Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Η αβάσταχτη ελαφρότητα της έπαρσης των συσκευών hi-end
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Σταύρος Κ." data-source="post: 120224" data-attributes="member: 344"><p><u>Hi Fi & High End</u></p><p>Μα πόσες φορές δεν την έχω διαβάσει αυτή την σύγκριση / αντιπαράθεση ..</p><p>Πόσα επιχειρήματα έχω ακούσει ένθεν κι ένθεν ....</p><p></p><p>Η δική μου άποψη – για οποίον πιθανώς ενδιαφέρει – με μικροδιαφορές ταυτίζεται με του Φραγκίσκου.</p><p>Το παράδειγμα του με τα αυτοκίνητα, σε γενικές γραμμές με καλύπτει.</p><p></p><p>Το Hi Fi σκοπεύει μεν στην υψηλή αναπαραγωγή, αλλά είναι ένα καταναλωτικό προϊόν προορισμένο για μαζικές πωλήσεις – με ότι αρνητικό μπορεί να σημαίνει αυτό στην κατασκευή του.</p><p>Το άλλο σκοπεύει ακριβώς τον ίδιο στόχο – αλλά για την επίτευξη του δεν λαμβάνει υπόψη χρηματικούς περιορισμούς στον τρόπο (λύσεις) κατασκευής, ούτε στα υλικά που χρησιμοποιούνται.</p><p>Αυτό οδηγεί σε κατακόρυφη αύξηση της τιμής και έτσι συνήθως η διάφορα τιμής – θεωρητικώς – είναι ένα ασφαλές κριτήριο για την διάκριση τους.</p><p></p><p>Προσοχή όμως !!!</p><p>Μιλάμε για μηχανήματα και ευσεβείς πόθους των κατασκευαστών τους.</p><p></p><p>Αυτό – μερικές φορές – δεν μεταφράζεται απαραίτητα και σε αντίστοιχη επίτευξη του αρχικού στόχου. Κάποια ξεπερνούν τον εαυτό τους και κάποια αλλά υπολείπονται του αρχικού στόχου. Δηλαδή κάποιες φορές, υπό δεδομένες συνθήκες, οι επιτεύξεις και των δυο μπορεί να συγκλίνουν οριακά.</p><p>Και πάλι το παράδειγμα των δυο αυτοκίνητων με καλύπτει.</p><p></p><p>Να μην ξεχνάμε όμως το κυριότερο.</p><p>Μέχρι στιγμής μιλάμε για μηχανήματα και μόνο.</p><p></p><p>Αλλά από μόνα τους τα μηχανήματα δεν λενε – κάνουν – τίποτα.</p><p>Για την επίτευξη του τελικού στόχου, χρειάζεται δυστυχώς η συνέργια και άλλων παραγόντων.</p><p></p><p>Π.χ. ναι μεν ο Φραγκίσκος λεει ότι κοντράρονται «σχεδόν» στα ίσια, αλλά μάλλον εννοεί στην πίστα.</p><p>Για βάλτε τα στην διαδρομή Ομόνοια / Σύνταγμα σε ώρα αιχμής και αν έχετε κουράγια, συγκρίνετε τα και με ένα ταπεινό 600άκι. </p><p>Ποιο σας καλύπτει / ευχαριστεί περισσότερο ?</p><p></p><p></p><p>Α ! Υπάρχει και ο παράγοντας «οδηγός» βεβαίως βεβαίως.</p><p>Μην τον ξεχνάτε, είναι ο περίφημος HighEndας.</p><p>Είναι αυτός που έχει αποφασίσει για την απόκτηση της Α ή Β μηχανής, συνυπολογίζοντας όλες τις παραμέτρους.</p><p>Το έχει κάνει πράγματι αυτό ?</p><p>Κατανοεί τις ανάγκες του ?</p><p>Κατανοεί το πως θα τις καλύψει ?</p><p>Το κατέχει τέλος πάντων το άθλημα ?</p><p>Ή μήπως περιορίζεται στο να καλύψει μόνο το όποιο κόστος κτήσης.</p><p>Γιατί η κατοχή της μηχανής και μόνο, δυστυχώς δεν σε μετατρέπει σε οδηγό κλάσης .....Sena και βαλε !