Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Υψηλή καλλιτεχνία
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1056022425" data-attributes="member: 16244"><p>Στέκομαι με δέος μπροστά στα τελευταία έργα του Κάντορα. </p><p> Συνέθεσε την Μεγάλη Λειτουργία 232 γνωρίζοντας ότι δεν θα εκτελεστεί ποτέ. Όχι μόνον γιατί ήταν πολύ μεγάλη χρονικά για να χωρέσει σε μια λειτουργία αλλά γιατί περιλάμβανε τυπικό τόσο από το καθολικό όσο και από το προτεσταντικό δόγμα. Αλλά ούτε η Τέχνη της Φούγκας αποτελούσε κάποια υποχρέωση του τυφλού και ετοιμοθάνατου συνθέτη. Νομίζω ότι το υπαγόρευε σαν το στερνό του αντίο στην τέχνη του counterpoint. </p><p> Το έργο αυτό το πρώτο άκουσα πριν 25 χρόνια με τον πιανίστα Zlotan Kocsis σε ένα cd της Philips. Αργότερα τo αγόρασα με το περίφημο Julliard quartet που είχε κατασκευάσει πιο μπάσα βιόλα για να καλύψει την ανάγκη διαχωρισμού των φωνών. Σχετικά πρόσφατα το άκουσα σε κλαβενσέν με την Isolde Ahlgrimm.</p><p> H εκτέλεση όμως που προτιμώ είναι με το κουαρτέτο Bell Arte Ensemble. Το κουαρτέτο παίζει κάποιες από τις φούγκες ενώ κάποιες άλλες παρουσιάζονται αποκλειστικά από κλαβενσέν. </p><p> Παρά τις τόσες ηχογραφήσεις και τα χρόνια αυτό το έργο με δυσκολεύει. Ίσως κάποιες φορές πρέπει να αρκείσαι στην αίσθηση χωρίς να προσπαθείς να καταλάβεις.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1056022425, member: 16244"] Στέκομαι με δέος μπροστά στα τελευταία έργα του Κάντορα. Συνέθεσε την Μεγάλη Λειτουργία 232 γνωρίζοντας ότι δεν θα εκτελεστεί ποτέ. Όχι μόνον γιατί ήταν πολύ μεγάλη χρονικά για να χωρέσει σε μια λειτουργία αλλά γιατί περιλάμβανε τυπικό τόσο από το καθολικό όσο και από το προτεσταντικό δόγμα. Αλλά ούτε η Τέχνη της Φούγκας αποτελούσε κάποια υποχρέωση του τυφλού και ετοιμοθάνατου συνθέτη. Νομίζω ότι το υπαγόρευε σαν το στερνό του αντίο στην τέχνη του counterpoint. Το έργο αυτό το πρώτο άκουσα πριν 25 χρόνια με τον πιανίστα Zlotan Kocsis σε ένα cd της Philips. Αργότερα τo αγόρασα με το περίφημο Julliard quartet που είχε κατασκευάσει πιο μπάσα βιόλα για να καλύψει την ανάγκη διαχωρισμού των φωνών. Σχετικά πρόσφατα το άκουσα σε κλαβενσέν με την Isolde Ahlgrimm. H εκτέλεση όμως που προτιμώ είναι με το κουαρτέτο Bell Arte Ensemble. Το κουαρτέτο παίζει κάποιες από τις φούγκες ενώ κάποιες άλλες παρουσιάζονται αποκλειστικά από κλαβενσέν. Παρά τις τόσες ηχογραφήσεις και τα χρόνια αυτό το έργο με δυσκολεύει. Ίσως κάποιες φορές πρέπει να αρκείσαι στην αίσθηση χωρίς να προσπαθείς να καταλάβεις. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Υψηλή καλλιτεχνία
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…