Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Heartbreak Hotel
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δημήτρης Ν." data-source="post: 166110" data-attributes="member: 79"><p>Αν θέλαμε να βρούμε κάποιο αντίστοιχο των <span style="color: Red"><strong>Kraftwerk </strong></span>και της μουσικής τους σε άλλες μορφές τέχνης , νομίζω ότι αυτό θα ήταν εκείνο των φουτουριστών , στις αρχές του προηγούμενου αιώνα . "<em>Η πραγματική σημασία των φουτουριστών</em>" γράφει ο <strong>Χέρμπερτ Ρηντ </strong>στην ιστορία της Μοντέρνας Τέχνης "<em>έγκειται στο γεγονός ότι καλλιέργησαν μιά καινούργια ευαισθησία για τα χαρακτηριστικά αντικείμενα της εποχής μας , όπως η μηχανή , και για ό,τι απασχολεί τον σύγχρονο άνθρωπο , όπως η ταχύτητα</em>" . Ολοι οι φουτουριστές ξεκίνησαν προσπαθώντας να αναπαραστήσουν φυσικές ή μηχανικές δυνάμεις πχ <em>Αυτοκίνητο και Θόρυβος </em>( 1912)του Μπάλα , <em>Τι μου λέει το Τραμ </em>( 1911 )του Καρά κ.ο.κ. Ο Μαρσέλ Ντυσάν , που μαζί με τον Φρανσις Πικαμπιά , ζωγράφιζαν για μιά περιοδο από το 1910 - 1915 με μιά τεχνοτροπία απολύτως φουτουριστική , συνέλαβε καλύτερα από όλους ( συμπεριλαμβανομένων των ιδρυτών του ) , πάντα σύμφωνα με τον Ρηντ , τον Φουτουρισμό και έφθασε στο σημείο να θεωρείται ότι απεικόνισε για ένα διάστημα μεταβατικό "<em><strong>μιά προμελετημένη ταύτιση του ανθρώπου και της μηχανής</strong></em>" ( σύμφωνα με τον Αντρε Μπρέτόν). </p><p>Μάλιστα οι <span style="color: Red"><strong>Kraftwerk </strong></span>υιοθετούν όπως φαίνεται τουλάχιστον από την εποχή του The Man Machine μιά κονστρουκτιβιστική αισθητική , που είναι η αποδοχή της αισθητικής της μηχανής . Από την λατρεία του αυτοκινητόδρομου ( <strong>Autobahn </strong>) στην λατρεία και στον θαυμασμό της τεράστιας σιδερένιας και ατσάλινης μάζας που δισχίζει αγέρωχα την Ευρώπη ( <strong>Trans Europa E</strong><strong>xpress</strong> ) κι από την αγάπη για τα ρομπότ στην τρέλλα για τις αριθμομηχανές ( <em>Ι' m the operator with my pocket calculator</em>) και τους υπολογιστές , αναπόφευκτα , οι <span style="color: Red"><strong>Kraftwerk </strong></span>εξερεύνησαν την σχέση ανθρώπου και μηχανής με ένα μοναδικό τρόπο για τα όρια της σύγχρονης ποπ μουσικής , όντας , τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο , ξεκάθαρα μοντέρνοι , αφού τις επιδράσεις της πρωτοπόρου αισθητικής και μουσικής συλλήψεως τους , τις ζούμε κατά κόρον τα τελευταία 20 χρόνια .</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δημήτρης Ν., post: 166110, member: 79"] Αν θέλαμε να βρούμε κάποιο αντίστοιχο των [COLOR="Red"][B]Kraftwerk [/B][/COLOR]και της μουσικής τους σε άλλες μορφές τέχνης , νομίζω ότι αυτό θα ήταν εκείνο των φουτουριστών , στις αρχές του προηγούμενου αιώνα . "[I]Η πραγματική σημασία των φουτουριστών[/I]" γράφει ο [B]Χέρμπερτ Ρηντ [/B]στην ιστορία της Μοντέρνας Τέχνης "[I]έγκειται στο γεγονός ότι καλλιέργησαν μιά καινούργια ευαισθησία για τα χαρακτηριστικά αντικείμενα της εποχής μας , όπως η μηχανή , και για ό,τι απασχολεί τον σύγχρονο άνθρωπο , όπως η ταχύτητα[/I]" . Ολοι οι φουτουριστές ξεκίνησαν προσπαθώντας να αναπαραστήσουν φυσικές ή μηχανικές δυνάμεις πχ [I]Αυτοκίνητο και Θόρυβος [/I]( 1912)του Μπάλα , [I]Τι μου λέει το Τραμ [/I]( 1911 )του Καρά κ.ο.κ. Ο Μαρσέλ Ντυσάν , που μαζί με τον Φρανσις Πικαμπιά , ζωγράφιζαν για μιά περιοδο από το 1910 - 1915 με μιά τεχνοτροπία απολύτως φουτουριστική , συνέλαβε καλύτερα από όλους ( συμπεριλαμβανομένων των ιδρυτών του ) , πάντα σύμφωνα με τον Ρηντ , τον Φουτουρισμό και έφθασε στο σημείο να θεωρείται ότι απεικόνισε για ένα διάστημα μεταβατικό "[I][B]μιά προμελετημένη ταύτιση του ανθρώπου και της μηχανής[/B][/I]" ( σύμφωνα με τον Αντρε Μπρέτόν). Μάλιστα οι [COLOR="Red"][B]Kraftwerk [/B][/COLOR]υιοθετούν όπως φαίνεται τουλάχιστον από την εποχή του The Man Machine μιά κονστρουκτιβιστική αισθητική , που είναι η αποδοχή της αισθητικής της μηχανής . Από την λατρεία του αυτοκινητόδρομου ( [B]Autobahn [/B]) στην λατρεία και στον θαυμασμό της τεράστιας σιδερένιας και ατσάλινης μάζας που δισχίζει αγέρωχα την Ευρώπη ( [B]Trans Europa E[/B][B]xpress[/B] ) κι από την αγάπη για τα ρομπότ στην τρέλλα για τις αριθμομηχανές ( [I]Ι' m the operator with my pocket calculator[/I]) και τους υπολογιστές , αναπόφευκτα , οι [COLOR="Red"][B]Kraftwerk [/B][/COLOR]εξερεύνησαν την σχέση ανθρώπου και μηχανής με ένα μοναδικό τρόπο για τα όρια της σύγχρονης ποπ μουσικής , όντας , τουλάχιστον σε αυτό το επίπεδο , ξεκάθαρα μοντέρνοι , αφού τις επιδράσεις της πρωτοπόρου αισθητικής και μουσικής συλλήψεως τους , τις ζούμε κατά κόρον τα τελευταία 20 χρόνια . [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Heartbreak Hotel
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…