Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Furia Teutonica
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1056928789" data-attributes="member: 16244"><p>Το κείμενο της παρουσίασης ήταν για εμένα άκρως διδακτικό ανεξάρτητα από το γεγονός ότι είναι αναπόφευκτο στην παρουσίαση ενός μουσικού έργου η θεώρηση να είναι υποκειμενική. </p><p>Με αυτή την αφορμή άκουσα μια από τις μεγάλες συμφωνίες του Mozart, την 25 που συνέθεσε σε ηλικία μόλις 18 ετών. Η 40 και η 25 είναι οι μόνες που είναι γραμμένες στο ίδιο έλασσον κλειδί. </p><p>Και σε αυτή διέκρινα στοιχεία < νευρικής κινητικότητας> και μια <αντίδραση στην καθεστηκυία μουσική γλώσσα> που περιγράφει ο Κώστας στην 40. Ίσως για αυτό έγινε η επιλογή της σολ ελάσσονος και στις δύο περιπτώσεις.</p><p>Μπορεί να κάνω λάθος αλλά ο Haydn δεν χρησιμοποιούσε την ελάσσονα γι αυτό η μουσική του ήταν πάντα τόσο <εγκάρδια και καλοδιάθετη> αλλά αυτά τα ξέρουν οι μουσικοί.</p><p></p><p>Ο Klemperer δεν αποτελεί και για εμένα την πρώτη επιλογή στις συμφωνίες του Mozart αλλά, όπως και ο Szell, έχει μια εξαίρετη 39.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1056928789, member: 16244"] Το κείμενο της παρουσίασης ήταν για εμένα άκρως διδακτικό ανεξάρτητα από το γεγονός ότι είναι αναπόφευκτο στην παρουσίαση ενός μουσικού έργου η θεώρηση να είναι υποκειμενική. Με αυτή την αφορμή άκουσα μια από τις μεγάλες συμφωνίες του Mozart, την 25 που συνέθεσε σε ηλικία μόλις 18 ετών. Η 40 και η 25 είναι οι μόνες που είναι γραμμένες στο ίδιο έλασσον κλειδί. Και σε αυτή διέκρινα στοιχεία < νευρικής κινητικότητας> και μια <αντίδραση στην καθεστηκυία μουσική γλώσσα> που περιγράφει ο Κώστας στην 40. Ίσως για αυτό έγινε η επιλογή της σολ ελάσσονος και στις δύο περιπτώσεις. Μπορεί να κάνω λάθος αλλά ο Haydn δεν χρησιμοποιούσε την ελάσσονα γι αυτό η μουσική του ήταν πάντα τόσο <εγκάρδια και καλοδιάθετη> αλλά αυτά τα ξέρουν οι μουσικοί. Ο Klemperer δεν αποτελεί και για εμένα την πρώτη επιλογή στις συμφωνίες του Mozart αλλά, όπως και ο Szell, έχει μια εξαίρετη 39. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Furia Teutonica
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…