Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Furia Teutonica
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δαμιανός Δημητριάδης" data-source="post: 850452" data-attributes="member: 206"><p>Ευθύμιε, το κόλλημα(τακι) με το Βάλτερ το είχα παραδεχθεί νομίζω από παλιά. Στο Μότσαρτ μάλιστα υπάρχει πρόβλημα, γιατί φαίνεται πως ο ίδιος στα γεράματα κάνει στροφή, που ανάλογη δεν έκανε ούτε στον Μπετόβεν, ούτε στο Μπραμς. Οι μονοφωνικές ηχογραφήσεις του, είτε με τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, είτε με τη Φιλαρμονική της Βιέννης, διαφέρουν πολύ από τις στερεοφωνικές με την ορχήστρα που του έδωσε η εταιρεία (Συμφωνική της Κολούμπια). Δεν είναι τυχαίο, που και η ίδια η Σόνυ, στην έκδοση Βάλτερ διάλεξε να βάλει τις μονοφωνικές, με την εξαίρεση της 36 και της πρόβας της. Οι στερεοφωνικές ακούγονται πιο 'κουρασμένες', πιο 'γέρικες'.</p><p></p><p>Όμως για μένα, που έχω ένα ιστορικό δέσιμο με τις στερεοφωνικές (είχα αγοράσει τις 6 τελευταίες σε σετ βινυλίου από μαθητής Λυκείου), οι ερμηνείες του έχουν αυτό που εσύ αποδίδεις στο Μπαιμ (και δε διαφωνώ): "εγκυρότητα". Και μια αβίαστη, κατασταλαγμένη 'ευφράδεια', έναν τραγουδιστό λυρισμό. </p><p></p><p>Φυσικά όμως στα αριστουργήματα δεν υπάρχουν οριστικές ερμηνείες και οι επιλογή καθορίζεται από τα εκάστοτε γούστα, ανάγκες και αναφορές. Για παράδειγμα εγώ ακούω το τελευταίο διάστημα και έχω εκτιμήσει τις ερμηνείες του Μακέρας με τους Σκωτσέζους στις 4 τελευταίες, που τις έχω και σε χαϊεντάδικο flac. :guitarist:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δαμιανός Δημητριάδης, post: 850452, member: 206"] Ευθύμιε, το κόλλημα(τακι) με το Βάλτερ το είχα παραδεχθεί νομίζω από παλιά. Στο Μότσαρτ μάλιστα υπάρχει πρόβλημα, γιατί φαίνεται πως ο ίδιος στα γεράματα κάνει στροφή, που ανάλογη δεν έκανε ούτε στον Μπετόβεν, ούτε στο Μπραμς. Οι μονοφωνικές ηχογραφήσεις του, είτε με τη Φιλαρμονική της Νέας Υόρκης, είτε με τη Φιλαρμονική της Βιέννης, διαφέρουν πολύ από τις στερεοφωνικές με την ορχήστρα που του έδωσε η εταιρεία (Συμφωνική της Κολούμπια). Δεν είναι τυχαίο, που και η ίδια η Σόνυ, στην έκδοση Βάλτερ διάλεξε να βάλει τις μονοφωνικές, με την εξαίρεση της 36 και της πρόβας της. Οι στερεοφωνικές ακούγονται πιο 'κουρασμένες', πιο 'γέρικες'. Όμως για μένα, που έχω ένα ιστορικό δέσιμο με τις στερεοφωνικές (είχα αγοράσει τις 6 τελευταίες σε σετ βινυλίου από μαθητής Λυκείου), οι ερμηνείες του έχουν αυτό που εσύ αποδίδεις στο Μπαιμ (και δε διαφωνώ): "εγκυρότητα". Και μια αβίαστη, κατασταλαγμένη 'ευφράδεια', έναν τραγουδιστό λυρισμό. Φυσικά όμως στα αριστουργήματα δεν υπάρχουν οριστικές ερμηνείες και οι επιλογή καθορίζεται από τα εκάστοτε γούστα, ανάγκες και αναφορές. Για παράδειγμα εγώ ακούω το τελευταίο διάστημα και έχω εκτιμήσει τις ερμηνείες του Μακέρας με τους Σκωτσέζους στις 4 τελευταίες, που τις έχω και σε χαϊεντάδικο flac. :guitarist: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Furia Teutonica
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…