Hisense 65U8KQ πρόβλημα

Potsman

New member
13 November 2022
26
UPDATE:
Η τηλεόραση είχε σοβαρό πρόβλημα και μέσω της διαδικασίας εγγύησης θα αντικατασταθεί.

Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασε το κλασσικό πρόβλημα που περιγράφεται στο διαδίκτυο με τον χαλασμένο οπίσθιο φωτισμό.
Δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο πρόβλημα, αλλά πρακτικά είχα 2:
1. Ανά περίπου 10 μέρες (ανάλογα την χρήση) η τηλεόραση δεν άνοιγε, έως ότου την βάλω-βγάλω από την πρίζα.
2. Μετά περίπου τον πρώτο μήνα χρήσης (από τους 1μιση) η οθόνη έσβηνε όποτε βλέπαμε με σήμα από κεραία.

Το ανησυχητικό είναι ότι θεωρείται όντως στάνταρντ διαδικασία το "προβληματική τηλεόραση "of the box" - αντικατάσταση" που μάλλον είναι πολιτική της εταιρίας ο μη ποιοτικός έλεγχος.
Δλδ, προς επίδοξους αγοραστές, λάβετε σοβαρά υπόψη την περίπτωση ping-pong.

Αναφορικά με το service και την διαδικασία (9 μέρες):

Επικοινώνησα με Κωτσόβολο Παρασκευή, αναφέροντας ότι δεν ξέρω εάν είναι ρυθμίσεις τα 2 προβλήματα ή βλάβη.

Δευτέρα με ενημέρωσαν ότι θα με πάρει Τρίτη το "service" και τίποτα άλλο.

Την Τρίτη με πήραν ένα κομμένο τηλέφωνο να μου πουν να λύσω την βάση καθώς Τετάρτη θα έρθουν να την πάρουν (εφόσον θα είμαι εκεί). Δεν πρόλαβα να ρωτήσω.

Τετάρτη ήρθαν 2 μεταφορείς που δεν γνώριζαν τίποτα από την διαδικασία, την πήραν σε μία ειδική θήκη και έφυγαν.

Παρασκευή επικοινωνώ με Κωτσόβολο, να ενημερωθώ σχετικώς, καθώς κανένας δεν με ενημέρωσε για τίποτα ποτέ.
Μου είπαν απλά ότι "Θα με ενημερώσουν εντός 2 βδομάδων!!!".
Επί τόπου επικοινωνώ με την εταιρία service (Service One).
Μαθαίνω ότι έχει εντοπιστεί το πρόβλημα και επικοινωνούν με την Hisense για το εάν θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση.

Τρίτη επικοινωνεί μαζί μου άνθρωπος της Service One και με ενημερώνει ότι "Εγκρίθηκε η αντικατάσταση".
Επίσης είχε την υπομονή να μου εξηγήσει πλήρως την διαδικασία, καθώς και άλλα ευρήματα που μπορεί να θεωρήσω "βλάβες" και δεν είναι (πχ. πιάνω μόλις 9 κανάλια με την κεραία μου).
Επίσης ενημερώθηκα ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για την επιστροφή.

Σήμερα, Πέμπτη πήρα πίσω την Service One, καθώς δεν είχα ακόμα ενημερωθεί.
Μάλλον κίνησα διαδικασίες και θα γίνει αύριο η επιστροφή.

Σχετικά με την φάση "Κωτσόβολος - Service One" μου φαίνεται εξαιρετικά μούφα το γεγονός ότι έχω πληρώσει Κωτσόβολο και +150€ έξτρα εγγύηση, αλλά πρακτικά ο Κωτσόβολος έχει αναθέσει την διαδικασία σε εξωτερική εταιρία, χωρίς να σχετίζονται μεταξύ τους και βάζοντας τον πελάτη στην μέση (δεν επικοινωνούν μεταξύ τους, βάζουν εμένα να το κάνω).
Πληρώνω Κωτσόβολο, θέλω να μιλάω με Κωτσόβολο και να ξέρει τι γίνεται, άμεσα και όχι "εντός 2 εβδομάδων".

Σχετικά με την Service One, έχει κακές διαδικτυακές αξιολογήσεις, και αρκετές αμφισβητήσιμα θετικές, αλλά τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση, αν και αναγνωρίζω μία ελάχιστη κωλυσιεργία, οι 3 υπάλληλοι που έχω μιλήσει από το τηλέφωνο ήταν ευγενέστατοι, πλήρως αναλυτικοί στην επικοινωνία και πολύ βοηθητικοί.
 

Potsman

New member
13 November 2022
26
UPDATE:
Η τηλεόραση είχε σοβαρό πρόβλημα και μέσω της διαδικασίας εγγύησης θα αντικατασταθεί.

