Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Ρώσσικη Σχολή στο πιάνο
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κάλλη Συνοδινού" data-source="post: 1312237" data-attributes="member: 17637"><p>Είναι περισσότερο υποχθόνιο το έργο Κώστα, αν μου επιτρέπεις την εντελώς ερασιτεχνική μου άποψη.</p><p>Ακούω το έργο συνεχώς από χθες, και για πολλοστή φορά τις τελευταίες εβδομάδες και μπορώ να διαπιστώσω τις αντιφάσεις στα συναισθήματα που προκαλεί.</p><p>Ας πούμε, στο Il vecchio Castello...η πρώτη εντύπωση είναι: να ένα πολύ τρυφερό κομμάτι, μια εικόνα απίστευτου κάλλους. Μα, αυτός ο μονότονα επαναλαμβανόμενος ήχος στα πλήκτρα πίσω από την κύρια μελωδία (συγχωρείστε με, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω) σου παγώνει το αίμα, σε κάνει να ανατριχιάζεις, και φυσικά αυτό δεν το κάνει λιγότερο όμορφο, ίσα ίσα...απλά, όσο τρομακτικώτερο γίνεται, τόσο πιό ελκυστικό και εθιστικό....υπνωτιστικό κατά κάποιο τρόπο αφού δεν μπορείς παρά να αφεθείς...μέχρι να φτάσεις στο Catacombae που κινείται περίπου στο ίδιο μοτίβο ΙΜΗΟ πάντοτε, κάνοντας ενδιάμεσα έναν αγώνα δρόμου, κάτι σαν Hide and Seek συναισθημάτων στο Two Polish Jews και στο ballet of the Unhatched Chicks.</p><p>τέλος πάντων, δεν είναι σωστό να αναφέρομαι μεμονωμένα, απλά αυτά για μένα ήταν αυτά που προκάλεσαν περισσότερο τις αισθήσεις μου.</p><p>Το έργο, στο σύνολό του είναι υπέροχο.</p><p> </p><p> </p><p>:worshippy::worshippy::worshippy:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κάλλη Συνοδινού, post: 1312237, member: 17637"] Είναι περισσότερο υποχθόνιο το έργο Κώστα, αν μου επιτρέπεις την εντελώς ερασιτεχνική μου άποψη. Ακούω το έργο συνεχώς από χθες, και για πολλοστή φορά τις τελευταίες εβδομάδες και μπορώ να διαπιστώσω τις αντιφάσεις στα συναισθήματα που προκαλεί. Ας πούμε, στο Il vecchio Castello...η πρώτη εντύπωση είναι: να ένα πολύ τρυφερό κομμάτι, μια εικόνα απίστευτου κάλλους. Μα, αυτός ο μονότονα επαναλαμβανόμενος ήχος στα πλήκτρα πίσω από την κύρια μελωδία (συγχωρείστε με, δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω) σου παγώνει το αίμα, σε κάνει να ανατριχιάζεις, και φυσικά αυτό δεν το κάνει λιγότερο όμορφο, ίσα ίσα...απλά, όσο τρομακτικώτερο γίνεται, τόσο πιό ελκυστικό και εθιστικό....υπνωτιστικό κατά κάποιο τρόπο αφού δεν μπορείς παρά να αφεθείς...μέχρι να φτάσεις στο Catacombae που κινείται περίπου στο ίδιο μοτίβο ΙΜΗΟ πάντοτε, κάνοντας ενδιάμεσα έναν αγώνα δρόμου, κάτι σαν Hide and Seek συναισθημάτων στο Two Polish Jews και στο ballet of the Unhatched Chicks. τέλος πάντων, δεν είναι σωστό να αναφέρομαι μεμονωμένα, απλά αυτά για μένα ήταν αυτά που προκάλεσαν περισσότερο τις αισθήσεις μου. Το έργο, στο σύνολό του είναι υπέροχο. :worshippy::worshippy::worshippy: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Η Ρώσσικη Σχολή στο πιάνο
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…