Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Furia Teutonica
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="caerbannog" data-source="post: 850414" data-attributes="member: 9833"><p>Σπύρο όχι τέτοιους σφαγείς, αλλά την Ιφιγένεια, τη Μήδεια, την Κλυταιμνήστρα, τον Ορέστη. Αυτοί είναι ήρωες άνωθεν και κατά σύμβαση θεατρική.Για πρώτη φορά όμως κερδίζουν τη συμπάθεια, εξηγούν το φόνο-τη σφαγή, όχι ως έρμαια της μοίρας αλλά σπρωγμένοι από την ανάγκη τους, όχι τόσο για την κάθαρση των παθημάτων τους αλλά για κατανόηση, για ύπαρξη τρισδιάστατη, για να ξεφύγουν από τη λήθη του ανεπιθύμητου μιαρού αίματος που λέει κι ο Κ.Λ.. Η σφαγή περνά από την αιτιολόγηση στη δικαιολόγηση.Ειδικά η Κλυταιμνήστρα είναι συγκλονιστική. Ουσιαστικά λέει στους θεατές αυτό που επανέλαβε ο Κουρτς στο φονιά του αιώνες μετά : μπορείτε να με σκοτώσετε αλλά όχι να με κρίνετε.</p><p>Δαμιανέ διακρίνω ένα κολληματάκι με το Βάλτερ ή μου φαίνεται; Φυσικά και είναι άξιος αλλά δεν ξέρω πως να το εξηγήσω-εκφράσω: Οι ερμηνείες του κάποιες στιγμές μου φαίνονται βέκιες, ξεπερασμένες. Φυσικά αυτά τα πράγματα αλλάζουν δεν είναι παρά παιχνίδια της αντίληψης και της συνείδησης. Αύριο μπορεί να μου φαίνονται αλλιώς.</p><p>Για το Ρέκβιεμ π.χ. άλλα έλεγα παλιότερα στο σχετικό νήμα. Τώρα έχω κολλήσει με το Μπεμ στη Φίλιπς και νομίζω ότι είναι ότι πιο τέλειο...</p><p></p><p>Και φυσικά όλοι αξίζουν μια ταφή και κάτι παραπάνω, ένα σπαραχτικό θρήνο. Στα χωριά μας πριν και μετά τη μάχη της Φτέρης τους δεκαεφτάχρονους ναζί τους σαβανώσανε οι γυναίκες και τους θάψανε όπως προσήκει. Απλώς και ο Κρέοντας είχε τους λόγους του. Υπήρξε τραγική μορφή στο μέγιστο βαθμό-περισσότερο από την Αντιγόνη, αλλά δεν του δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να εξηγήσει. </p><p>Τις σφαγές δεν τις κάνουν λαοί ως συλλογικά υποκείμενα-ούτε πιστεύω ότι υφίσταται κάτι τέτοιο στην ιδιοσυγκρασία των ανθρώπων. 'Αλλα νήματα κινούν τους φτωχούς και δοξάζουν την πολεμική αρετή τους-τα λέει διεξοδικά ο Μπρεχτ στο Γερμανικό Εγχειρίδιο Πολέμου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="caerbannog, post: 850414, member: 9833"] Σπύρο όχι τέτοιους σφαγείς, αλλά την Ιφιγένεια, τη Μήδεια, την Κλυταιμνήστρα, τον Ορέστη. Αυτοί είναι ήρωες άνωθεν και κατά σύμβαση θεατρική.Για πρώτη φορά όμως κερδίζουν τη συμπάθεια, εξηγούν το φόνο-τη σφαγή, όχι ως έρμαια της μοίρας αλλά σπρωγμένοι από την ανάγκη τους, όχι τόσο για την κάθαρση των παθημάτων τους αλλά για κατανόηση, για ύπαρξη τρισδιάστατη, για να ξεφύγουν από τη λήθη του ανεπιθύμητου μιαρού αίματος που λέει κι ο Κ.Λ.. Η σφαγή περνά από την αιτιολόγηση στη δικαιολόγηση.Ειδικά η Κλυταιμνήστρα είναι συγκλονιστική. Ουσιαστικά λέει στους θεατές αυτό που επανέλαβε ο Κουρτς στο φονιά του αιώνες μετά : μπορείτε να με σκοτώσετε αλλά όχι να με κρίνετε. Δαμιανέ διακρίνω ένα κολληματάκι με το Βάλτερ ή μου φαίνεται; Φυσικά και είναι άξιος αλλά δεν ξέρω πως να το εξηγήσω-εκφράσω: Οι ερμηνείες του κάποιες στιγμές μου φαίνονται βέκιες, ξεπερασμένες. Φυσικά αυτά τα πράγματα αλλάζουν δεν είναι παρά παιχνίδια της αντίληψης και της συνείδησης. Αύριο μπορεί να μου φαίνονται αλλιώς. Για το Ρέκβιεμ π.χ. άλλα έλεγα παλιότερα στο σχετικό νήμα. Τώρα έχω κολλήσει με το Μπεμ στη Φίλιπς και νομίζω ότι είναι ότι πιο τέλειο... Και φυσικά όλοι αξίζουν μια ταφή και κάτι παραπάνω, ένα σπαραχτικό θρήνο. Στα χωριά μας πριν και μετά τη μάχη της Φτέρης τους δεκαεφτάχρονους ναζί τους σαβανώσανε οι γυναίκες και τους θάψανε όπως προσήκει. Απλώς και ο Κρέοντας είχε τους λόγους του. Υπήρξε τραγική μορφή στο μέγιστο βαθμό-περισσότερο από την Αντιγόνη, αλλά δεν του δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να εξηγήσει. Τις σφαγές δεν τις κάνουν λαοί ως συλλογικά υποκείμενα-ούτε πιστεύω ότι υφίσταται κάτι τέτοιο στην ιδιοσυγκρασία των ανθρώπων. 'Αλλα νήματα κινούν τους φτωχούς και δοξάζουν την πολεμική αρετή τους-τα λέει διεξοδικά ο Μπρεχτ στο Γερμανικό Εγχειρίδιο Πολέμου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Furia Teutonica
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…