Πιο συγκεκριμένα, παρουσίασε το κλασσικό πρόβλημα που περιγράφεται στο διαδίκτυο με τον χαλασμένο οπίσθιο φωτισμό.
Δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο πρόβλημα, αλλά πρακτικά είχα 2:
1. Ανά περίπου 10 μέρες (ανάλογα την χρήση) η τηλεόραση δεν άνοιγε, έως ότου την βάλω-βγάλω από την πρίζα.
2. Μετά περίπου τον πρώτο μήνα χρήσης (από τους 1μιση) η οθόνη έσβηνε όποτε βλέπαμε με σήμα από κεραία.

Το ανησυχητικό είναι ότι θεωρείται όντως στάνταρντ διαδικασία το "προβληματική τηλεόραση "of the box" - αντικατάσταση" που μάλλον είναι πολιτική της εταιρίας ο μη ποιοτικός έλεγχος.
Δλδ, προς επίδοξους αγοραστές, λάβετε σοβαρά υπόψη την περίπτωση ping-pong.

Αναφορικά με το service και την διαδικασία (9 μέρες)
Επικοινώνησα με Κωτσόβολο Παρασκευή, αναφέροντας ότι δεν ξέρω εάν είναι ρυθμίσεις τα 2 προβλήματα ή βλάβη.
Δευτέρα με ενημέρωσαν ότι θα με πάρει Τρίτη το "service" και τίποτα άλλο.
Την Τρίτη με πήραν ένα κομμένο τηλέφωνο να μου πουν να λύσω την βάση καθώς Τετάρτη θα έρθουν να την πάρουν (εφόσον θα είμαι εκεί). Δεν πρόλαβα να ρωτήσω.
Τετάρτη ήρθαν 2 μεταφορείς που δεν γνώριζαν τίποτα από την διαδικασία, την πήραν σε μία ειδική θήκη και έφυγαν.
Παρασκευή επικοινωνώ με Κωτσόβολο, να ενημερωθώ σχετικώς, καθώς κανένας δεν με ενημέρωσε για τίποτα ποτέ. Μου είπαν απλά ότι "Θα με ενημερώσουν εντός 2 βδομάδων!!!".
Επί τόπου επικοινωνώ με την εταιρία service (Service One). Μαθαίνω ότι έχει εντοπιστεί το πρόβλημα και επικοινωνούν με την Hisense για το εάν θα γίνει επισκευή ή αντικατάσταση.
Τρίτη επικοινωνεί μαζί μου άνθρωπος της Service One και με ενημερώνει ότι "Εγκρίθηκε η αντικατάσταση". Επίσης είχε την υπομονή να μου εξηγήσει πλήρως την διαδικασία, καθώς και άλλα ευρήματα που μπορεί να θεωρήσω "βλάβες" και δεν είναι (πχ. πιάνω μόλις 9 κανάλια με την κεραία μου). Επίσης ενημερώθηκα ότι θα επικοινωνήσουν μαζί μου για την επιστροφή.
Σήμερα, Πέμπτη πήρα πίσω την Service One, καθώς δεν είχα ακόμα ενημερωθεί. Μάλλον κίνησα διαδικασίες και θα γίνει αύριο η επιστροφή.
Σχετικά με την φάση "Κωτσόβολος - Service One" μου φαίνεται εξαιρετικά μούφα το γεγονός ότι έχω πληρώσει Κωτσόβολο και +150€ έξτρα εγγύηση, αλλά πρακτικά ο Κωτσόβολος έχει αναθέσει την διαδικασία σε εξωτερική εταιρία, χωρίς να σχετίζονται μεταξύ τους και βάζοντας τον πελάτη στην μέση (δεν επικοινωνούν μεταξύ τους, βάζουν εμένα να το κάνω).
Πληρώνω Κωτσόβολο, θέλω να μιλάω με Κωτσόβολο και να ξέρει τι γίνεται, άμεσα και όχι "εντός 2 εβδομάδων".
Σχετικά με την Service One, έχει κακές διαδικτυακές αξιολογήσεις, και αρκετές αμφισβητήσιμα θετικές, αλλά τουλάχιστον στην δική μου περίπτωση, αν και αναγνωρίζω μία ελάχιστη κωλυσιεργία, οι 3 υπάλληλοι που έχω μιλήσει από το τηλέφωνο ήταν ευγενέστατοι, πλήρως αναλυτικοί στην επικοινωνία και πολύ βοηθητικοί.
Update για το service (Service One):

Επιβεβαιώνουν τις αξιολογήσεις τους: Η τηλεόραση γύρισε με χαραγμένη οθόνη!
Ευτυχώς πάει προς αντικατάσταση.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
20,750
ΑΘΗΝΑ
αυτοι ειναι πανηγυρτζηδες..:poop:
...παρε κατι αλλο με οσο το δυνατο καλυτερο after sale support να ηρεμησει το κεφαλι σου...:rolleyes: