Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Φακός NIKON AFS 18-200 3.5-5.6 DX VR
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΒΛΑΣΙΔΗΣ" data-source="post: 40764" data-attributes="member: 300"><p>5. Παραμορφώσεις: Ένας φακός 12 φορές ζουμ δεν είναι δυνατόν να μην έχει παραμορφώσεις. Ο 18-200 δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι όταν φωτογραφίζετε κτήρια ή ορίζοντες στο wide θα δείτε αρκετή βαρελοειδή παραμόρφωση ενώ δυστυχώς θα δείτε και αρκετή μαξιλαροειδή μετά τα 105. Ευτυχώς ισχύει το ίδιο σε όλη την έκταση του καρέ και έτσι μπορεί να διορθωθεί σχετικά εύκολα. Στο PS πηγαίνουμε Filters>Lens Correction>Distortion. Εκεί στο δίνουμε την τιμή θετική ή αρνητική μέχρι να διορθωθεί η παραμόρφωση. Μετά πηγαίνουμε |Layers>flatten Image και η εικόνα είναι σχεδόν εντάξει. </p><p> Δυστυχώς ο φακός αυτός στο τέρμα wide δείχνει στο σκόπευτρο αυτή την αίσθηση καμπυλότητας, σα να βλέπουμε την πραγματικότητα μέσα από τον πάτο ενός μπουκαλιού (καλά υπερβάλλω) που μας οδηγεί να βάλουμε το θέμα μας (κτήριο) στο πάνω μέρος του καρέ για να περιορίσουμε τις παραμορφώσεις. Φαινόμενο που συναντάται σε όλους τους υπερευρυγώνιους φακούς, ακριβούς και φθηνούς, ακόμη και στους CANON 17-40 4.0 L, CANON 16-35 2.8 L. Οι μόνοι φακοί που δεν υποφέρουν από αυτό το φαινόμενο είναι ο NIKKOR AFS 17-35 2.8, CONTAX (βλ. ZEISS) DISTAGON 18, 20, ένας ZUIKO 21 για το σύστημα OM (που όλοι ταιριάζουν με μετατροπείς στη μοντούρα CANON και οι υπερευρυγώνιοι για τηλεμετρικές μηχανές CONTAX G1, G2, LEICA M. Το φαινόμενο διορθώνεται ως ένα βαθμό στο PS αλλά θέλει αρκετή εμπειρία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΒΛΑΣΙΔΗΣ, post: 40764, member: 300"] 5. Παραμορφώσεις: Ένας φακός 12 φορές ζουμ δεν είναι δυνατόν να μην έχει παραμορφώσεις. Ο 18-200 δεν αποτελεί εξαίρεση. Έτσι όταν φωτογραφίζετε κτήρια ή ορίζοντες στο wide θα δείτε αρκετή βαρελοειδή παραμόρφωση ενώ δυστυχώς θα δείτε και αρκετή μαξιλαροειδή μετά τα 105. Ευτυχώς ισχύει το ίδιο σε όλη την έκταση του καρέ και έτσι μπορεί να διορθωθεί σχετικά εύκολα. Στο PS πηγαίνουμε Filters>Lens Correction>Distortion. Εκεί στο δίνουμε την τιμή θετική ή αρνητική μέχρι να διορθωθεί η παραμόρφωση. Μετά πηγαίνουμε |Layers>flatten Image και η εικόνα είναι σχεδόν εντάξει. Δυστυχώς ο φακός αυτός στο τέρμα wide δείχνει στο σκόπευτρο αυτή την αίσθηση καμπυλότητας, σα να βλέπουμε την πραγματικότητα μέσα από τον πάτο ενός μπουκαλιού (καλά υπερβάλλω) που μας οδηγεί να βάλουμε το θέμα μας (κτήριο) στο πάνω μέρος του καρέ για να περιορίσουμε τις παραμορφώσεις. Φαινόμενο που συναντάται σε όλους τους υπερευρυγώνιους φακούς, ακριβούς και φθηνούς, ακόμη και στους CANON 17-40 4.0 L, CANON 16-35 2.8 L. Οι μόνοι φακοί που δεν υποφέρουν από αυτό το φαινόμενο είναι ο NIKKOR AFS 17-35 2.8, CONTAX (βλ. ZEISS) DISTAGON 18, 20, ένας ZUIKO 21 για το σύστημα OM (που όλοι ταιριάζουν με μετατροπείς στη μοντούρα CANON και οι υπερευρυγώνιοι για τηλεμετρικές μηχανές CONTAX G1, G2, LEICA M. Το φαινόμενο διορθώνεται ως ένα βαθμό στο PS αλλά θέλει αρκετή εμπειρία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Φακός NIKON AFS 18-200 3.5-5.6 DX VR
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…