Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Ετσι για να αρχίσουμε καλά.....
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Nikolas_T" data-source="post: 10853" data-attributes="member: 268"><p>Επειδή θεωρώ οτι δεν πρέπει να ακούγονται μόνο παράπονα και διαμαρτυρίες, θα πρέπει να πώ ένα μεγάλο <strong>μπράβο</strong> στο Service της Philips.Με ειδοποιήσαν πώς η πλακέτα αλλάχθηκε σήμερα, και οτι θα κρατήσουν την τηλεόραση και αύριο για δοκιμή, και την Πέμπτη θα επιστραφεί.Νομίζω οτι ένα διαστήμα 3 ημερών για μεταφορά και επισκευή είναι πάρα πολύ καλό.Τώρα εάν θα λυθούν και τα προβλήματα, πιστεύω οτι δεν εξαρτάται απο το ελληνικό Service αλλά απο την Μαμά εταιρεία στην Ολλανδία, η οποία μάλιστα και στέλνει τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα.Ο τεχνικός που μιλήσα μου είπε οτι το μαύρο-μπλέ οφείλεται στο ολοκληρωμένο (εάν το λέω καλά) και οτι το cold-reset κανονικά θα πρέπει να λυθεί με την αλλαγή της πλακέτας.</p><p></p><p>Τέλος θεωρώ οτι η πολιτική του Service στην περιπτώσή μου σχετίζεται άμεσα με το κάζο των 9830, γιατι είναι εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα (τουλάχιστον απο την εμπειρία μου στην Philips) να σου κλέινουν ραντεβού αφού πρώτα έχουν παραγγείλει το ανταλακτικό, και χωρίς να την έχει δει κάποιος τεχνικός αλλά βασιζόμενοι μόνο στα λόγια μου.</p><p></p><p>Την Πέμπτη λοιπόν τα νεώτερα....και πάλι ΜΠΡΑΒΟ :grinning-smiley-043 </p><p></p><p>Νικόλας</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nikolas_T, post: 10853, member: 268"] Επειδή θεωρώ οτι δεν πρέπει να ακούγονται μόνο παράπονα και διαμαρτυρίες, θα πρέπει να πώ ένα μεγάλο [B]μπράβο[/B] στο Service της Philips.Με ειδοποιήσαν πώς η πλακέτα αλλάχθηκε σήμερα, και οτι θα κρατήσουν την τηλεόραση και αύριο για δοκιμή, και την Πέμπτη θα επιστραφεί.Νομίζω οτι ένα διαστήμα 3 ημερών για μεταφορά και επισκευή είναι πάρα πολύ καλό.Τώρα εάν θα λυθούν και τα προβλήματα, πιστεύω οτι δεν εξαρτάται απο το ελληνικό Service αλλά απο την Μαμά εταιρεία στην Ολλανδία, η οποία μάλιστα και στέλνει τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα.Ο τεχνικός που μιλήσα μου είπε οτι το μαύρο-μπλέ οφείλεται στο ολοκληρωμένο (εάν το λέω καλά) και οτι το cold-reset κανονικά θα πρέπει να λυθεί με την αλλαγή της πλακέτας. Τέλος θεωρώ οτι η πολιτική του Service στην περιπτώσή μου σχετίζεται άμεσα με το κάζο των 9830, γιατι είναι εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα (τουλάχιστον απο την εμπειρία μου στην Philips) να σου κλέινουν ραντεβού αφού πρώτα έχουν παραγγείλει το ανταλακτικό, και χωρίς να την έχει δει κάποιος τεχνικός αλλά βασιζόμενοι μόνο στα λόγια μου. Την Πέμπτη λοιπόν τα νεώτερα....και πάλι ΜΠΡΑΒΟ :grinning-smiley-043 Νικόλας [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Ετσι για να αρχίσουμε καλά.....
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…