Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Σπουδή,της Σπουδής,Ω Σπουδή.../ Godowsky - Σπουδές πάνω στις Etudes του Chopin
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Skakinen" data-source="post: 432833" data-attributes="member: 1688"><p>Κατ'αρχάς θα ήθελα αν σου είναι εύκολο κάποιες λεπτομέρειες παραπάνω για τη μεταγραφή των Βρανδεμβούργιων. Από μια σύντομη έρευνα είδα ότι είναι του Reger , δεν βρήκα όμως ηχογράφηση.</p><p>Έχεις κάτι υπόψη σου;</p><p></p><p>Το αν υπάρχει χώρος για "δεύτερο χέρι" πάνω στο αυθεντικό έργο συζητιέται. Νομίζω ότι δημιουργεί αδιέξοδα αυτή η λογική ,με την έννοια ότι η μουσική είναι μη πεπερασμένη. Θεωρώ ότι ''χώρος'' υπάρχει για οτιδήποτε (δεν ξέρω αν ακούγεται βλάσφημο).</p><p>Πιανιστικός μαξιμαλισμός, μάλιστα, θα συμφωνήσω σ'αυτό χωρίς να θεωρήσω ότι ο μαξιμαλισμός είναι κατ'ανάγκη καταδικαστέος. Από μια άποψη μαξιμαλισμός είναι και οι συμφωνίες του Bruckner και του Mahler τουλάχιστον όσον αφορά την διόγκωση της συμφωνικής φόρμας.</p><p>Βεβαίως και οι Etudes του Chopin είναι πιο ραφιναρισμένες σχετικά με τις Σπουδές.</p><p>Προσπαθώ όμως να αποφύγω ευθείες συγκρίσεις και να δεχτώ το μεταπλασμένο υλικό σαν πρωτογενές , κάτι σαν ''παιχνίδι''...</p><p>Εξάλλου μιλάμε για ασκήσεις με κάπως διαφορετική εκφώνηση...</p><p>Ή όπως είπες ως ένα αξιοθαύμαστο encore δεξιοτεχνίας πάνω στις Σπουδές του Σοπέν.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skakinen, post: 432833, member: 1688"] Κατ'αρχάς θα ήθελα αν σου είναι εύκολο κάποιες λεπτομέρειες παραπάνω για τη μεταγραφή των Βρανδεμβούργιων. Από μια σύντομη έρευνα είδα ότι είναι του Reger , δεν βρήκα όμως ηχογράφηση. Έχεις κάτι υπόψη σου; Το αν υπάρχει χώρος για "δεύτερο χέρι" πάνω στο αυθεντικό έργο συζητιέται. Νομίζω ότι δημιουργεί αδιέξοδα αυτή η λογική ,με την έννοια ότι η μουσική είναι μη πεπερασμένη. Θεωρώ ότι ''χώρος'' υπάρχει για οτιδήποτε (δεν ξέρω αν ακούγεται βλάσφημο). Πιανιστικός μαξιμαλισμός, μάλιστα, θα συμφωνήσω σ'αυτό χωρίς να θεωρήσω ότι ο μαξιμαλισμός είναι κατ'ανάγκη καταδικαστέος. Από μια άποψη μαξιμαλισμός είναι και οι συμφωνίες του Bruckner και του Mahler τουλάχιστον όσον αφορά την διόγκωση της συμφωνικής φόρμας. Βεβαίως και οι Etudes του Chopin είναι πιο ραφιναρισμένες σχετικά με τις Σπουδές. Προσπαθώ όμως να αποφύγω ευθείες συγκρίσεις και να δεχτώ το μεταπλασμένο υλικό σαν πρωτογενές , κάτι σαν ''παιχνίδι''... Εξάλλου μιλάμε για ασκήσεις με κάπως διαφορετική εκφώνηση... Ή όπως είπες ως ένα αξιοθαύμαστο encore δεξιοτεχνίας πάνω στις Σπουδές του Σοπέν. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Σπουδή,της Σπουδής,Ω Σπουδή.../ Godowsky - Σπουδές πάνω στις Etudes του Chopin
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…