Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Hammerklavier
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="send" data-source="post: 1057733788" data-attributes="member: 341"><p>Πολύ ωραία παρουσίαση Κώστα!</p><p></p><p>Σίγουρα η Hammerklavier* ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες αν μη τι άλλο και μόνο λόγω της διάρκειάς της. Δύσκολα θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποια από τις "μεγάλες" εκτελέσεις της, θεωρώ πως κάτι έχει να δώσει όποιος έχει αναμετρηθεί μαζί της. Και τα μέρη της, πόσο διαφορετικά μεταξύ τους! Από την τραγουδιστή σχεδόν εισαγωγή του πρώτου (λέγεται ότι η πρώτη φράση δεν είναι παρά τραγουδιστά ένα "<em>lie-ber, lie-ber Ru-dol-fus</em>", για τον Αρχιδούκα Ροδόλφο στον οποίο είναι αφιερωμένη), μέχρι το απίστευτο τελευταίο, που όταν μπαίνει η φούγκα (η ..μπετοβενική τουλάχιστον εκδοχή της) σου έρχεται όλος ο Μπαχ...</p><p></p><p>Στις λεγόμενες "ύστερες σονάτες" οι περισσότεροι νομίζω βάζουν και την 27η, η οποία χρονικά σίγουρα βρίσκεται πιο κοντά στις τελευταίες (μόλις 2 χρόνια πίσω από την 28η) παρά στις σονάτες της μέσης περιόδου (5 χρόνια μετά την 26η). Βέβαια ως ύφος σίγουρα όχι. Θέματα για μουσικά κουτιά (όπως το 2ο μέρος της 27ης) σίγουρα δεν θα συναντήσουμε στις σονάτες της ύστερης περιόδου.</p><p></p><p></p><p></p><p>*Βασικά Hammerklavier δεν ήταν παρά το ...πιάνο στα τότε γερμανικά. Η δε 29η σονάτα είχε απλώς τον τίτλο Grosse Sonate fuer das Hammerklavier, δλδ μεγάλη (όνομα και πράμα!) σονάτα για πιάνο. Τώρα πώς έκατσε σκέτο το Hammerklavier ως τίτλος της...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="send, post: 1057733788, member: 341"] Πολύ ωραία παρουσίαση Κώστα! Σίγουρα η Hammerklavier* ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες αν μη τι άλλο και μόνο λόγω της διάρκειάς της. Δύσκολα θα μπορούσα να ξεχωρίσω κάποια από τις "μεγάλες" εκτελέσεις της, θεωρώ πως κάτι έχει να δώσει όποιος έχει αναμετρηθεί μαζί της. Και τα μέρη της, πόσο διαφορετικά μεταξύ τους! Από την τραγουδιστή σχεδόν εισαγωγή του πρώτου (λέγεται ότι η πρώτη φράση δεν είναι παρά τραγουδιστά ένα "[I]lie-ber, lie-ber Ru-dol-fus[/I]", για τον Αρχιδούκα Ροδόλφο στον οποίο είναι αφιερωμένη), μέχρι το απίστευτο τελευταίο, που όταν μπαίνει η φούγκα (η ..μπετοβενική τουλάχιστον εκδοχή της) σου έρχεται όλος ο Μπαχ... Στις λεγόμενες "ύστερες σονάτες" οι περισσότεροι νομίζω βάζουν και την 27η, η οποία χρονικά σίγουρα βρίσκεται πιο κοντά στις τελευταίες (μόλις 2 χρόνια πίσω από την 28η) παρά στις σονάτες της μέσης περιόδου (5 χρόνια μετά την 26η). Βέβαια ως ύφος σίγουρα όχι. Θέματα για μουσικά κουτιά (όπως το 2ο μέρος της 27ης) σίγουρα δεν θα συναντήσουμε στις σονάτες της ύστερης περιόδου. *Βασικά Hammerklavier δεν ήταν παρά το ...πιάνο στα τότε γερμανικά. Η δε 29η σονάτα είχε απλώς τον τίτλο Grosse Sonate fuer das Hammerklavier, δλδ μεγάλη (όνομα και πράμα!) σονάτα για πιάνο. Τώρα πώς έκατσε σκέτο το Hammerklavier ως τίτλος της... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Hammerklavier
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…