Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Hammerklavier
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonorus" data-source="post: 1057745708" data-attributes="member: 25445"><p><strong>Re: Απάντηση: Hammerklavier</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Βέβαια στην συγκεκριμένη σονάτα έχουμε εκτενή χρήση una corda με αναλυτικότατες οδηγίες του Beethoven </p><p>για το που και πως πρέπει να χρησιμοποιηθεί.</p><p>Τα πιάνο της εποχής εκείνης όπως και το πιάνο που κατασκεύασε ο Graf το 1825 για τον συνθέτη είχαν την δυνατότητα</p><p>πραγματικής χρήσης της μια και μόνο χορδής και αυτό ήθελε ο συνθέτης τόσο σε αυτή την σονάτα όπως και στο κονσέρτο Νο.4</p><p>Κανένα σύγχρονο πιάνο με ουρά δεν μπορεί να παίξει πραγματικά una corda αφού ο μηχανισμός επιτρέπει την κρούση των δυο</p><p>χορδών με τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα.</p><p>Μια συγκριτική ακρόαση της φούγκας σε παλιό και μοντέρνο πιάνο είναι διαφωτιστική.</p><p>(και μην ξεχνάμε ότι το όργανο του Graf ήταν ότι πιο μοντέρνο και σύγχρονο της εποχής και ο συνθέτης παρότι</p><p>δεν άκουγε παρήγγειλε το συγκεκριμένο όργανο στο οποίο ο κατασκευαστής ενσωμάτωσε στοιχεία σύμφωνα με τις υποδείξεις</p><p>του Beethoven.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonorus, post: 1057745708, member: 25445"] [b]Re: Απάντηση: Hammerklavier[/b] Βέβαια στην συγκεκριμένη σονάτα έχουμε εκτενή χρήση una corda με αναλυτικότατες οδηγίες του Beethoven για το που και πως πρέπει να χρησιμοποιηθεί. Τα πιάνο της εποχής εκείνης όπως και το πιάνο που κατασκεύασε ο Graf το 1825 για τον συνθέτη είχαν την δυνατότητα πραγματικής χρήσης της μια και μόνο χορδής και αυτό ήθελε ο συνθέτης τόσο σε αυτή την σονάτα όπως και στο κονσέρτο Νο.4 Κανένα σύγχρονο πιάνο με ουρά δεν μπορεί να παίξει πραγματικά una corda αφού ο μηχανισμός επιτρέπει την κρούση των δυο χορδών με τελείως διαφορετικό αποτέλεσμα. Μια συγκριτική ακρόαση της φούγκας σε παλιό και μοντέρνο πιάνο είναι διαφωτιστική. (και μην ξεχνάμε ότι το όργανο του Graf ήταν ότι πιο μοντέρνο και σύγχρονο της εποχής και ο συνθέτης παρότι δεν άκουγε παρήγγειλε το συγκεκριμένο όργανο στο οποίο ο κατασκευαστής ενσωμάτωσε στοιχεία σύμφωνα με τις υποδείξεις του Beethoven.) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Hammerklavier
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…