Ετσι για να αρχίσουμε καλά.....

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Re: Απάντηση: Ετσι για να αρχίσουμε καλά.....

Σπύρος Προδρόμου said:
Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να τελειώσουν τα βάσανα σου ... :D

Ευχαριστώ Σπύρο αλλά δεν το πιστεύω.....

Νικόλας
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Επειδή θεωρώ οτι δεν πρέπει να ακούγονται μόνο παράπονα και διαμαρτυρίες, θα πρέπει να πώ ένα μεγάλο μπράβο στο Service της Philips.Με ειδοποιήσαν πώς η πλακέτα αλλάχθηκε σήμερα, και οτι θα κρατήσουν την τηλεόραση και αύριο για δοκιμή, και την Πέμπτη θα επιστραφεί.Νομίζω οτι ένα διαστήμα 3 ημερών για μεταφορά και επισκευή είναι πάρα πολύ καλό.Τώρα εάν θα λυθούν και τα προβλήματα, πιστεύω οτι δεν εξαρτάται απο το ελληνικό Service αλλά απο την Μαμά εταιρεία στην Ολλανδία, η οποία μάλιστα και στέλνει τα ανταλλακτικά στην Ελλάδα.Ο τεχνικός που μιλήσα μου είπε οτι το μαύρο-μπλέ οφείλεται στο ολοκληρωμένο (εάν το λέω καλά) και οτι το cold-reset κανονικά θα πρέπει να λυθεί με την αλλαγή της πλακέτας.

Τέλος θεωρώ οτι η πολιτική του Service στην περιπτώσή μου σχετίζεται άμεσα με το κάζο των 9830, γιατι είναι εξωπραγματικό για τα ελληνικά δεδομένα (τουλάχιστον απο την εμπειρία μου στην Philips) να σου κλέινουν ραντεβού αφού πρώτα έχουν παραγγείλει το ανταλακτικό, και χωρίς να την έχει δει κάποιος τεχνικός αλλά βασιζόμενοι μόνο στα λόγια μου.

Την Πέμπτη λοιπόν τα νεώτερα....και πάλι ΜΠΡΑΒΟ :grinning-smiley-043

Νικόλας
 
Last edited:
18 June 2006
7,544
Νικόλα καλημέρα!!!
Σ' ευχαριστούμε για την συνεχή ενημέρωση που μας κάνεις!!!
...και ΜΠΡΑΒΟ στην PHILIPS για την συνέπειά της!!!
Keep walking!!!
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Θα μπορούσα να ονομάσω αυτο το post ¨Έτσι για να τελειωσουμε καλά....¨ παραφράζοντας τον τίτλο του θέματος που είχα ανοίξει πριν απο λίγο καιρό.Όπως και να έχει, η τηλεόραση παραδόθηκε σήμερα το πρωϊ και με την ελπίδα οτι ίσως αυτή τη φορά τα προβλήματα εκλείψουν.Σε περίπτωση βέβαια που ξαναβγάλει πρόβλημα, θα πάρω τα χρήματα πίσω και θα πάω για άλλο κατασκευαστή.Ελπίζω να αργήσω να σας ενημερώσω ξανά γι αυτό το θέμα.....

Νικόλας
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Re: Απάντηση: Ετσι για να αρχίσουμε καλά.....

ΝΑΣΟΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ said:
Νικόλα καλημέρα!!!
Σ' ευχαριστούμε για την συνεχή ενημέρωση που μας κάνεις!!!
...και ΜΠΡΑΒΟ στην PHILIPS για την συνέπειά της!!!
Keep walking!!!

Thanks Νάσο

απλά το θεωρώ ¨υποχρεώση¨ μου να ενημερώνω το φόρουμ, ειδικά για τέτοιες περιπτώσεις.

Νικόλας
 
17 June 2006
386
Athens
Ένα μπράβο και σε εμένα στην Philips (παρά τις πίκρες που πέρασα) :ernaehrung004: ...

Ελπίζουμε να μην ξαναγράψεις σε αυτό το thread Νικόλα :Banane0: !!!
 

b_bil2

AVClub Addicted Member
18 June 2006
1,451
εμενα μου το κανει πολυ πιο σπανια το cold reset αλλα εχω προβλημα και στον ηχο μερικες φορες βραχνιαζει και αναγκαζομαι και την κλεινω και τη ξανα ανοιγω ,τελος παντον καλυ επιτυχια νικολα .....
 

bourman

New member
5 July 2006
25
Παιδιά εκτός από την 9830 έχουν παρατηρηθεί τέτοιου είδους φαινόμενα και στις υπόλοιπες Philips Lcd ?

