data-source="post: 197138" data-attributes="member: 1688"><p>Η ταπεινή μου ( εκ του προχείρου) άποψη είναι ότι για να λειτουργήσει η Μεγάλη Μουσική πρέπει να ο δέκτης της να είναι απερίσπαστος <u>μέσα του</u> και όχι απαραίτητα γύρω του.</p><p>Τώρα αυτό κάποιος μπορεί να το επιτύχει με ένα iPod μέσα στο στην Πανεπιστημίου ενώ κάποιος άλλος στην απομόνωση ενός δωματίου ενός άδειου σπιτιού. Είναι και θέμα διάθεσης αλλά οι εξωτερικές συνθήκες είναι δικαιολογία κάποιες φορές...</p><p>Ένα Ηρώδειο ή ένα Μέγαρο Μουσικής δεν είναι πάντα διαθέσιμο...</p><p></p><p>Έχω βιώσει συκλονιστικές ακροάσεις έργων του Bach ( της ciaccona περιλαμβανομένης) μέσα σε λεωφορείο Αθήνας-Χαλκίδας πολλάκις ενώ στο κατάμεστο λεωφορείο ακούγοταν ΚΤΕΛοντούρια* ( τα οποία όμως δεν έφταναν στα αυτιά μου).</p><p></p><p></p><p>*= Κτελοντούρι, το</p><p>Το είδος ελεεινής μουσικής που σε κρατά ξύπνιο σε νυχτερινά ταξίδια </p><p>με τα ΚΤΕΛ. Το μεγαλύτερο μέρος της άγρυπνης νύχτας το περνάς αναρωτώμενος πώς είναι δυνατόν ο οδηγός να είναι στα ντουζένια του στις 4 η ώρα το πρωί.</p><p></p><p></p><p>Υ.Γ. Κώστα Λυμπερόπουλε συνέχισε την εξαιρετική δουλειά.</p><p>:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 </p><p>Δίνεις άλλη διάσταση στην έννοια μουσικοκριτική ( αν και θα προτιμούσα τον πιο φιλικό όρο σχολιασμό αντί για κριτική)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skakinen, post: 197138, member: 1688"] Η ταπεινή μου ( εκ του προχείρου) άποψη είναι ότι για να λειτουργήσει η Μεγάλη Μουσική πρέπει να ο δέκτης της να είναι απερίσπαστος [U]μέσα του[/U] και όχι απαραίτητα γύρω του. Τώρα αυτό κάποιος μπορεί να το επιτύχει με ένα iPod μέσα στο στην Πανεπιστημίου ενώ κάποιος άλλος στην απομόνωση ενός δωματίου ενός άδειου σπιτιού. Είναι και θέμα διάθεσης αλλά οι εξωτερικές συνθήκες είναι δικαιολογία κάποιες φορές... Ένα Ηρώδειο ή ένα Μέγαρο Μουσικής δεν είναι πάντα διαθέσιμο... Έχω βιώσει συκλονιστικές ακροάσεις έργων του Bach ( της ciaccona περιλαμβανομένης) μέσα σε λεωφορείο Αθήνας-Χαλκίδας πολλάκις ενώ στο κατάμεστο λεωφορείο ακούγοταν ΚΤΕΛοντούρια* ( τα οποία όμως δεν έφταναν στα αυτιά μου). *= Κτελοντούρι, το Το είδος ελεεινής μουσικής που σε κρατά ξύπνιο σε νυχτερινά ταξίδια με τα ΚΤΕΛ. Το μεγαλύτερο μέρος της άγρυπνης νύχτας το περνάς αναρωτώμενος πώς είναι δυνατόν ο οδηγός να είναι στα ντουζένια του στις 4 η ώρα το πρωί. Υ.Γ. Κώστα Λυμπερόπουλε συνέχισε την εξαιρετική δουλειά. :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043 Δίνεις άλλη διάσταση στην έννοια μουσικοκριτική ( αν και θα προτιμούσα τον πιο φιλικό όρο σχολιασμό αντί για κριτική) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Υψηλή καλλιτεχνία
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…