Δεν είναι το αντικείμενο του συγκεκριμένου νήματος να αναλύσουμε τις ιδαιτεροτητες των κινηματογραφικών φακών,
εν συντομία μερικά χαρακτηριστικά είναι αυτά που σου έγραψε ο Evan, δεν ειναι τα μόνα π.χ. η σωστή γεωμετρία ειναι επίσης σημαντική στους cine φακούς κ.α.
οι φακοί αυτοί έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιλέγει ο κατασκευαστής που βασιζονται αποκλειστικά στα οπτικά τους και όχι στις διορθώσεις των σωμάτων και για αυτό είναι συνήθως και πιο ακριβοί φακοί
τωρα για να επανέλθουμε στη θεματολογία του νήματος αν αποφασίσει ο φιλος σου να πάρει την BM ως σώμα και θέλει να κάνει χρήση της μηχανής και στο χερι χωρις gimbal θαλεγα να δει κάποιον φακό Lumix m43 με σταθεροποίηση π.χ. τον Lumix 12-35mm/2.8 ,
ιδανικός πολυχρηστικος φακός είναι ο mzuiko 12-100/4 που έχει πολύ καλή σταθεροποίηση και κάνει οριακά και ψευδομακρο 1:3 αλλά είναι βαρύς και μεγάλος φακός στα επίπεδα του Sigma 18-35/1.8
εν συντομία μερικά χαρακτηριστικά είναι αυτά που σου έγραψε ο Evan, δεν ειναι τα μόνα π.χ. η σωστή γεωμετρία ειναι επίσης σημαντική στους cine φακούς κ.α.
οι φακοί αυτοί έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιλέγει ο κατασκευαστής που βασιζονται αποκλειστικά στα οπτικά τους και όχι στις διορθώσεις των σωμάτων και για αυτό είναι συνήθως και πιο ακριβοί φακοί
τωρα για να επανέλθουμε στη θεματολογία του νήματος αν αποφασίσει ο φιλος σου να πάρει την BM ως σώμα και θέλει να κάνει χρήση της μηχανής και στο χερι χωρις gimbal θαλεγα να δει κάποιον φακό Lumix m43 με σταθεροποίηση π.χ. τον Lumix 12-35mm/2.8 ,
ιδανικός πολυχρηστικος φακός είναι ο mzuiko 12-100/4 που έχει πολύ καλή σταθεροποίηση και κάνει οριακά και ψευδομακρο 1:3 αλλά είναι βαρύς και μεγάλος φακός στα επίπεδα του Sigma 18-35/1.8
Last edited: