Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
GRADO Reference Sonata, ποιό από Sonneteer Sedley, Trichord Dino, Audiolab 8000PPA;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Costas Coyias" data-source="post: 573750" data-attributes="member: 359"><p>Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το ίδιο έργο, η εκδόσεις του σε βινύλιο και CD είναι δύο προϊόντα, διαφορετικά μεταξύ τους, από τεχνικής πλευράς. Το φαινόμενο αυτό, της διαφοροποίησης της έκδοσης του βινυλίου από το CD, οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, κυριότεροι των οποίων είναι πρωτίστως το διαφορετικό mastering, και δευτερευόντως οι ατέλειες και οι συμβιβασμοί που εγγενώς έχει η τεχνολογία του αναλογικού πικάπ. </p><p></p><p>Χωρίς να θέλω να προχωρήσω σε κουραστικές λεπτομέρειες, το βινύλιο καταλήγει να ακούγεται περισσότερο τονισμένο στα άκρα, δίνοντας την υποκειμενική εντύπωση, ότι οι μεσαίες συχνότητες είναι υποτονικές, κάτι αναπόφευκτο. Είναι σαν να έχεις ύψος 1,80 και να είσαι εσύ το ψηλότερο μέλος της οικογένειας, αλλά μόλις βρεθείς ανάμεσα σε δύο δίμετρους μπασκετμπωλίστες, νομίζεις ξαφνικά ότι κόντυνες. </p><p></p><p>Αντιθέτως, το CD δεν υφίσταται όλους αυτούς τους συμβιβασμούς προσαρμογής και απορρόφησης μηχανικών συντονισμών και ισοστάθμισης, με αποτέλεσμα να είναι απαλλαγμένο λαθών, ή έστω να περιέχει λιγότερα λάθη, χωρίς πάντως να είναι άμοιρο της «άποψης» του προσώπου που έκανε το mastering, το οποίο –<em>σε κάθε περίπτωση</em>- θα είναι <strong>διαφορετικό</strong> από το mastering που προορίζεται για έκδοση σε βινύλιο. </p><p></p><p>Κοντολογίς, όσα phono stage και να αλλάξεις, είτε φθηνά είτε τα ακριβότερα που υπάρχουν, η εσφαλμένη «έκταση» του βινυλίου στα άκρα θα είναι πάντοτε παρούσα, δίνοντάς σου την αντίληψη της υποτονικής μεσαίας, και αυτής της επίπλαστης φυσικότητας. <strong>Εάν</strong> η κεφαλή δεν είναι συμβατή με το βραχίονα, τα προβλήματα αυτά θα μειωθούν <em>ανάλογα</em>, στο μέτρο που αναλογεί σε αυτήν την ασυμβατότητα, εάν η κεφαλή αντικατασταθεί από κάποια άλλη, η οποία θα είναι μηχανικά συμβατή με το βραχίονα, ή η υπάρχουσα κεφαλή τοποθετηθεί σε άλλο, συμβατό βραχίονα. </p><p></p><p>Επίσης, η αντικατάσταση ενός tweeter με κάποιο άλλο, διαφορετικό, χωρίς την ανάλογη επέμβαση στο crossover, είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε εσφαλμένη απόκριση, η οποία θα συνεπάγεται, είτε τόνωση των μεσαίων γύρω από τη συχνότητα cross, είτε υποβιβασμό. Βεβαίως, εάν συνοδεύθηκε από αυτές τις τροποποιήσεις, ή έγινε με την έγκριση του κατασκευαστή, ο οποίος έχει ελέγξει ότι το tweeter αποκρίνεται και κροσσάρει σωστά, τότε εντάξει.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Costas Coyias, post: 573750, member: 359"] Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για το ίδιο έργο, η εκδόσεις του σε βινύλιο και CD είναι δύο προϊόντα, διαφορετικά μεταξύ τους, από τεχνικής πλευράς. Το φαινόμενο αυτό, της διαφοροποίησης της έκδοσης του βινυλίου από το CD, οφείλεται σε πολλούς παράγοντες, κυριότεροι των οποίων είναι πρωτίστως το διαφορετικό mastering, και δευτερευόντως οι ατέλειες και οι συμβιβασμοί που εγγενώς έχει η τεχνολογία του αναλογικού πικάπ. Χωρίς να θέλω να προχωρήσω σε κουραστικές λεπτομέρειες, το βινύλιο καταλήγει να ακούγεται περισσότερο τονισμένο στα άκρα, δίνοντας την υποκειμενική εντύπωση, ότι οι μεσαίες συχνότητες είναι υποτονικές, κάτι αναπόφευκτο. Είναι σαν να έχεις ύψος 1,80 και να είσαι εσύ το ψηλότερο μέλος της οικογένειας, αλλά μόλις βρεθείς ανάμεσα σε δύο δίμετρους μπασκετμπωλίστες, νομίζεις ξαφνικά ότι κόντυνες. Αντιθέτως, το CD δεν υφίσταται όλους αυτούς τους συμβιβασμούς προσαρμογής και απορρόφησης μηχανικών συντονισμών και ισοστάθμισης, με αποτέλεσμα να είναι απαλλαγμένο λαθών, ή έστω να περιέχει λιγότερα λάθη, χωρίς πάντως να είναι άμοιρο της «άποψης» του προσώπου που έκανε το mastering, το οποίο –[I]σε κάθε περίπτωση[/I]- θα είναι [B]διαφορετικό[/B] από το mastering που προορίζεται για έκδοση σε βινύλιο. Κοντολογίς, όσα phono stage και να αλλάξεις, είτε φθηνά είτε τα ακριβότερα που υπάρχουν, η εσφαλμένη «έκταση» του βινυλίου στα άκρα θα είναι πάντοτε παρούσα, δίνοντάς σου την αντίληψη της υποτονικής μεσαίας, και αυτής της επίπλαστης φυσικότητας. [B]Εάν[/B] η κεφαλή δεν είναι συμβατή με το βραχίονα, τα προβλήματα αυτά θα μειωθούν [I]ανάλογα[/I], στο μέτρο που αναλογεί σε αυτήν την ασυμβατότητα, εάν η κεφαλή αντικατασταθεί από κάποια άλλη, η οποία θα είναι μηχανικά συμβατή με το βραχίονα, ή η υπάρχουσα κεφαλή τοποθετηθεί σε άλλο, συμβατό βραχίονα. Επίσης, η αντικατάσταση ενός tweeter με κάποιο άλλο, διαφορετικό, χωρίς την ανάλογη επέμβαση στο crossover, είναι πολύ πιθανό να οδηγήσει σε εσφαλμένη απόκριση, η οποία θα συνεπάγεται, είτε τόνωση των μεσαίων γύρω από τη συχνότητα cross, είτε υποβιβασμό. Βεβαίως, εάν συνοδεύθηκε από αυτές τις τροποποιήσεις, ή έγινε με την έγκριση του κατασκευαστή, ο οποίος έχει ελέγξει ότι το tweeter αποκρίνεται και κροσσάρει σωστά, τότε εντάξει. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-Fi
Hi-Fi πηγές
GRADO Reference Sonata, ποιό από Sonneteer Sedley, Trichord Dino, Audiolab 8000PPA;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…