Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Τέχνη της αναβίωσης: Το Τραγούδι της Γης
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σπύρος Σούρλας" data-source="post: 1056046420" data-attributes="member: 77"><p>Αγαπητέ Μανώλη,δέν έχω κανένα λόγο νά δείξω μεγαλύτερο σεβασμό απο τον δέοντα σε κάποιον Μαέστρο ή σε κάποιον ηθοποιό..</p><p>Σέβομαι τον κόπο τους(γιατί προφανέστατα εχουν κοπιάσει) ,αλλά ως ακροατής δικαιούμαι νά εκφράσω την υποκειμενική μου γνώμη και ας ειναι και λανθασμένη..</p><p>Η Τέχνη δεν ειναι ένα ''εύθραυστο'' αντικείμενο,ούτε κινδυνεύει απο οιονδήποτε ακροατή.</p><p>Απο την άλλη και οι Ορχήστρες αλλά και οι Διευθυντές τους χρειάζονται το ζωντανό ακροατήριο γιατί χωρίς αυτό περιορίζονται..</p><p></p><p>Επίσης εσύ μιλάς μέ υποθετικά στοιχεία γιά τον Pappano στην πρώτη τού Mahler ,ενώ προσωπικά μιλησαν τά αυτιά μου,πού μέτρια,καλά ή κακά ήσαν παρόντα.Καί επίσης τήν 1η τήν ακούω απο τότε πού ήμουν 25 ετών και τώρα πέρασα τά 50.</p><p></p><p>Ο Mahler πολλάκις κατόρθωσε νά δημιουργήσει μεγάλη Τέχνη από τό επιφανειακό καί τό ασήμαντο σάν τον μεγάλο Σκηνογράφο πού μπορεί νά στήσει σκηνικά από ευτελές υλικό και χωρίς χιλιάδες βοηθήματα πισω του(τουλάχιστον στίς παλιότερες εποχές)..</p><p>Πήρε τραγουδάκια τής Βοημίας σε κάποιες περιπτώσεις ή και μουσικές πού τούχαν αποτυπωθεί απο μπάντες κηδειών ή και στρατιωτικές και έφτιαξε κολοσσούς..</p><p></p><p>Λυπάμαι πού θά το ξαναπώ αλλά ο Pappano χαμπάρι δεν πήρε και διατήρησε μονον τήν επιφάνεια και δεν κατάλαβε κάν οτι ο μεγάλος συνθέτης μετέτρεψε τό ευτελές τραγουδάκι σε συγκλονιστικό πένθιμο και ειρωνικό εμβατήριο.Τό διατήρησε ευτελές ..Οπως και το ερωτικό δεύτερο μέρος τόκανε βαλσάκι β.διαλογής...Ουδείς αισθησιασμός (γιατί τό β.μέρος ειναι κατ´εξοχήν ο αισθησιασμός και η σεξουαλικότητα τού ''Ηρωα'')αλλά απλή χορευτική μουσική γιά φιλόμουσες ''αποσυρμένες'' γηραιές κυρίες ..</p><p></p><p>Μπορεί νά το καταφέρει αργότερα.</p><p></p><p>Ως προς την Callas ξέχασες νά αναφέρεις τουλάχιστον την μοναδική Norma και την Lucia (τέτοια σκηνή τρέλλας δεν μπορεί νά ξαναπαιχτεί -ερμηνευτεί)..</p><p>Θά προσέθετα καί την ''Υπνοβάτιδα'' καί άλλα,μά δεν ειναι τού παρόντος..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σπύρος Σούρλας, post: 1056046420, member: 77"] Αγαπητέ Μανώλη,δέν έχω κανένα λόγο νά δείξω μεγαλύτερο σεβασμό απο τον δέοντα σε κάποιον Μαέστρο ή σε κάποιον ηθοποιό.. Σέβομαι τον κόπο τους(γιατί προφανέστατα εχουν κοπιάσει) ,αλλά ως ακροατής δικαιούμαι νά εκφράσω την υποκειμενική μου γνώμη και ας ειναι και λανθασμένη.. Η Τέχνη δεν ειναι ένα ''εύθραυστο'' αντικείμενο,ούτε κινδυνεύει απο οιονδήποτε ακροατή. Απο την άλλη και οι Ορχήστρες αλλά και οι Διευθυντές τους χρειάζονται το ζωντανό ακροατήριο γιατί χωρίς αυτό περιορίζονται.. Επίσης εσύ μιλάς μέ υποθετικά στοιχεία γιά τον Pappano στην πρώτη τού Mahler ,ενώ προσωπικά μιλησαν τά αυτιά μου,πού μέτρια,καλά ή κακά ήσαν παρόντα.Καί επίσης τήν 1η τήν ακούω απο τότε πού ήμουν 25 ετών και τώρα πέρασα τά 50. Ο Mahler πολλάκις κατόρθωσε νά δημιουργήσει μεγάλη Τέχνη από τό επιφανειακό καί τό ασήμαντο σάν τον μεγάλο Σκηνογράφο πού μπορεί νά στήσει σκηνικά από ευτελές υλικό και χωρίς χιλιάδες βοηθήματα πισω του(τουλάχιστον στίς παλιότερες εποχές).. Πήρε τραγουδάκια τής Βοημίας σε κάποιες περιπτώσεις ή και μουσικές πού τούχαν αποτυπωθεί απο μπάντες κηδειών ή και στρατιωτικές και έφτιαξε κολοσσούς.. Λυπάμαι πού θά το ξαναπώ αλλά ο Pappano χαμπάρι δεν πήρε και διατήρησε μονον τήν επιφάνεια και δεν κατάλαβε κάν οτι ο μεγάλος συνθέτης μετέτρεψε τό ευτελές τραγουδάκι σε συγκλονιστικό πένθιμο και ειρωνικό εμβατήριο.Τό διατήρησε ευτελές ..Οπως και το ερωτικό δεύτερο μέρος τόκανε βαλσάκι β.διαλογής...Ουδείς αισθησιασμός (γιατί τό β.μέρος ειναι κατ´εξοχήν ο αισθησιασμός και η σεξουαλικότητα τού ''Ηρωα'')αλλά απλή χορευτική μουσική γιά φιλόμουσες ''αποσυρμένες'' γηραιές κυρίες .. Μπορεί νά το καταφέρει αργότερα. Ως προς την Callas ξέχασες νά αναφέρεις τουλάχιστον την μοναδική Norma και την Lucia (τέτοια σκηνή τρέλλας δεν μπορεί νά ξαναπαιχτεί -ερμηνευτεί).. Θά προσέθετα καί την ''Υπνοβάτιδα'' καί άλλα,μά δεν ειναι τού παρόντος.. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Τέχνη της αναβίωσης: Το Τραγούδι της Γης
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…