</p><p></p><p><em>Sorry που σας κούρασα μεσημεριάτικα με τις φλυαρίες μου.</em> :ernaehrung004:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Σταύρος Κ., post: 120224, member: 344"] [U]Hi Fi & High End[/U] Μα πόσες φορές δεν την έχω διαβάσει αυτή την σύγκριση / αντιπαράθεση .. Πόσα επιχειρήματα έχω ακούσει ένθεν κι ένθεν .... Η δική μου άποψη – για οποίον πιθανώς ενδιαφέρει – με μικροδιαφορές ταυτίζεται με του Φραγκίσκου. Το παράδειγμα του με τα αυτοκίνητα, σε γενικές γραμμές με καλύπτει. Το Hi Fi σκοπεύει μεν στην υψηλή αναπαραγωγή, αλλά είναι ένα καταναλωτικό προϊόν προορισμένο για μαζικές πωλήσεις – με ότι αρνητικό μπορεί να σημαίνει αυτό στην κατασκευή του. Το άλλο σκοπεύει ακριβώς τον ίδιο στόχο – αλλά για την επίτευξη του δεν λαμβάνει υπόψη χρηματικούς περιορισμούς στον τρόπο (λύσεις) κατασκευής, ούτε στα υλικά που χρησιμοποιούνται. Αυτό οδηγεί σε κατακόρυφη αύξηση της τιμής και έτσι συνήθως η διάφορα τιμής – θεωρητικώς – είναι ένα ασφαλές κριτήριο για την διάκριση τους. Προσοχή όμως !!! Μιλάμε για μηχανήματα και ευσεβείς πόθους των κατασκευαστών τους. Αυτό – μερικές φορές – δεν μεταφράζεται απαραίτητα και σε αντίστοιχη επίτευξη του αρχικού στόχου. Κάποια ξεπερνούν τον εαυτό τους και κάποια αλλά υπολείπονται του αρχικού στόχου. Δηλαδή κάποιες φορές, υπό δεδομένες συνθήκες, οι επιτεύξεις και των δυο μπορεί να συγκλίνουν οριακά. Και πάλι το παράδειγμα των δυο αυτοκίνητων με καλύπτει. Να μην ξεχνάμε όμως το κυριότερο. Μέχρι στιγμής μιλάμε για μηχανήματα και μόνο. Αλλά από μόνα τους τα μηχανήματα δεν λενε – κάνουν – τίποτα. Για την επίτευξη του τελικού στόχου, χρειάζεται δυστυχώς η συνέργια και άλλων παραγόντων. Π.χ. ναι μεν ο Φραγκίσκος λεει ότι κοντράρονται «σχεδόν» στα ίσια, αλλά μάλλον εννοεί στην πίστα. Για βάλτε τα στην διαδρομή Ομόνοια / Σύνταγμα σε ώρα αιχμής και αν έχετε κουράγια, συγκρίνετε τα και με ένα ταπεινό 600άκι. Ποιο σας καλύπτει / ευχαριστεί περισσότερο ? Α ! Υπάρχει και ο παράγοντας «οδηγός» βεβαίως βεβαίως. Μην τον ξεχνάτε, είναι ο περίφημος HighEndας. Είναι αυτός που έχει αποφασίσει για την απόκτηση της Α ή Β μηχανής, συνυπολογίζοντας όλες τις παραμέτρους. Το έχει κάνει πράγματι αυτό ? Κατανοεί τις ανάγκες του ? Κατανοεί το πως θα τις καλύψει ? Το κατέχει τέλος πάντων το άθλημα ? Ή μήπως περιορίζεται στο να καλύψει μόνο το όποιο κόστος κτήσης. Γιατί η κατοχή της μηχανής και μόνο, δυστυχώς δεν σε μετατρέπει σε οδηγό κλάσης .....Sena και βαλε ! [I]Sorry που σας κούρασα μεσημεριάτικα με τις φλυαρίες μου.[/I] :ernaehrung004: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Η αβάσταχτη ελαφρότητα της έπαρσης των συσκευών hi-end
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…