Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Η επεξεργασία RAW αλλάζει τα δεδομένα .........
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="cacau" data-source="post: 1057039931" data-attributes="member: 10470"><p>Πριν μερικούς μήνες εξέτασα κι εγώ την περίπτωση προσθήκης ή και αλλαγής συστήματος, με διαφορετική προσέγγιση όμως. Αφορμή η Fuji (παλιά και τωρινή αγάπη), με το εξαιρετικό σύστημα που έχει στήσει. Όπως καταλαβαίνετε η ταχύτητα εστίασης, το C-AF και το video μου είναι σχεδόν αδιάφορα. Σε αναζήτηση της καλύτερης φωτογραφικής ποιότητας λοιπόν, κατέβασα κι εγώ δείγματα από Nikon D800, Fuji XΜ και Olympus e-pm2. Λόγω του ότι δεν υποστηρίζονταν με τον καλύτερο τρόπο ο X-Trans τότε, κατέβασα και τον photo ninja που υποτίθεται ότι τότε ήταν ο καλύτερος για την δουλειά - παρά το γεγονός ότι το CaptureOne χειρίζεται τα αρχεία της fuji με επιτυχία. Τα αποτελέσματα ήταν αρκετά ξεκάθαρα: η Nikon υπερτερεί σαφώς σε όλα εκτός από τον θόρυβο, όπου η fuji έχει καλύτερη συμπεριφορά ειδικά στις φλατ ομοιόμορφες επιφάνειες με κόστος μια αδιόρατη έλλειψη ευκρίνειας στο pixel peeping, που στην καθημερινότητα είναι παντελώς αδιάφορη. Η μικρή e-pm2 μένει λίγο πίσω (πολύ λίγο), έχοντας λίγο περισσότερο θόρυβο από την fuji και κάπως μικρότερη ευκρίνεια από την Nikon. Αυτά με τα δικά μου (όχι πολύ καλά) μάτια, στην 24άρα Dell, με ελάχιστη επεξεργασία στο CaptureOne και το photo ninja. </p><p></p><p>Το βασικό συμπέρασμα όμως ήταν ένα: ότι και η "χειρότερη" από αυτές - η e-pm2 - είναι σε θέση να δώσει φωτογραφίες εξαιρετικής ποιότητας, που χρειάζονται ενδελεχή έλεγχο προκειμένου να δεις διαφορές σε σχέση με τις άλλες. Με δυο λόγια, οι φωτογραφικές έχουν προχωρήσει πολύ, με κατάληξη να έχουμε φθάσει κοντά στο ζητούμενο - να κάνουμε κάποιες βασικές ρυθμίσεις αναλόγως συνθηκών, και μετά να ασχολούμαστε με το θέμα μας. Πως αλλιώς να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι τραβάς π.χ. "χεράτα" με μια m4/3 σε αστικό περιβάλλον με βραδινό-χαμηλό φωτισμό, φακό τον 14/2,5, iso 800 και παίρνεις "επαγγελματικά" αποτελέσματα? </p><p></p><p>Όλα αυτά βεβαίως υπό προϋποθέσεις, δηλαδή στατικά θέματα και κάποια προσοχή στην επιλογή φακών. Από την άλλη μεριά η σύγκριση μεγέθους και "διακριτικότητας" είναι καταλυτική... Έχετε δει μια D7000 δίπλα σε pen? Ή πως αντιδρά ο κόσμος όταν στρέψεις πάνω του μια DSLR - ειδικά τέτοιου μεγέθους? </p><p></p><p>Οπότε πριν ξοδευτείτε, σκεφθείτε τι θέλετε να κάνετε με το αντικείμενο του πόθου σας...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cacau, post: 1057039931, member: 10470"] Πριν μερικούς μήνες εξέτασα κι εγώ την περίπτωση προσθήκης ή και αλλαγής συστήματος, με διαφορετική προσέγγιση όμως. Αφορμή η Fuji (παλιά και τωρινή αγάπη), με το εξαιρετικό σύστημα που έχει στήσει. Όπως καταλαβαίνετε η ταχύτητα εστίασης, το C-AF και το video μου είναι σχεδόν αδιάφορα. Σε αναζήτηση της καλύτερης φωτογραφικής ποιότητας λοιπόν, κατέβασα κι εγώ δείγματα από Nikon D800, Fuji XΜ και Olympus e-pm2. Λόγω του ότι δεν υποστηρίζονταν με τον καλύτερο τρόπο ο X-Trans τότε, κατέβασα και τον photo ninja που υποτίθεται ότι τότε ήταν ο καλύτερος για την δουλειά - παρά το γεγονός ότι το CaptureOne χειρίζεται τα αρχεία της fuji με επιτυχία. Τα αποτελέσματα ήταν αρκετά ξεκάθαρα: η Nikon υπερτερεί σαφώς σε όλα εκτός από τον θόρυβο, όπου η fuji έχει καλύτερη συμπεριφορά ειδικά στις φλατ ομοιόμορφες επιφάνειες με κόστος μια αδιόρατη έλλειψη ευκρίνειας στο pixel peeping, που στην καθημερινότητα είναι παντελώς αδιάφορη. Η μικρή e-pm2 μένει λίγο πίσω (πολύ λίγο), έχοντας λίγο περισσότερο θόρυβο από την fuji και κάπως μικρότερη ευκρίνεια από την Nikon. Αυτά με τα δικά μου (όχι πολύ καλά) μάτια, στην 24άρα Dell, με ελάχιστη επεξεργασία στο CaptureOne και το photo ninja. Το βασικό συμπέρασμα όμως ήταν ένα: ότι και η "χειρότερη" από αυτές - η e-pm2 - είναι σε θέση να δώσει φωτογραφίες εξαιρετικής ποιότητας, που χρειάζονται ενδελεχή έλεγχο προκειμένου να δεις διαφορές σε σχέση με τις άλλες. Με δυο λόγια, οι φωτογραφικές έχουν προχωρήσει πολύ, με κατάληξη να έχουμε φθάσει κοντά στο ζητούμενο - να κάνουμε κάποιες βασικές ρυθμίσεις αναλόγως συνθηκών, και μετά να ασχολούμαστε με το θέμα μας. Πως αλλιώς να χαρακτηρίσω το γεγονός ότι τραβάς π.χ. "χεράτα" με μια m4/3 σε αστικό περιβάλλον με βραδινό-χαμηλό φωτισμό, φακό τον 14/2,5, iso 800 και παίρνεις "επαγγελματικά" αποτελέσματα? Όλα αυτά βεβαίως υπό προϋποθέσεις, δηλαδή στατικά θέματα και κάποια προσοχή στην επιλογή φακών. Από την άλλη μεριά η σύγκριση μεγέθους και "διακριτικότητας" είναι καταλυτική... Έχετε δει μια D7000 δίπλα σε pen? Ή πως αντιδρά ο κόσμος όταν στρέψεις πάνω του μια DSLR - ειδικά τέτοιου μεγέθους? Οπότε πριν ξοδευτείτε, σκεφθείτε τι θέλετε να κάνετε με το αντικείμενο του πόθου σας... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Η επεξεργασία RAW αλλάζει τα δεδομένα .........
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…