Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Gorecki, Symphony No. 3, Op. 36, Symphony of Sorrowful Songs
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="caerbannog" data-source="post: 518643" data-attributes="member: 9833"><p>Το κοινό έχει εθιστεί στην 3λεπτη ποπ φόρμα και οτιδήποτε πέραν αυτής του φαίνεται “δύσκολο” και “εχθρικό”. Αφού οι βάρβαροι τουρίστες παθών και ιδεών ήρθαν και πήραν μιά μικρή δόση, λέρωσαν ό τι μπορούσαν με τα βρώμικα δάχτυλά τους κι έπειτα έφυγαν, το ίδιο ξαφνικά όσο είχαν έρθει.</p><p>Καλύτερα, αν θέλετε τη γνώμη μου. Καλύτερα και γι αυτούς αλλά, κυρίως, και γιά εμάς.</p></blockquote><p></p><p>Αλήθεια είναι.Αλλά δεν είναι καλύτερα. Πολύ χειρότερα είναι. Και για αυτούς που περνούν και δεν αγγίζουν (ενώ θα μπορούσε κάθε έργο σαν αυτό ή τα μουσικά θέματα από το 2001, την Ελβίρα Μάντιγκαν ή το Θάντο στη Βενετία να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για να κατακτήσει ο κόσμος νέα πράγματα) και για τους υπόλοιπους που μαθαίνουν να περιχαρακώνουν ότι ξέρουν μακριά από την "πλέμπα". Τότε κανένα έργο τέχνης δεν έχει νόημα ούτε για τους μεν ούτε για τους "δεν". Είναι απλώς χαμένες ευκαιρίες. Δεν εννοώ φυσικά τον ΚΛ ή τους λοιπούς φίλους αφού ακριβώς αυτό αναιρείται με την κουβέντα εδώ.</p><p>Τα φόρα σήμερα στο διαδίκτυο μπορούν να παίξουν ένα τέτοιο ρόλο, επεξήγησης, διείσδυσης και επαφής τελικά με κώδικες πιο δύσκολους ή έστω όχι οικείους. </p><p>Το συγκεκριμένο έργο πάντως ακριβώς επειδή σε πρώτη ανάγνωση είναι "πιασάρικο" έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ελκυστική εισαγωγή σε ένα καινούριο κόσμο. Αρκεί να μην υποτάσσεται στους νόμους της σύγχρονης προώθησης του ευτελούς με το ακριβό που τα κάνει όλα ντελβέ στον πάτο της αγοράς, χωρίς κριτήριο και ταυτότητα. Φθάσαμε στο φαινόμενο άνθρωποι που δεν έχουν καμία εμπειρία από δομημένη και πολύπλοκη μουσική να εκστασιάζονται με την "Αλίνα" ακριβώς επειδή τους προωθήθηκε ως κάτι καλό και προχώ. Αυτό, ως αντίληψη των μανατζαραίων, νομίζω ότι θέλει άγρια αποδόμηση και όχι οι διαθέσεις των ανθρώπων - τουλάχιστον όχι πέρα από το μέτρο τη προσωπικής ευθύνης του καθενός.-bye-</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="caerbannog, post: 518643, member: 9833"] Το κοινό έχει εθιστεί στην 3λεπτη ποπ φόρμα και οτιδήποτε πέραν αυτής του φαίνεται “δύσκολο” και “εχθρικό”. Αφού οι βάρβαροι τουρίστες παθών και ιδεών ήρθαν και πήραν μιά μικρή δόση, λέρωσαν ό τι μπορούσαν με τα βρώμικα δάχτυλά τους κι έπειτα έφυγαν, το ίδιο ξαφνικά όσο είχαν έρθει. Καλύτερα, αν θέλετε τη γνώμη μου. Καλύτερα και γι αυτούς αλλά, κυρίως, και γιά εμάς.[/quote] Αλήθεια είναι.Αλλά δεν είναι καλύτερα. Πολύ χειρότερα είναι. Και για αυτούς που περνούν και δεν αγγίζουν (ενώ θα μπορούσε κάθε έργο σαν αυτό ή τα μουσικά θέματα από το 2001, την Ελβίρα Μάντιγκαν ή το Θάντο στη Βενετία να λειτουργήσει ως εφαλτήριο για να κατακτήσει ο κόσμος νέα πράγματα) και για τους υπόλοιπους που μαθαίνουν να περιχαρακώνουν ότι ξέρουν μακριά από την "πλέμπα". Τότε κανένα έργο τέχνης δεν έχει νόημα ούτε για τους μεν ούτε για τους "δεν". Είναι απλώς χαμένες ευκαιρίες. Δεν εννοώ φυσικά τον ΚΛ ή τους λοιπούς φίλους αφού ακριβώς αυτό αναιρείται με την κουβέντα εδώ. Τα φόρα σήμερα στο διαδίκτυο μπορούν να παίξουν ένα τέτοιο ρόλο, επεξήγησης, διείσδυσης και επαφής τελικά με κώδικες πιο δύσκολους ή έστω όχι οικείους. Το συγκεκριμένο έργο πάντως ακριβώς επειδή σε πρώτη ανάγνωση είναι "πιασάρικο" έχει τη δυνατότητα να λειτουργήσει ως ελκυστική εισαγωγή σε ένα καινούριο κόσμο. Αρκεί να μην υποτάσσεται στους νόμους της σύγχρονης προώθησης του ευτελούς με το ακριβό που τα κάνει όλα ντελβέ στον πάτο της αγοράς, χωρίς κριτήριο και ταυτότητα. Φθάσαμε στο φαινόμενο άνθρωποι που δεν έχουν καμία εμπειρία από δομημένη και πολύπλοκη μουσική να εκστασιάζονται με την "Αλίνα" ακριβώς επειδή τους προωθήθηκε ως κάτι καλό και προχώ. Αυτό, ως αντίληψη των μανατζαραίων, νομίζω ότι θέλει άγρια αποδόμηση και όχι οι διαθέσεις των ανθρώπων - τουλάχιστον όχι πέρα από το μέτρο τη προσωπικής ευθύνης του καθενός.-bye- [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Gorecki, Symphony No. 3, Op. 36, Symphony of Sorrowful Songs
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…