Θυμάμαι στο avforum πολά post με βλάβες για Philips αλλά δεν θυμάμαι αν όλα αναφέρονταν μόνο στο συγκεκριμένο μοντέλο.
 

Eki_13

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,208
loipon..na me ki egw..twra teleiwse o nikolas me thn philips kai hrthe h wra na arxisw egw..to provlhma einai pws exasa ta thlefwna pou mou eixan steilei se pm me thn allagh tou foroum.,.gi afto tha sou hmoun evgnomws nikola an mou estelnes oles tis aparaithtes plhrofories me pm...se poio thl phres..pws e;egen ton texniko pou milhses kai oti allo genika xreiastw...se efxaristw prokatavolika kai perimenw pm...A na rwthsw kai kati allo...to mougrisma pou mou kanei sta hxeia einai kai afto provlhma kai diorthwnetai(leme twra) me service??
 

Eki_13

AVClub Addicted Member
18 June 2006
2,208
entaksei..epikoinwnysa..poli aksyphretikos o typos..tha mou allaksoun plaketa, ola ta hxeia kai tha anavathmisoun to trofodotiko,,,ante na doume....
 

ARGIC

Senior Member
18 June 2006
327
THESSALONIKI GREECE
γεια χαρά σε όλους....
για να καταλάβω βρε παιδιά
Αν κάποιος δώσει σήμερα περίπου 4000 ευρώ και πάρει τη 42pf9830 από ελληνικό κατάστημα (ναι υπάρχει ακόμη) και την επόμενη μέρα τη δώσει στο service της philips για αλλαγή πλακέτας έχει μια τηλεόραση χωρίς πρόβλημα????
Αν έχω καταλάβει καλά το τόσο διάσημο πρόβλημα του cold reset βρήκε τη λύση του????
Πολύ καλό για να είναι αληθινό....
Νικόλα τα φώτα σου
και φυσικά τίθεται το ερώτημα
αγορά της συγκεκριμένης ή αναμονή μέχρι Σεπτέμβριο ή Δεκέμβριο για panel που θα υποστηρίζει 1080 progressive
παρακαλώ τους ειδικούς κάποιο σχόλιο
Σας ευχαριστώ
argic:fahne90:
 

Nikolas_T

Senior Member
19 June 2006
311
Αθήνα
Φίλε ARGIC καλημέρα,

εχω την τηλεόραση σχεδόν τρείς εβδομάδες μετά την αλλαγή της πλακέτας, και δεν έχει κανένα πρόβλημα πρός το παρόν.Η άποψή μου είναι οτι η αλλαγή πλακέτας δεν λύνει το πρόβλημα, και οτι αργά η γρήγορα θα ξαναπαρουσιαστεί.Σε αυτό το σημείο πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι, η 42¨ και η 37¨ δεν αντιμετώπιζαν τα ίδια προβλήματα, ναι μεν και οι δύο έκαναν cold reset αλλά ο λόγος που καταργήθηκε η 42¨, είναι τα ¨σπασίματα¨ στην κίνηση που έκανε, αντίθετα η 37¨ δεν το έκανε και γι αυτό δεν καταργήθηκε.Οι τεχνικοί της Philips θεωρούν οτι με τις καινούργιες πλακέτες το πρόβλημα λύνεται, μακάρι βέβαια να έχουν δίκιο και εγώ άδικο.Αναφορικά με τον προβληματισμό σου για αναμονή μέχρι Σεπτέμβριο-Δεκέμβριο για panel που θα υποστηρίζει 1080 progressive, είναι σωστός και θα σου έλεγα να περιμένεις λίγο.Αν τώρα θέλεις το συγκεκριμένο panel μπορείς να το βρείς στην SONY X2000 & στην AMOI.

Ελπίζω να βοήθησα λίγο

Νικόλας